Tornejos

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

EntradaAutor: Xose » 27 març 2008 14:21

No es pot fer que un lluiti amb els seus i l'altre amb llogats?
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 27 març 2008 14:42

D'aixo se'n diu massacre xose XD.
I res de gamecubes, que us conec û.u

Jors, ets dolent koroki, no ens estimes T_T ;)
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Xose » 27 març 2008 14:56

HaganeNo_Edward ha escrit:D'aixo se'n diu massacre xose XD.


Qui no tingui el joc vermell, blau o groc és el seu problema coi....

és com jugar al Street Fighter 2 de Snes, jo que porto anys sense jugar-hi.....

I proposo unes quantes normes per al torneig:

- Està prohibit canviar de pokemon eenmig d'un combat (excepte, obviament, quan te'l maten)

- Els pok no podran portar objectes d'aquells "assignats" ja que això només es pot fer a partir de plata/or i dóna moltissima desavantatge als de vermell/blau/groc

- No es permeten utilitzar objectes en mig del combat (em sembla que això ja ho deshabilita el joc)

Si hi ha gent que se n'acut, que les digui
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 27 març 2008 17:16

Xose ha escrit:
HaganeNo_Edward ha escrit:D'aixo se'n diu massacre xose XD.


Qui no tingui el joc vermell, blau o groc és el seu problema coi....

és com jugar al Street Fighter 2 de Snes, jo que porto anys sense jugar-hi.....

I proposo unes quantes normes per al torneig:

- Està prohibit canviar de pokemon eenmig d'un combat (excepte, obviament, quan te'l maten)

- Els pok no podran portar objectes d'aquells "assignats" ja que això només es pot fer a partir de plata/or i dóna moltissima desavantatge als de vermell/blau/groc

- No es permeten utilitzar objectes en mig del combat (em sembla que això ja ho deshabilita el joc)

Si hi ha gent que se n'acut, que les digui
Un tornej s'ha de fer en igualtat de condicions, no pot fer qyue un tigui pokemons a nivell 100 i l'altre estigui llogant pokemons a nivel 40.

A més si tothom te pokemons llogats es més igual i es quant realment es demostra el millor entrenador, el que realment pot controlar les coses amb totes les situacions.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 27 març 2008 22:32

mmm em sembla que (pel que vaig jugar amb roms) els pok llogats poden ser tb al lvl 100... no crec que serveixi com a escusa...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Sanse » 28 març 2008 09:08

jo posaria la opcio de jugar amb els propis pokemons o amb pokemons llogats. Els pokemons llogats poden ser nivell 100 i a mes son molt lamers (ni ha cada un que te uns atacs que...).

Així que qui tingui el joc pot portar els seus pokemons, i qui no els pot llogar.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 28 març 2008 10:03

Si es pot aconseguir una igualtat de nivells i estats crec que pot funcionar. Pero crec que els pokemons que porteu vosaltres vindran megadopats ô.o

Tot i així com demaneu tant aixo de jugar amb els vostres pokemon ho provarem. El que no vull es que si fem un tornej de aixo la persona que no tingui pokemons propis no tingui opcions de guanyar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 28 març 2008 13:45

Si hi ha gent que se n'acut, que les digui

A mi sí que se m'acudeix una altra norma (mal em pesa dir-la pk tenia previst fer servir la lamerada po, tot sigui per una bona festivitat): Els que portin els seus pokémon no poden tenir més d'una vegada el mateix pokémon llegendari (Això va per tots aquells bioenginyers genètics que ja de petits feien experiments amb la clonació pokémon XD)
Més que res perquè si hi ha gent que els ha de llogar, no seria just que vingués un tiu amb x mewtwos i y mews cadascun amb skills diferents i amb builds preparades per ownejar, una partida sí i l'altra també.

Els pokemons llogats poden ser nivell 100 i a mes son molt lamers (ni ha cada un que te uns atacs que...)

Certament hi havia pokémons per llogar que eren brutals, el problema és que els podies escollir entre 149 i si d'aquests n'hi havia (posem pel cas) entre un 20 i un 30% de realment lammers. Per tant, el que no crec que sigui pràctic és el fet que els que els han de llogar, si fa gaire temps que no hi juguen, hagin d'agafar pokémon per pokémon mirant quins són els que poden competir contra pokémon llegendaris i entrenats a consciència (pk tb cal recordar que n'hi havien de malos malos).

No sé, si a més creieu convenient limitar el nombre de pokémon llegendaris, per mi no hi ha problema, però preferiria que no hi hagués una restricció en quant a la varietat.
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Xose » 28 març 2008 14:34

koroki ha escrit:Si es pot aconseguir una igualtat de nivells i estats crec que pot funcionar. Pero crec que els pokemons que porteu vosaltres vindran megadopats ô.o


Megadopats en quin sentit? XD si nomes son pok normals al lvl 100 amb atacs normals que poden aprende....
Em sembla (pel que se) que es MOLT dificil aconseguir, per exemple, un Venusaur amb llamarada o un Blastoise amb Trueno....

HaganeNo_Edward ha escrit:
Si hi ha gent que se n'acut, que les digui

A mi sí que se m'acudeix una altra norma (mal em pesa dir-la pk tenia previst fer servir la lamerada po, tot sigui per una bona festivitat): Els que portin els seus pokémon no poden tenir més d'una vegada el mateix pokémon llegendari (Això va per tots aquells bioenginyers genètics que ja de petits feien experiments amb la clonació pokémon XD)
Més que res perquè si hi ha gent que els ha de llogar, no seria just que vingués un tiu amb x mewtwos i y mews cadascun amb skills diferents i amb builds preparades per ownejar, una partida sí i l'altra també.


Apoyo aquesta norma pero ampliant el rang a no nomes llegendaris.... perque per exemple en Dragonite tambe fundeix....

També proposo que hi hagi limitacio en quan a nombre de pok a utiltzar al llarg del torneig... per exemple, poder tenir 2 equips diferents a utiliitzar estigui prohibit, nomes utilitzar 6, com si s'haguessin de "registrar"
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 28 març 2008 15:12

Xose ha escrit:
koroki ha escrit:Si es pot aconseguir una igualtat de nivells i estats crec que pot funcionar. Pero crec que els pokemons que porteu vosaltres vindran megadopats ô.o


Megadopats en quin sentit? XD si nomes son pok normals al lvl 100 amb atacs normals que poden aprende....
Em sembla (pel que se) que es MOLT dificil aconseguir, per exemple, un Venusaur amb llamarada o un Blastoise amb Trueno....
Easy, calcio, carburante, ect., aixo dopa al pokemon.

Jo torno a dir que els pobres ( me incloc) que no puguin tenir els seus pokemons seran matats brutalment.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron