1ª Reunió AulaManga curs 2009-2010

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: koroki » 25 ago. 2009 19:58

No ho sabia. Tampoc es per tothom que comencen clases xD

Tot i aixi la reunio es per la tarda. Si fos així, no podrieu venir ?

Sino la fem el dia 11 o 10.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 25 ago. 2009 22:04

demà quan vagi cap al tren anire a l'estació espai jove per preguntar si tindrien obert pel divendres 10, i sino com ho tindriem per el dilluns 14.....jo el dissabte i segurament el diumenge dia 11 i 12 em seria imposible quedar
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 25 ago. 2009 23:25

El dia 10 em va be tambe :)
Al final plegu el dia 31 aixi que em va bé qualsevol dia.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Airún » 26 ago. 2009 12:13

Jako-kun ha escrit:demà quan vagi cap al tren anire a l'estació espai jove per preguntar si tindrien obert pel divendres 10, i sino com ho tindriem per el dilluns 14.....jo el dissabte i segurament el diumenge dia 11 i 12 em seria imposible quedar



Jako, el dia 10 es dijous, i el dissabte i diumenge es 12 i 13 (no 11 i 12) ja k si dilluns es 14 aki et falta un dia XD




En Jako acaba d'anar a l'Espai Jove, i m'ha demanat k postegi jo el que li han dit:

La reunió serà el dia dilluns 14 de setembre, de 19h a 21:30h, l'hora es pot canviar si voleu ja que tenen tota la tarda lliure, però en Jako ha escollit a les 19h per si hi havia gent k tenia classe a la tarda.

Ha escollit aquest dia perquè es el k veia que anava millor a tothom.


Aquest any els especials si que es poden fer a l'Espai Jove pk no faran lo de l'any passat d'obrir només un dissabte el mes, però aixó serà als mesos de gener, febrer i març. I que si a la reunió ja decidim els especials que volem fer els hi podem dir en aquell moment, i ja ens guardaran el dia i aixi fijo que no ens prenen el dia.


Em sembla k no em deixo res més.


Apa ja he acabat la feina d'informadora per avui ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 26 ago. 2009 16:43

Podieu haber esperat una mica més. . .U

Crec que en Xose te clase fins tard a les tardes >< Segurament hi ha dies que li anava millor. I m'hagues agradat la confirmació de la secretaria ô.oU

Pero vaja es feia ja feta que no he de fer xD. Per mi la hora em va bé. A veure que diu la gent.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 26 ago. 2009 16:51

koroki ha escrit:Podieu haber esperat una mica més. . .U


A mi no mi fiquis al sac, jo he posat el k ell m'ha dit, ja que ell no podia pk havia anat a treballar i m'ha trucat per dir-m'ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 26 ago. 2009 23:33

wenu per fi puc postejar ara que ja he arribat, potser repeteixo el k ha dit la nuria xo ho posare igualment:

he anat avui pel matí a l'espai jove, per demanar si el divendres 11 de setembre tot i ser la diada de catalunya estaria obert, i m'han dit k no, com era de suposar XD.....per tant i en vista que les reserves d'aules per anar bé s'han de fer amb una antelació de 15 dies si no recordo malament....preferia ja demanar-ho el mateix dia, per ja començar bé el curs demanant les coses amb antelació, ja que sempre els de l'espai jove se'ns queixaben de que demanavem les coses amb pocs dies de diferencia, i en vista que a la majoria de gent que ha respost al mail li era igual el dia i la hora......tot i que haig de dir k la meva idea inicial no era reservar-lo sino tan sols demanar si el divendres 11 tenien obert i si estava lliure l'aula de reunions pel dilluns 14......xo es veu que al anar-ho a mirar a un despatx ja m'ha posat que la volia reservar i m'ha demanat la hora.....i en vista de que ja hi era doncs he pensat que si ja s'enllestia el mateix dia menys feina hi hauria......en quant a la hora he demanat quan era lo mes tard que em podia donar i m'ha dit k fins les 21:30, en vista de k era prou tard, he pensat k si quedavem a les 19:00 amb dos hores i mitja de reunió seria del tot suficient, si veieu que seria millor fer-la més aviat doncs ja hi faré un truc per a que sigui cap a les 4, les 5 o les 6......com veieu.....sincerament jo prefereixo tenir com més temps millor....per tant si decidiu fer la reunió més aviat jo hi estaré d'acord XD

també he aprofitat per demanar com estaria aquest any per el tema fer espcials el dissabte i com molt bé ha dit l'Airún, si demanem l'espai amb antelació, per exemple si donem la llista d'especials i jornades que tenim programades, a en Victor el mateix dia de la reunió (ja m'ha dit que corriria per allà) aniria ni que pintat i ja tindriem els dies reservats......l'unic inconvenient és que tan sols serien pels mesos de Gener-Febrer-Març....tot i que ara que hi penso no se si aixó vol dir que Octubre-Novembre-Desembre ja estan reservats o algo.....ja ho demanarem el amteix dia que fem la reunió sino...ù.U

i em sembla k ja no em deixo res.....bufff he escrit bastant....joer...ni que estigués parlant de Jojo XD.......segur k he fet algunes faltes xo passo de repassar-me tot el text...aleeee ja direu que n'opineu......gomen si a algu li va malament el dilluns...xo intenteu fer el possible per assistir-hi....^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 27 ago. 2009 13:22

koroki ha escrit:Crec que en Xose te clase fins tard a les tardes >< Segurament hi ha dies que li anava millor. I m'hagues agradat la confirmació de la secretaria ô.oU


Tinc sort i aquest any tindré classe els dilluns pel matí i a primera hora de la tarda...
Algunes tardes si que tindré classe... com els dijous fins a les 9 XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 27 ago. 2009 14:35

així doncs faltaria que digués algo la Kerla.....jo per la meva part intentaré avisar a la resta de membres que no acostumen a venir gaire...aviam si hi ha sort....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 27 ago. 2009 19:48

uns dies fora i em trobo tot aixo OoO!!!

(tinc poc temps perquè estic a un telecentre de provincies de burgos poblet molt conegut, Salas de los infantes)

M'ho he llegit tot per sobre i en principi em va bé. Estic d'escavacions fins el 25 a Vilablareix però son el matí, mentre no anem de farra fins a la matinada i m'hagi d'aixecar aviat l'endemà cap problema.

No se vosaltres però amb tota la merda de Bolonya a nosaltres ens han canviat MOLT els horaris i no començem fins el 28 crec, no se com ho teniu tots els altres... Per tant no trobo que el 14 sigui tard. Només que en dimarts o dijous potser haure començat ja les classes de defensa personal que són al vespre.

Bé Jako, ja m'ho passaràs el que estiguis fent, o si vols un dia quedem i combinem el que tinguem. (però m'hauràs de deixar una mica de temps!!)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 27 ago. 2009 21:45

Airún ha escrit:
koroki ha escrit:Podieu haber esperat una mica més. . .U


A mi no mi fiquis al sac, jo he posat el k ell m'ha dit, ja que ell no podia pk havia anat a treballar i m'ha trucat per dir-m'ho.
Primer de tot, perdona, però era un expressió, no hi ha per tant. . . Que no hi hagi mals rollos per una cosa així.

Segon, si la kerla pot, perfecte. Si no tens temps, ja farem en jako i jo (i els de Girona) una llista de temes per la reunió. Tot i lo presipitat que ha estat ha sortit tot perfecte.

Kerla, ara la qüestió esta en que hauries de enviar els mails massius perque vingues gent ><.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 28 ago. 2009 01:20

En principi els dilluns surto a les 7, així que en principi arribaré tard.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 28 ago. 2009 10:22

Sanse ha escrit:En principi els dilluns surto a les 7, així que en principi arribaré tard.
Ets un cas, se suposava que havies dit que te anava bé qualsevol dia xD

Podria ser que sent el primer dia poguessis arribar a l'hora.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 28 ago. 2009 11:06

ara k hi penso referent a l ahora......truco per canviar-la o ja va be a les 7?....amb dos hores i mijta de reunió n'hi haurà prou?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 31 ago. 2009 10:28

Suposo que el millor es quedar a les 18.30 per poder començar a les 19h.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron