Saló del Còmic -17 al 20 d'Abril-

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

EntradaAutor: koroki » 20 abr. 2008 00:06

Jako-kun ha escrit:PD: i referent a lo k dius de poc mercha de manga i videojocs.....hem d'entendre k és el Saló del COMIC i no del Manga, kuan hi vaig ja se amb el k em trobaré.....ù.u....tot i k m'hé sorprès de k el manga superava amb diferència al cómic....
Jo sempre he comprat amb altres salons del comic -.-U
Ja se que no es el del manga, pero estic comparant amb altres edicions del comic.

Per ser sincer he trobat millor mercha a vegades en un salo del comic que en un del manga. L'any passat i fa 2 vam trobar varies botigues petites rares amb mercha way i barat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 20 abr. 2008 10:07

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:Per ser sincer he trobat millor mercha a vegades en un salo del comic que en un del manga. L'any passat i fa 2 vam trobar varies botigues petites rares amb mercha way i barat.


amb aixó tens raó.....xo és tenir sort la veritat...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 20 abr. 2008 12:04

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:Per ser sincer he trobat millor mercha a vegades en un salo del comic que en un del manga. L'any passat i fa 2 vam trobar varies botigues petites rares amb mercha way i barat.


amb aixó tens raó.....xo és tenir sort la veritat...ù.u
YOU FAIL


Quote mal fet xD


Doncs aixo, que la meva decepcio aquets any ha sigut gran û.u

Sort que anem a japo aquet any xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 20 abr. 2008 12:47

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:Per ser sincer he trobat millor mercha a vegades en un salo del comic que en un del manga. L'any passat i fa 2 vam trobar varies botigues petites rares amb mercha way i barat.


amb aixó tens raó.....xo és tenir sort la veritat...ù.u
YOU FAIL


Quote mal fet xD


Doncs aixo, que la meva decepcio aquets any ha sigut gran û.u

Sort que anem a japo aquet any xD
YOU FAIL...

No li recriminis això si tu també el posaràs malament...

Sobre el saló del comic, jo vaig trobar una sola cosa que m'interessés (i que comprés, és clar XD) però ja en tinc prou amb això. De tota manera s'ha de reconèixer que hi havia poca varietat i en molts casos una mala relació qualitat-preu... Tot i que això ja ho vaig veure a l'últim saló del manga, vaig ser incapaç de trobar merchandising de Haruhi que m'agradés... Ja era difícil trobar-ne, però és que a més, si en tenien, tots els stands tenien el mateix...

Així que no crec que sigui un problema només del saló del còmic, sino bastant general. A veure si la gent dels stands es posa les piles...

VOLEM MERCHA DE GURREN-LAGANN!! XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 20 abr. 2008 17:40

Taki ha escrit:VOLEM MERCHA DE GURREN-LAGANN!! XD


+1000

jo vull una samarreta amb la bandera!!!!!.....estic per demanar-la per internet ....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 21 abr. 2008 00:14

Mmmm, la veritat es que per a mi va ser el primer salo del comic, i realment només hi he anat per a poder comprar el Weezine (http://www.webcomics.es) i per a coneixer els autors de webcomics. De passada vaig mirar i vaig trobar un stand de la distribuidora d'una saga de llibres d'Star Wars que fa temps que tinc ganes d'aconseguir (wenu, la va trobar l'Ed) i una samarreta que em va fer gracia.

El compararia amb salons del comic d'altres anys, pero no puc.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Elfangor » 21 abr. 2008 21:22

realment lo dels preus del material no es culpa del saló.

El preu de l'entrada SI. I el dels stans també. Sabeu que ens van cobrar una 150 euros per un metre d'stand? I ens volien cobrar 200 mes per deixar-nos fer servir la wifi. Aixó a la zona de fanzines, no se que devien cobrar a les botigues(El Jueves tenía MOLT espai, segur que hi havia tongo).

Una altra cosa molt mal organitzada van ser les sessions de firmes. Va venir en Quino, el de la Mafalda, y només van deixar firma 25 persones. 25! Amb tot el respecte per en Quino, que es un home gran, pero per firmar a 25 persones, que no el portin. Si fes una conferencia, una taula rodona, o alguna cosa així, mira, pasi, pero per aquesta merda de sessió de firmes, considerant que dues hores abans que arribés ja hi havia més de 70 persones fent cua...

Suposo que pugen els preus per poder portar autors super-famosos, tenir-los cinc minuts a l'escenari, i cobrar subvencions de l'ajuntament per promocionar la ciutat o alguna parida per l'estil.

Els salons de Barcelona cada any em fan més rabia. No només pels preus, per la falta de respecte pels assistents, per la falta de planificació(aquest any el saló del manga torna a ser a la farga, quan tothom ja sap que NO S'HI QUEP)... sino per la massificació(aixó no es culpa seva, pero no soporto aquestes multituds on no pots caminar). Salons petits com el de Saragossa al Desembre, o el de Granada pel Març(o així) están infinitament més ben montats. No tenen TANTS bons autors, pero el frikisme es nota a l'ambient, hi ha RESPECTE per l'afició, no només per aconseguir diners.

Pero continuaré anant als salons, pk es una excusa com un altre per fer kdds amb els amics d'internet.
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 21 abr. 2008 22:10

Elfangor ha escrit:realment lo dels preus del material no es culpa del saló.

El preu de l'entrada SI. I el dels stans també. Sabeu que ens van cobrar una 150 euros per un metre d'stand? I ens volien cobrar 200 mes per deixar-nos fer servir la wifi. Aixó a la zona de fanzines, no se que devien cobrar a les botigues(El Jueves tenía MOLT espai, segur que hi havia tongo).

Una altra cosa molt mal organitzada van ser les sessions de firmes. Va venir en Quino, el de la Mafalda, y només van deixar firma 25 persones. 25! Amb tot el respecte per en Quino, que es un home gran, pero per firmar a 25 persones, que no el portin. Si fes una conferencia, una taula rodona, o alguna cosa així, mira, pasi, pero per aquesta merda de sessió de firmes, considerant que dues hores abans que arribés ja hi havia més de 70 persones fent cua...

Suposo que pugen els preus per poder portar autors super-famosos, tenir-los cinc minuts a l'escenari, i cobrar subvencions de l'ajuntament per promocionar la ciutat o alguna parida per l'estil.

Els salons de Barcelona cada any em fan més rabia. No només pels preus, per la falta de respecte pels assistents, per la falta de planificació(aquest any el saló del manga torna a ser a la farga, quan tothom ja sap que NO S'HI QUEP)... sino per la massificació(aixó no es culpa seva, pero no soporto aquestes multituds on no pots caminar). Salons petits com el de Saragossa al Desembre, o el de Granada pel Març(o així) están infinitament més ben montats. No tenen TANTS bons autors, pero el frikisme es nota a l'ambient, hi ha RESPECTE per l'afició, no només per aconseguir diners.

Pero continuaré anant als salons, pk es una excusa com un altre per fer kdds amb els amics d'internet.
+1

La pela es la pela noi.Realment el que saben es que emplenaran =, facin el que facin. Aixo emprenya -.-U

Pero es veritat, el salo fa 3 anys que esta sota minims de espai, pero la gent va i va més, la afluència augmenta. Perque preocuparse ?

Pero vaja nosaltres també continuarem anant. El que pasa es que els més joves o menys dedicats a aixo no ho veuran =, i poter el any que ve no fan un ple tant gran.

Despres es quant diuen que no hi ha otakus, i bla bla bla.. .
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 21 abr. 2008 23:09

Elfangor ha escrit:realment lo dels preus del material no es culpa del saló.

El preu de l'entrada SI. I el dels stans també. Sabeu que ens van cobrar una 150 euros per un metre d'stand? I ens volien cobrar 200 mes per deixar-nos fer servir la wifi. Aixó a la zona de fanzines, no se que devien cobrar a les botigues(El Jueves tenía MOLT espai, segur que hi havia tongo).

Una altra cosa molt mal organitzada van ser les sessions de firmes. Va venir en Quino, el de la Mafalda, y només van deixar firma 25 persones. 25! Amb tot el respecte per en Quino, que es un home gran, pero per firmar a 25 persones, que no el portin. Si fes una conferencia, una taula rodona, o alguna cosa així, mira, pasi, pero per aquesta merda de sessió de firmes, considerant que dues hores abans que arribés ja hi havia més de 70 persones fent cua...

Suposo que pugen els preus per poder portar autors super-famosos, tenir-los cinc minuts a l'escenari, i cobrar subvencions de l'ajuntament per promocionar la ciutat o alguna parida per l'estil.

Els salons de Barcelona cada any em fan més rabia. No només pels preus, per la falta de respecte pels assistents, per la falta de planificació(aquest any el saló del manga torna a ser a la farga, quan tothom ja sap que NO S'HI QUEP)... sino per la massificació(aixó no es culpa seva, pero no soporto aquestes multituds on no pots caminar). Salons petits com el de Saragossa al Desembre, o el de Granada pel Març(o així) están infinitament més ben montats. No tenen TANTS bons autors, pero el frikisme es nota a l'ambient, hi ha RESPECTE per l'afició, no només per aconseguir diners.

Pero continuaré anant als salons, pk es una excusa com un altre per fer kdds amb els amics d'internet.


Com ja vaig dir alla, aquest any tinc que anar al Zaragotham xD.

I lu dels preus,... la veritat es que jo no veig normal que us facin pagar 150 € per 1x1m, po el preu de l'entrada, tinguent en compte tot el que donaven amb l'entrada, jo el vaig trobar b.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Taki » 22 abr. 2008 09:03

Doncs l'any que ve un altre cop a la Farga... Si ve més gent que l'any passat, algun mort hi haurà, perquè no es podrà respirar... XD

(Per si un cas passaré d'estar gaire estona a la zona d'stands...)

El preu de l'entrada el vaig trobar excessiu, però això abans de saber que et donaven fins a 5 mangas...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 maig 2008 22:46

Doncs a mi el Saló del Còmic d'aquest any m'ha encantat (posiblement hagi coincidit amb algú de vosaltres i no ens haguem reconegut), tot i que feia anys que no hi anava...6 anys concretament XD

PD: Sento haber estat ausent tant de temps... =.='
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Anterior

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron