Moderador: Junta Administrativa
koroki ha escrit:Per proposar coses, l'altre dia parlant amb l'informatic del grup em va comentar d'un cartutx estil flashcart (carregar copies de seguretat) de la Super, que es diu Everdrive. Funciona amb SD i es compatible amb casi tot els jocs. Es diu Super Everdrive i em va comentar que hi ha una botiga española que el ven (i per tan ens podria fer factura). El problema es que val 100 €, pero vient que no tenim massa res que posar no em smebla mala idea, perquè evitarem tenir que portar els jocs de Super, que ocupen i son susceptibles de fer-se malbé a part que ens vindria perfecte per les retro jornades.
L'unica llastima es que es molt de videojocs...
Per altre banda havia pensat en possar per comprar manga o així.
També podriem possar gasolina dels desplaçaments.
Sanse ha escrit:koroki ha escrit:Per proposar coses, l'altre dia parlant amb l'informatic del grup em va comentar d'un cartutx estil flashcart (carregar copies de seguretat) de la Super, que es diu Everdrive. Funciona amb SD i es compatible amb casi tot els jocs. Es diu Super Everdrive i em va comentar que hi ha una botiga española que el ven (i per tan ens podria fer factura). El problema es que val 100 €, pero vient que no tenim massa res que posar no em smebla mala idea, perquè evitarem tenir que portar els jocs de Super, que ocupen i son susceptibles de fer-se malbé a part que ens vindria perfecte per les retro jornades.
L'unica llastima es que es molt de videojocs...
Per altre banda havia pensat en possar per comprar manga o així.
També podriem possar gasolina dels desplaçaments.
Em sembla bé tot xD
Tot i que tema gasolina, si pillem la furgoneta com va el tema gasolina?
You smell like if someone took a dump on a butt.
Hachi ha escrit:No sé si ens deixarien posar a la subvenció gasolina com a despeses.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant