Les nostres creacions

Per comentar frikades diverses ;)

Les nostres creacions

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 nov. 2008 23:29

Obro aquest post perquè tothom s'animi a postejar els seus dibuixos, escrits, projectes...

ENDAVANT! ^^
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Re: Les nostres creacions

EntradaAutor: Jako-kun » 08 nov. 2008 23:48

MiraiMaki ha escrit:Obro aquest post perquè tothom s'animi a postejar els seus dibuixos, escrits, projectes...

ENDAVANT! ^^


dubixos.......en tinc de ultra cutres de una intent de historia pokémon amb un amic meu.....xo es batsant patétic.......en quant a escrits ja e suna ltre tema.....seria questió de rebuscar en el meu antic Space dle msn.......xo total.....abans em feien gracia....xo ara segur ke ls llegeixo i em vull tallar les venes.....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 23:49

Au, doncs ja m'animo a estrenar-ho jo, això XD

És un dibuix meu de fa... No sé, 4 anys o així, suposo, no me'n recordo. I la meva primera experiència amb en Photoshop (tot i que d'això no fa tant XD). Ara me'l miro i està bastant malament, apart del que em va costar que quedessin només les línies (estava fet a llapis sobre paper de dibuix a color). Vaig haver d'obviar el fons que li havia fet originalment (un munt de roses blanques i negres) perquè era impossible que quedés decent... Els dibuixos a llapis poden degenerar molt en 4 anys XD I com veieu en vaig improvitzar un, un tant "chapucero" XD

Val a dir que podria penjar coses més noves, però ara no dibuixo gairebé mai i no en tinc cap d'escanejat de més nou.

Imatge

(no trobo l'original a l'ordinador... XD Així que us haureu de conformar amb el tamany fotolog)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 nov. 2008 00:41

Doncs a mi m'agrada força. Jo no en se gens de dibuixar, més m'agradaria saber-ne!!

Així que ja saps, a mida que en vagis trobant, ves-los postejant. I si dibuixes o algo també els pots penjar, per comparar els teus progresos.

I tu Jako no cal que et tallis les venes, jo també tinc escrits dels que em fan pasar vergonya, però això és bona senyal, significa que ara has millorat. Així que ja saps.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2008 00:47

A en Jako li fa falta desenganxar-se de la droga anomenada "punts suspensius"... XDDD Sobretot tenint en compte que després no poses majúscula... (de fet, ja veieu que jo també en poso molts)

Jo com ja he dit no penjaré escrits, perquè a més fa un munt que no escric res. I la majoria del que tinc són fanfics, i de fet els penjo amb un altre sobrenom XD No són coses que vull que vegi tothom que em coneix ù.uU
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 nov. 2008 00:52

Taki ha escrit:A en Jako li fa falta desenganxar-se de la droga anomenada "punts suspensius"... XDDD Sobretot tenint en compte que després no poses majúscula... (de fet, ja veieu que jo també en poso molts)

Jo com ja he dit no penjaré escrits, perquè a més fa un munt que no escric res. I la majoria del que tinc són fanfics, i de fet els penjo amb un altre sobrenom XD No són coses que vull que vegi tothom que em coneix ù.uU


Si t'animes jo també postejaré un FanFict crossover de Gantz i Death Note. I no et preocupis, tots hem escrit històries Bizarre de lolicons futanari amb crisis greus d'identitat, no crec que el que hagis escrit sigui TAN escandalós.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2008 01:05

sisi, a mes jo vull llegir algun dia les histories que escribies xD
a mes segur q no deuen ser tant dolentes si la gent te les llegia ¬¬

per cert tambe m'agrada el dibuix ^^
jo he fet alguns dibuixos pero amb llapis xD no els he retocat mai per ordinador, i tampoc m'agrada pintar-los a ma xD manies meves
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 09 nov. 2008 01:15

Taki ha escrit:A en Jako li fa falta desenganxar-se de la droga anomenada "punts suspensius"... XDDD Sobretot tenint en compte que després no poses majúscula... (de fet, ja veieu que jo també en poso molts)


nah Taki......les majúscules son prescindibles......no ajuden a ningú......ni tan sols als nens del tercer món......ù.u.......les majúscules son lo pitjor......els punts suspensius sempre triumfaran per sobre totes les pauses hagudes i per haber.......son una droga....."The writing pause machine"!!!....aixxxx....hauria de deixar akestes coses pels meus escrits introspectius...ù.u

MiraiMaki ha escrit:I no et preocupis, tots hem escrit històries Bizarre de lolicons futanari amb crisis greus d'identitat, no crec que el que hagis escrit sigui TAN escandalós.

Akest es el meu Maki!!!!!...XDDDD

va Taki....si escius algo nou.......jo també m'animo i escric alguna cosa nova també (ara es quan no escrius res per por de tenir que llegir algo meu...ù.u)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2008 10:46

I no està escrit tot el que dic en aquest fòrum? XD

Sí que ho és d'escandalós. Puc destruir infàncies. Bé, infàncies no XD Adolescències més aviat...

A més que em fa vergonya. Mola perquè sóc l'única que ha posat algo i encara demaneu més XD Poseu vosaltres alguna cosa, doncs! Aquí s'hi val tot, no només escrits i dibuixos. Coses com AMVs també entrarien, ja que vaig veure que hi havia gent al fòrum que en feia.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 nov. 2008 11:19

voleu creacions.....doncs aki n teniu una....com amb l ataki....us heureu de conformar amb la qualitatfotolog perk no tinc l'original

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 09 nov. 2008 11:39

Jako-kun ha escrit:voleu creacions.....doncs aki n teniu una....com amb l ataki....us heureu de conformar amb la qualitatfotolog perk no tinc l'original

Imatge
WTf ?

Aixo no es cap dibuix.

Jo en tinc alguns, pero res, potser 2 o 3 escanejats. Suposo que despres quant estigui al pis els penjo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2008 12:16

Jako-kun ha escrit:voleu creacions.....doncs aki n teniu una....com amb l ataki....us heureu de conformar amb la qualitatfotolog perk no tinc l'original

Imatge


Però no hauries d'explicar la història que hi ha darrere d'això? XD Perquè n'hi ha una, no? O és algo totalment random? Jo ja no me'n recordo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 09 nov. 2008 13:07

Jo també tinc curiositat per saber a que ve aixó de Harry Potter xDDDD Vamos, que suposos que es un fotomontatge amb el colom, pero no sé a que ve xDDDD

Bueno, jo penjo les cuatre coses que tinc al meu deviantart. Compte, poden provocar vessaments cerebrals i malsons xDDDD

Les dues primeres estan en link perque son massa grosses xDDDD
Cap d'any
Carbassa de Halloween

La Mew, un personatge meu, disfressada com la Blair de Soul Eater.
Imatge

Lo anterior eren coses pel webcomic. Lo següent era per celebrar el 5 de Novembre.

Imatge
Horrible xDDDDDDDD

I jastá xDDDD d'escrits només tinc un fanfic d'animorphs i una parida enorme de Naruto, res interessant xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 09 nov. 2008 21:34

Nomes he trobat algu que vaig fer quant tenia uns 14 anys. No dibuixo massa mikllor ara, es més he demilloart en alguns aspectes pero vaja -.-

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 10 nov. 2008 15:15

hi veig alguna inspiració Saintseiyenca....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron