Nana, la pel·lícula d'imatge real. Quan?!

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

La pel·lícula de "Nana", Quan?

L’enquesta ha acabat el 10 abr. 2007 18:54

Dimarts 10 Abril
0
No hi ha cap vot
Dimecres 11 Abril
0
No hi ha cap vot
Dijous 12 Abril
2
22%
Dimecres 18 Abril
2
22%
Dijous 19 Abril
5
56%
 
Vots totals : 9

Nana, la pel·lícula d'imatge real. Quan?!

EntradaAutor: Godai » 26 març 2007 18:54

A veure.... després de Setmana Santa toca Nana i l'altre dia es va comentar de fer un canvi de dia de la projecció: del dimarts 10 al dijous 12.

Però avui la Cris m'ha comentat què us semblaria passar-ho a la setmana següent, del 10 al dijous 19 ja que en algunes carreres és setmana cultural i no tenen classes.

A mi m'és indiferent, però aniria bé saber-ho AVIAT per reserva aula amb temps.
Provo això de les enquestes i digueu la vostra aquí ;)
www.Japanzone.cat - Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Godai
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 51
Membre des de: 09 oct. 2006 16:18

EntradaAutor: Jako-kun » 26 març 2007 19:57

una cosa...aniria b k no fos ni 11 ni 12 ni 13...prk els de psicologia tenim Setmana Psicologia i tenim tallers per la tarda....i acabaem tardissim o com a minim a les 7....a ver ak si pot fer....XDDDD

merxiiiii
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 26 març 2007 23:34

Aixi com quedne aquestes stemanes culturals o.oU ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 27 març 2007 11:35

a mi m'aniria molt bé qualsevol dia de la setmana del 16 al 20 d'abril, el 19 em sembla un mlt bon dia. Pk com ja ha dit en jako la setmana abans tenim setmana psicològica i els tallers de tarda acaban a les 7 i seria motl just per pujar. I em fa molta ilu veure Nana :oops: ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 27 març 2007 14:50

Hi ha troços bastant bons, pero es nota que els actors no son excesivament bons, osrt que en la segona molts no repeteixen ù.u.

Per cert esta en peu el PPT de nana ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ryuuzaki » 28 març 2007 00:28

Voto pel 19 d'abril, bàsicament pel mateix motiu de la setmana psicològica ^^'

I perquè no em vull perdre més projeccions... com a mínim que hi hagi assistència membreril...
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: PeterPunkZ » 28 març 2007 01:59

Assistència membreril és una expressió que mola molt... i també és pot mal interpretar un monton xD.

A mi en principi mes igual, però tinc un dubte. Afecta la data d'aquesta projecció en la data de projecció de la resta de pel·lícules que queden?
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: Kerla » 28 març 2007 13:13

Jo també retiro pel dijous 19, perquè els dijous tinc taxi i em va bé, i perquè jo la setmana cultural (a part d'anar de cul fent feina) vaig amb pic i pala a excavar.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: LLuNa » 28 març 2007 19:59

Wiiiiiiiiiii! Jo tb, el dijous 19, que és l'unic dia k no treballo ^_^

Clar, hauriem de mirar això k s'ha dit, si es modifiquen les altres dates...
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: Godai » 30 març 2007 12:55

Confirmades: Aula 4-5, Econòmiques. Per les projeccions del dj 19 (Nana, 19h) i el dc 25 (Otaku no Video, 19h). Endavant amb les notícies, cartell, butlletí, difusioooooooooooooooooooooooooo XD
www.Japanzone.cat - Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Godai
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 51
Membre des de: 09 oct. 2006 16:18

EntradaAutor: aeris24 » 16 abr. 2007 15:25

Gent, una cosa urgent!!

Ara que tenim tres pelis gairebé seguides, hem de saber si fan falta els altaveus que vam comentar o no, perquè la veritat és que One Piece se sentia fatal (i 2 de les 3 pelis les passem en aquella aula d'econòmiques).

Necessito respostes ja sobre si anem a comprar altaveus o no! I voluntaris per acompanyar-me (podem anar al mediamarkt o al pccity aquesta tarda mateix i així ja està fet).

Per cert, Quim, com va el tema de l'espai a la delegació d'econòmiques? En sabeu alguna cosa més? (ja sé que no va en aquest post, però no sé on posar-ho i només volia saber si hi ha alguna novetat)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 16 abr. 2007 15:30

Jo no vaig estar en aquella aula o.o no puc dir-te si son necessaris o no.

Si es compren que tinguin potencia ( han de sonoritzar una aula) i sobretot que no deteriorin el so al pujar el volum. si lo segon no es compleix no serveix de res comprar-los ù.u.

Jo ara ja soc a figueres i per tant no te puc acompanyar evidentment xD.

Tema aula, no ens han dit absolutament re ò.oU, jo mateix vaig enviar mail i ni em van respondre ù.uU.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron