Clannad

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Clannad

EntradaAutor: Taishi » 18 gen. 2008 12:43

Bé doncs, obro aquest altre tema per parlar aquí de Clannad aquest cop.

- Opening
- Ending

Okazaki Tomoya es un estudiante de tercer año que no se toma en serio su vida escolar, es considerado como delicuente por el resto de sus compañeros que se preparan para sus exámenes de ingreso. Todo parece inalterable para él hasta que conoce a Furukawa Nagisa, una chica algo torpe y enfermiza que quedó sin amigos en la escuela ya que toda la gente que conocía se graduó.
Mientras poco a poco entabla una amistad con Nagisa, Tomoya irá conociendo a otras chicas y ayudándoles con sus problemas y anhelos, así cambiando su estilo de vida y abriendo su corazón.


Molt bé, i ara per començar la conversa poso un video per els fans de Clannad i Rozen Maiden (és Déu el video):

Link

Sore ja, mata ne. Sayonaraaa~
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 18 gen. 2008 21:30

T'adoro per aquets video (**)

M'encataaaa es sublim >0< suginto molaaa
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 18 gen. 2008 22:48

Waaa és genial el vídeo XD

Però encara tinc un trauma pel capítol 9... Merda de serie... T_T

Mira que ja sabia que seria així, i que feia temps que l'esperava però... Coi XD Pot ser pitjor que Air... Si aconsegueix que plori més que amb Air... De debò que serà per agafar un trauma...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taishi » 23 abr. 2008 00:18

Després de veure la serie. Tinc 3 conclusions:

1. En Sunohara es immortal.

2. No dubteu a l'hora de veure la serie. | EDIT: Advertència: Es un drama, no es recomanable per gent que es posa a plorar fàcilment.

3. Ja no me'n recordo.
Taishi l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 gen. 2014 23:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 23 abr. 2008 08:30

A taki i a mi ens falten 2/3 capitols per acabar ><

Trobo que el final s'esta fent fluix, peor suposo que el super climax el tindrem ara, en aquest capitols que ens falten.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Clannad

EntradaAutor: Hachi » 01 abr. 2013 10:31

Vaig a reviure temes super vells com m'agrada a mi *0*.

Al cap de molts anys, perfi he acabat clannad AS xD :facepalm: . Realment m'ha agradat la sèrie, tot i que potser hi ha algun moment mig avorrit, però la recomano, hi ha parts molt i molt bones ;_;.
Així que, els que encara no l'heu vist, us animo a que la veieu :D

El final m'encanta, sort que la Nagisa i la Ushio viuen, sinó seria tot molt dramàtic. U_U
El meu personatge preferit d'home és l'Akkio, és genial aquest home *0*.
De noies més o menys m'agraden totes, no podria triar, excepte la Ryu que no té gens de gràcia la pobra xD. La Nagisa ptoser és sosa, però tot i així, m'agrada, té una paciència infinita amb en Tomoya o.o.

M'ha agradat que la Fuko és despertés, sabia que es despertaria, però, nuse, em feia por que no ho fes. Els capítols amb la Ushio són tan moonooos. Tot i així, no m'agrada que no hagi recuperat la seva memòria de quan estava en coma T^T.


PD: el genial vídeo ja no està disponible :os_t-t:

PD: feia 5 anys~ que ningú postejava o.o xDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Clannad

EntradaAutor: koroki » 01 abr. 2013 11:20

La primera serie es mooooooolt vella. Crec que la vaig començar en el primer pis que vaig estar a Girona, es a dir, fa anys ja XD

A mi en Tomoya m'agrada força.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron