Reunió per a les Retrojornades [Dijous 3 d'Abril]

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Reunió per a les Retrojornades [Dijous 3 d'Abril]

EntradaAutor: Jako-kun » 30 març 2008 01:21

Voldria proposar una reunió per aquest dijous dia 3 d'Abril per a parlar sobre les Retrojornades del dia 12 d'Abril...

...on m'agradaría k hi assistís la majoria de gent possible per concretar la llista de videojocs k posarem ( i dels k disposem) per jugar i la llista d'anime, capitols, ops i ends k tenim per les projeccions i pel karaoke, i també per repartir la gent k vulgui encarregar-se d'algun sector en particular......també aviso k els més requerits en akesta reunió serà la gent k hagi ofert les seves consoles i jocs (xo k ningu es pensi k per no portar jocs ni consoles no és necesaria...m'agradaria k fos una reunió amb gran afluència de membres de l'AulaManga perk tothom pugui opinar, k és la finalitat de les reunions ^^)

la reunió serà a les 6 [18:00 PM] a la part de derrera de la universitat de Educació i Psicologia (al costat de la zona de la valla k puja i baixa de l'aparcament de la uni....i davant de la gasolinera [Campsa si no recordo malament]......el lloc on es farà és relatiu xo serà en algun pis, vull dir k no us preocupeu k al carrer no serà...xD
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 març 2008 23:38, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 30 març 2008 01:26

>_< alguns tenim classe per la tarda i tristament el dimarts tinc practiques de 7-8 d'assitencia obligatoria pq és representa en la nota final de la practica, no es pot fer abans o un altre dia?? sino en el meu cas hi estaria poca estona xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 30 març 2008 01:50

Dobok San ha escrit:>_< alguns tenim classe per la tarda i tristament el dimarts tinc practiques de 7-8 d'assitencia obligatoria pq és representa en la nota final de la practica, no es pot fer abans o un altre dia?? sino en el meu cas hi estaria poca estona xDD


mmmm....el dia no està concretat del tot.....es pot canviar akest el dimarts per el dijous o te vens la següent setmana......canviar el dia no és cap problema Dobok, mentres sigui dins de la mateixa setmana....dic dijous perk el dimecres tink partida de rol i ho tink impossible....a més k la partida inclou a varis membres de l'assosiació...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ryuuzaki » 30 març 2008 02:59

A mi en principi m'aniria bé. I millor si fos aquest dimarts 1 que proposes. Fins a quina hora serà? Més o menys.. ho dic per si podré tornar amb tren.. o ja directament vai amb cotxe ^^
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Elfangor » 30 març 2008 03:12

jo també tinc classe a la tarda. A més, el día 12 soc fora, així que tampoc serviria de massa ^^U
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 30 març 2008 03:51

Elfangor ha escrit:jo també tinc classe a la tarda. A més, el día 12 soc fora, així que tampoc serviria de massa ^^U


llastima tenia ganes de coneixre't....xD....xo no passa res sino vens...^^

Ryuuzaki ha escrit:A mi en principi m'aniria bé. I millor si fos aquest dimarts 1 que proposes. Fins a quina hora serà? Més o menys.. ho dic per si podré tornar amb tren.. o ja directament vai amb cotxe ^^


no crec k s'allargi gaire.....perk molta gent ha de tornar en tren....per tant màxim les 9....com a molt màxim ja dic.....k la gent k hagi d'agafar el tren pos k marxi abans no hi haurà cap problema....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Fakto » 30 març 2008 10:40

¿ Y bien ? ¿ Sera el dia 1 o no sera el dia 1 ?
Imatge
Avatar de l’usuari
Fakto
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Jako-kun » 30 març 2008 11:44

mmmmm....viam....si es fa el dijous més gent podrà venir?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 30 març 2008 12:13

Jo vindre sempre q sigui entre setmana a la tarda xd.
Si a la gent li va millor dijous a la tarda podriem intentar quedar aquest dia.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 30 març 2008 12:28

Jo el dimarts puc venir, això sí, surto de l'insti a les 6 en punt, m'haurieu de donar un marge de 5 minuts per poder arribar a la universitat de psicologia. A part d'això, mentre dieu que no s'acabi a hores intempestives (pk un servidor l'andemà té classe des de les 8 per mi hi podeu comptar.
HaganeNo_Edward l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 març 2008 12:40, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Xose » 30 març 2008 12:34

Dimarts impossible.... classe de mates de 5 a 7 >.<
i dijous.... de 4 a 7 XD

per mi el dimecres (:P) seria un bon dia XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 30 març 2008 14:45

pos es deixa pel dijous.....pfffff..ara tocarà avisar a tothom de k es fa el djous.....wenu....metres d'akesta manera vingui mes gent no rpoblem....

Edward, es pot esperar an 5 com mitja hora....coi com mes serem millor...a aprt de k formes part del sector Gamer d'aulamanga....i xose.....mmmm...ja se k pot ser mol de pal xo staria be k vinguessis enkra k fos despres de les 7....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 30 març 2008 21:36

dimarts m'es impossible, acabo a les 7. Eh? Dijous digueu? Aleshores compteu amb mi.

P.D.: Jo tb tenia ganes de coneixer a l'Elfangor :(
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 30 març 2008 22:01

Crec que dijous es bon dia.

I Xose pots venir a les 7 quant acabis ô.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 30 març 2008 22:03

Em sembla que no podre anar al gimnas... XD
Si, pero si ja comenceu a tirar no sabré a on aneu XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Següent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 3 visitants

cron