Heavy Metal

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

EntradaAutor: Ingunn » 20 nov. 2006 20:55

una pregunat si van numeradas et tens que quedar al teu lloc o pots anar a baix??
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 22 nov. 2006 12:55

amlemnys amb en Jain és l'unic k em trobat.....xo ja vuras...hi ha molt bon rollo amb la gent...i el barman e molt cachondo...XD
...juers...ja em sap greu lode l'entrada.... :cry:
....per lo k deies de numerades..no ho se de segur....a la meva entrada posa k no estan numerades....xo kuan la vai comprar estaven distribuides epr zones.....i la aprt de baix a al'escenari nno si podia accedir.....com no em deixin baixar a escoltar els AMiden a volum brutal....possss....hi nire igualment....un concert com aket sens e disfrutar-lo a flor de pell es com no nar-hi...o mirar el DVD del live a casa...... :evil:
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 22 nov. 2006 12:56

taria b kdar algun dia al Maiden's i ens fotem algunes birres allà....la musica es molt bona......m'encanta sobretot kuan posen Rammstein.... :twisted:
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 22 nov. 2006 16:02

Jejejejej! quan soleu anar al Maiden's??? es que aquest divendres es el meu cumple y sorto a celebrar-ho amb els colegues ho dic per que si teu per allà poder ens hi passem :) Jako veig que t'agrada molt Rammstein!!! jajajjaja tenen bones canços soposso que t'has comprat el ultim disc no?? hi han ca´çons molt bones!
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 01 des. 2006 18:23

um.. una pregunta Jako l'horari del maiden's quin es?? perque el divendres 24 de novembre a les 11 de la nit taba tancat :shock: i els meus amics i jo ens vam quedar amb cara de pocker...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 02 des. 2006 12:40

aixx....perdona per no veure el post anterior.... :?
...pos si...el Maiden's tenca cap a les 11...perk es considera bar i segons la llei han de tancar....putada grossa, ho sé.....xo en Jaime em va dir k kuan es faci un pub podrà tenir obert més tard....esperem-ho...

....tot i k un dia k van tancar el Maiden's tota al penya junt ambe l barman sen van nar a un pub del costat k tamb hi posen musica heavy o rock em selba.....ara no n'estic segur......millor k aixó to respongui en Jaime...k hi ha ant mes cops k jo.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 04 des. 2006 17:18

jejeje algu em va dir que per girona hi habia un altre pub heavy no em recordo com es diu ta per pedret...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 04 des. 2006 17:21

Per cert com va anar el concert????
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 05 des. 2006 21:29

Dijous surto amb els amiguetes poder vaig al Maiden's al igual ens veiem.... y a veure si contesteu d'una vegada com va anar el putu concert!!! :D
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 12 març 2007 21:13

Una pregunta ...a la uni de magisteri es pot baixar musica ???
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 13 març 2007 13:56

re-wolaaaaa..feia la polla k no em pasava....i numes era per mirar si hi havuia algu k parles de algun sopar o saló........no se........lo de baixar-se musica pos no o he probat mai...sempre vaig amb youtube i numes m'he decarregat anime per decarga directa.....

xo hi ha diferents sistemes per baixar-te musica: 1. nar a Montilivi perk allà son tan pijos i privilegiats k no tenen els ordinadors blokejats. 2. buscar webs on hi hagi archius comprimits de discografies per descraga directa. 3. amb un pen de minim 500 megas....pos posar-hi un programa del pal bitooreent...i descarregartels des de la uni sense problemes k et blokejin la descarga....

en kuant al concet...de puta mare!!!...XDDD...ambe n Jain i en Darko.....xo d'aixó ja fa massa.....sen ha de nar algun altre....i akt cop volem k vinguis!!!!


perdo per tardar tant en respondre :oops:
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 14 març 2007 21:29

Tranqui!!!! jejejeje almenys aniré al sopar!!! ya tindrem temps de parlar de musika!!!!...merci per contestar a la pregunta de la descarrega de músika!!?? la veritat es que no m'he enterat de res...es mota que sóc de lletres...no?? em sembla que li demanare al meu cunyat que te més ideia que jo....moltes grácies pero sóc una mika "kazurra" per temes d'informática...bé i per altres coses més. :oops:
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 15 març 2007 12:18

es fa el k es pot.....jo tamb soc una mica "kazurro" amb temes de infromatica noe t pensis..xo er internet sen apren rapid...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 15 març 2007 13:46

sobretot si es per vaixarse musica !!
jeje...

Tot i que tambe s'ha de comprar a la botiga de tant en tant per que sino el hevy mai tirara endevant XD..per aixo cada mes em compro un parell de cd's originals.

Per cert ...algu sap si hi ha algun bar etc on fiquin hevy rock o similar?..
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: LLuNa » 15 març 2007 18:17

Pos a Girona tens el Maiden's, k es molt petitó però hi ha molt bon rollo. Llavors hi havia el bones stones, k han acabat xapant. Si vols un rollo més tranki però k mola molt igualment, tens el Lux, però només els dimecres pq els altres dies ja fan rollo pub musical pijo i això... en canvi els dimecres fan concertillos en directe de vegades, la putada és k de tant en tant i depenent de ki ve a tokar, fan pagar :(

Llavors el sunset és així una mica trankilot, posen jazz però és un pub de puta mare. I... no sé, el cercle tb està molt bé però tanquen a les 01:30 i és una mica una putada... per això la ruta perfecte és: Cercle --> Sunset --> Lux ( aquest últim sempre i quant no sigui un dijous / divendres / dissabte).

Ape... ja sas, a provar-ho^^ (i a buscar el freak style) xDDDDD

Per cert, a la projecció no sé si eres tu o no, per això no et vai dir res, però m'imagino que ets el k vas dir que tenies la original de one piece, oi??

Saluuuuuuut i moltes birres si sortiu x akets paratges idíl·lics ^^
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

AnteriorSegüent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron