Sopar

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Quin dia et va millor fer el sopar?

Dimecres
2
18%
Dijous
2
18%
Divendres
7
64%
Dissabte
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 11

EntradaAutor: Ingunn » 05 des. 2006 21:26

En teoria el dia 15 tinc una festa amb les noies de danza oriental fem uma festa ballem i fem espectacle i menjar gratis :) a mi m'aniria millor el 22 pero veig que a la mayoria prefereix el 15 aixis que no se si anire al sopar de AUM o a la festa de danza del ventre... lo del retaurant en principi no tindria q opinar (ja q no se si anire o no) però a mi més ben igual m'encanta el menjar xinés i el japones per igual....VISCA LA SOPA WAN-TUN!!!!
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Kerla » 06 des. 2006 14:35

Bé, pel que se m'ha dit el dia 15 ja es official. Tot i que a mi potser m'aniria millor el 22 (ho deixo a l'aire a veure...) Si al final es fes el 15... intentaria combinar coses, però no puc assegurar res malauradament. Tinc programa de radio, i si, ho puc grabar, però això implica arribar a quarts de 12 un dia de la setmana, la qual estaré histèrica de feina/examens. Si aquest pont de festa (fes-te-fotre) puc rematar la majoria de coses...

Sobre el lloc on anar, simplement fer l'apunt de que una és vegetariana ^^u normalment ja me les apanyo i sempre trobo alguna cosa. Però el fet es que no es vagi a una braseria o a fer una mariscada, que allà si que no aprofito res. XDD
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Ryuuzaki » 06 des. 2006 21:29

M'apunto al carro del 15 ^^

El lloc... m'és indiferent... tot i això, un restaurant xinès enorme per a cabre-hi tots és una bona opció xD
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Ingunn » 12 des. 2006 17:09

No es per res però el di 15 es aquests divendres y encara no s'ha concretat res...y d'un dia per un altre no es doficil que algú us reservi una taula y menys per un divendres.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 12 des. 2006 17:10

Vull dir que d'un dia per l'altre no us reservaran cap taula.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Kerla » 12 des. 2006 21:30

bé sembla que està assegurat unànimament el divendres 15 no?

si malauradament és així només dir que espero que sigui moooolt friki, i que n'hi hagi una altra que pugui venir :cry:
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: aeris24 » 13 des. 2006 16:59

Neeeeeeeeens, pq és tan complicat quedar??? T_T

I si ho passem a divendres 22, a la setmana q ve??? Podríeu més gent, llavors? És l'última setmana de classes, però si fem un esforç.. si més no, ja estarem més tranquils, pq ens haurem tret del damunt treballs i examens... (excepte els del gener, clar). Va, penseu-hi!!

Sinó podem fer-ne més d'un o buscar alternatives (dinar, merenar... >_<U)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Ingunn » 13 des. 2006 18:34

Cris a mi com a la Raquel i per lo que sembla a tu també ens aniria millor el 22 a més estem a dimecres...y crec q encara no han reservat res... no se poder es millor quedar el 22 que estarem més tranquils de totes maneres el 15 yo no puc anar, no podre anar ni a la festa aquesta de danza perque estic feta pols tinc una merda de contractura o algu aixì als musculs del coll y porto tota la setmana amb febre tot i axí com diu la cris i com tenim treballets per presentar tinc que fotrem i vindre quan les pastilles em fan efecte per poder acabar els putus treballs QUINA MERDA DE VIDA!!!!! QUIN MAL EM FA TOT EL COS!!!!! en moments aixì desitjaria ser un cibortg i no sentir el putu dolor.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: aeris24 » 13 des. 2006 21:01

Ja que tot és molt precipitat i fa temps q parlem del 15, em sembla q el millor és q fem dos sopars, així tothom té opcions per anar a un o l'altre... >_< q us sembla?

Per tant, proposo als del dia 15 de desembre, trobar-nos a les 21.00 al pont de la plaça independència. Ja anirem a algun xino de per allà o on hi capiguem, ok? Si us plau, intenteu ser puntuals, pq com q no se sap quanta gent vindrà, no podem estar-nos esperant tota la nit...U El dia 22 podriem quedar a la mateixa hora i lloc, què us sembla?

No fem mai sopars? Doncs ara dos!! XD Ja direu què us sembla!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Dobok San » 14 des. 2006 00:04

Okiiis a mi mentres sigui un divendres ja m'està bé, així que si voleu quedar els dos dies no tinc cap problema :D
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: PeterPunkZ » 14 des. 2006 13:47

Aixo es un missatge que havia d'haver escrit certa persona de la qual no dire el nom (eh david... XD)

Proposaven de quedar a les 9.30 (per a les 10 ser-hi tots, haver passat llista, el justificant dels pares, etc.) a parc migdia. Mes que res perque es mes facil d'aparcar, alla hi ha un xino, i sino sempre es pot tornar a agafar el cotxe.

Si pot ser digueu que si o aviseu a algú que hi vagi que esperem, ho dic per saber a qui hem d'esperar (sino, si arribeu tard, us tocara trucar :P)
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: Dobok San » 14 des. 2006 17:19

aixi on quedem al final?? al parc del migdia que no m'en recordo mai quin és xDD o a la plaça de la independencia???
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Ingunn » 14 des. 2006 19:21

El dia 22 es queda al parc mig dia o a la plaça independencia?? em sembla bé fer els dos sopars :)
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 14 des. 2006 19:27

Lo que per el 22 crec que podriem encarregar taula...ja que com es fa amb més temps..dic yo per no anar donant voltes com tontos de restaurant en restaurant tot y que crec q el 22 serà quasi un sopar intim :) bueno si voleu els q aneu al del 22 digueu algu y si no va bé per lo que sigui no es fa y ya està :) ya es tornara a fer un altre sopar...vaya per el que veig només som dos persones les que no podem anar el dia 15...de totes maneres gràcies aeris24 (cris) per pensar en nosaltres!!!el pont de plaça independencia es el de pedre??? dew Ah!! y sisplau digueu algu si es fa el sopar del 22...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: aeris24 » 14 des. 2006 20:38

Bones!!

A veure, a mi me sembla molt bé a les 21.30 al parc del migdia (está prop de l'estació, amb un gimnàs, al costat del restaurant japonès Osaka... ja hi caus, Hector? XD), i si posem la mateixa hora i lloc pels dos divendres millor, així no hi ha dubtes...

Ingunn, la plaça independència està al costat de correus? Al final de la Rambla? El pont de pedra és el de la Rambla, i a l'altra punta hi ha la plaça del migdia...U (flipant, jo donant indicacions ·_·UUUU)

Apa, doncs això, ens trobem demà!!

Titi
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron