








koroki ha escrit:LOOOOL
PD: Passat pels jocs noi, que ara mira d'estar actiu!
)u-03! ha escrit:Siii xDD
koroki ha escrit:LOOOOL
PD: Passat pels jocs noi, que ara mira d'estar actiu!
Ok, he fet ullada xo no coneixia cap anime/manga q estan pendents![]()
(si val fer servir google imatges??)


u-03! ha escrit:Siii xDD
koroki ha escrit:LOOOOL
PD: Passat pels jocs noi, que ara mira d'estar actiu!
Ok, he fet ullada xo no coneixia cap anime/manga q estan pendents![]()
(si val fer servir google imatges??)

Axís ho faré am moderacioo! xdUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant