Jocs per consola

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

Jocs per consola

EntradaAutor: koroki » 26 març 2008 10:14

L'altre dia vam tenir una reunió interna i vam pensa els jocs que hauríem de tenir per consola, mes o menys mítics i si es possible multijugador. Ens falten jocs, pel que necessitem la opinió de la gent.

- Sega saturn : ?
- Super Nintendo : ?
- Gameboy : 4 consoles ------ Tetris ( torneig ) , Tennis
- Playstation : Tekken 3 ( Torneig )
- Nintendo 64 : -------- Mario Kart ( torneig), Mario Party -------------- Necesitem Mandos pels dos.
- Nes : ?
[/list]
Zona Emuladors :
    Nes : circus
    Supernes : Street Fighter, Slam Dunk
    Play Station Joc de Sailor Moon ( de lluita, mega LOL)
    Nintendo 64 : Pokemon Statium ( tot i que no se si es possible . . .)
    Dreamcast : Sabeu com funciona el tema emulació


Estaria bé que donéssiu opinions i coses sobre això >< Jocs que tingueu i crerieu que son bons, o possibles jocs per jugar amb emuladors.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 26 març 2008 14:36

Si es tracta de roms de N64, les tinc totes, en dos flamants DVDS XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 26 març 2008 14:53

Jo proposo (ja que no el veig apuntat) l'smash bros 64, que evidentment no pot faltar i potser algun pokemon stadium. Per altra costat, jo quan era "crio" tenia per casa una Ness ( que era de ma germana) amb dos jocs, el super mario bross clàssic i un dels ghost busters (no matava massa po tenia multiplayer cooperatiu i era entretingut "a la seva manera") la buscaré i intentaré trobar, po no asseguro res, quan sàpiga si encara ronda per casa ja ho postejaré. Tb puc portar una game boy ronyosa que tinc por ai (aquesta sí localitzada) llàstima que no tingui jocs ja d'aquesta plataforma, com a mínim haurien de ser "color". Tema emulació, si no recordo malament existia un emulador k funcionava força bé de dreamcast que es deia "dolphin". Els fps no eren res de l'altre món po es podia suportar (parlo de fa uns 4 anys + o -, per tant no sé com està el tema ni si la web encara existeix). Com a mínim segur que era gratuït (en aquells dies). Així doncs, si aquest emulador es pogués localitzar i verificar la seva funcionalitat, tb proposaria el soul calibur per dream cast, tot i que no sé si calificar-lo gaire de "retro".
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: koroki » 26 març 2008 15:55

HaganeNo_Edward ha escrit:Jo proposo (ja que no el veig apuntat) l'smash bros 64, que evidentment no pot faltar i potser algun pokemon stadium. Per altra costat, jo quan era "crio" tenia per casa una Ness ( que era de ma germana) amb dos jocs, el super mario bross clàssic i un dels ghost busters (no matava massa po tenia multiplayer cooperatiu i era entretingut "a la seva manera") la buscaré i intentaré trobar, po no asseguro res, quan sàpiga si encara ronda per casa ja ho postejaré. Tb puc portar una game boy ronyosa que tinc por ai (aquesta sí localitzada) llàstima que no tingui jocs ja d'aquesta plataforma, com a mínim haurien de ser "color". Tema emulació, si no recordo malament existia un emulador k funcionava força bé de dreamcast que es deia "dolphin". Els fps no eren res de l'altre món po es podia suportar (parlo de fa uns 4 anys + o -, per tant no sé com està el tema ni si la web encara existeix). Com a mínim segur que era gratuït (en aquells dies). Així doncs, si aquest emulador es pogués localitzar i verificar la seva funcionalitat, tb proposaria el soul calibur per dream cast, tot i que no sé si calificar-lo gaire de "retro".
L'Smash esta apuntat a l'altre lloc, que no estigui aqui es un error 8)U

Segons tenim apuntats la Nes es la teva, pel que sinó la portes no hi ha Nes xD

La gameboy sempre es benvinguda, pero necesitem jocs, basicament tetris i tennis, dos grans mitics del multiplayer.

I també conec que existia un emulador decent per dreamcast com el que dius, pero segur que no es el dolphin, que es el emulador de la GameCube, ja que ve del nom que tenia la consola abans de ser presentada ù.u ( com revolution per la Wii)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 26 març 2008 20:58

Oks, pos em posaré a buscar-la pero ya O.O. El tetris el tenia po el vaig "canviar" per dos motius principalment que són:
- Ma mare s'hi tirava el dia i després no hi havia qui li traiés la gb de les mans.
- El motiu més important, el "trueque" el vaig fer pel zelda, link's awakening i el kirby dreamland 2. :P

Per cert, de game boy tinc un joc de pinball del kirby que també el puc portar (crec que té multiplayer, po no n'estic segur). Si us interessa, m'ho dieu.
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: koroki » 27 març 2008 09:24

El problema es que sino hi ha un segon joc no es podra jugar xD, pero sempre es interesant.

Jo també dic, ningú te un cable link de més ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 27 març 2008 22:18

Aaaam bé en x3ron m'ha comentat que si jo tenia la dreamcast...i no, ja no la tinc U_U la vaig tenir sip amb el seu corresponent virtua tennis, RE:Code Veronica, Shenmue (el joc mes deu creat mai) i algun altre original, els altres eren ejem...copies de seguretat xDD.

Jo puc aportar la N64, amb l'smash, mario kart, nba hangtime, turok 2, iss DeLuxe, Fifa 98 i dos mandos, suposo que l'smash i els mandos seria el mes interessant.
La play2 també per si d'acàs...
GBA , GB totxo...suposo que encara funciona,
Snes també la podria portar suposo (és del meu cosí) ho dic perquè té el Tetris And Dr.Mario.
I de consoles antigues no em queda gaire res mes...almenys que funcioni >_<

Mmmm despres el tema de l'adaptador de mandos de la play2 al pc per enxufar-hi emuladors.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 27 març 2008 23:28

Dobok San ha escrit:Aaaam bé en x3ron m'ha comentat que si jo tenia la dreamcast...i no, ja no la tinc U_U la vaig tenir sip amb el seu corresponent virtua tennis, RE:Code Veronica, Shenmue (el joc mes deu creat mai) i algun altre original, els altres eren ejem...copies de seguretat xDD.

Jo puc aportar la N64, amb l'smash, mario kart, nba hangtime, turok 2, iss DeLuxe, Fifa 98 i dos mandos, suposo que l'smash i els mandos seria el mes interessant.
La play2 també per si d'acàs...
GBA , GB totxo...suposo que encara funciona,
Snes també la podria portar suposo (és del meu cosí) ho dic perquè té el Tetris And Dr.Mario.
I de consoles antigues no em queda gaire res mes...almenys que funcioni >_<

Mmmm despres el tema de l'adaptador de mandos de la play2 al pc per enxufar-hi emuladors.
Pefecte ò.ó

la N64 i la SNES es important i sobrtot els jocs. de GB en tenim forces i per ara em sembla que nomes tenim un cable link (H)U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron