Lan party Aulamanga + udGeeks

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: patofet » 30 gen. 2017 15:57

Bones a tots, avui m'he reunit amb un dels representants d'UdGeeks i m'han dit que voldrien fer una LAN party que estaria en els dos mòduls, el de Geeks i el de AMU tot el tema de comunicació entre els dos mòduls i comunicació entre els ordinadors ho portaria Geeks i per part d'AMU hauríem de muntar un sistema de BAR en els dos mòduls(amu es quedaria tots els beneficis produïts per el bar). El preu de l'entrada de la LAN seria uns 2€ pels que no siguin de la UdG i uns 0,5€ els estudiants de la UdG(aquests beneficis generats els repartiríem), no hi ha una data fixada pero es te pensat que es realitzi el març.
Que en penseu?
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: Sakura-san » 30 gen. 2017 16:30

A mi em semblaria molt bé. A Geeks sempre hem tingut una mica aquesta fantasia de passar un cable per les finestres i muntar una LAN entre els dos barracons. Es podrien fer dos equips repartits en els mòduls, té molt potencial de diversió.

Les condicions que s'ofereixen crec que són també molt favorables a AulaManga, això sí, hauriem de saber algunes coses:

- Quins horaris duraria aquesta LAN? Què es té projectat? Si és un cap de setmana, no veig malament que es pugui extendre fins i tot a la nit i estic disposada a treballar-hi.

- Hi ha experiència previa sobre quanta gent podria venir? Si hem d'usar els dos barracons tenim un límit de places, caldria decidir quin és i tenir una idea de si els emplenarem o no. Veig potencial d'emplenar-nos no obstant si l'activitat es publicita bé.

- Els productes que el bar vendrà s'hauràn de comprar tenint en compte la previsió de gent. Si es fa bé podem obtenir una bona caixa per a dedicar a futures activitats. Però si ens passem treballarem molt i no guanyarem pas, i si ens quedem massa curts la gent s'emportarà una mala impressió.

- Quins jocs es volen portar?

Hem de tenir molt present que si es fa, el dia següent tindrem muntanyes per netejar C:

Crec que això és tot.
Sakura-san
New_member
 
Entrades: 3
Membre des de: 08 gen. 2017 19:02

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: miyu » 30 gen. 2017 16:43

Per mi en principi be pero tambe m'agradaria saber els detalls.
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: patofet » 30 gen. 2017 16:54

Sakura-san ha escrit:A mi em semblaria molt bé. A Geeks sempre hem tingut una mica aquesta fantasia de passar un cable per les finestres i muntar una LAN entre els dos barracons. Es podrien fer dos equips repartits en els mòduls, té molt potencial de diversió.

Les condicions que s'ofereixen crec que són també molt favorables a AulaManga, això sí, hauriem de saber algunes coses:

- Quins horaris duraria aquesta LAN? Què es té projectat? Si és un cap de setmana, no veig malament que es pugui extendre fins i tot a la nit i estic disposada a treballar-hi.

- Hi ha experiència previa sobre quanta gent podria venir? Si hem d'usar els dos barracons tenim un límit de places, caldria decidir quin és i tenir una idea de si els emplenarem o no. Veig potencial d'emplenar-nos no obstant si l'activitat es publicita bé.

- Els productes que el bar vendrà s'hauràn de comprar tenint en compte la previsió de gent. Si es fa bé podem obtenir una bona caixa per a dedicar a futures activitats. Però si ens passem treballarem molt i no guanyarem pas, i si ens quedem massa curts la gent s'emportarà una mala impressió.

- Quins jocs es volen portar?

Hem de tenir molt present que si es fa, el dia següent tindrem muntanyes per netejar C:

Crec que això és tot.

Tema horaris encar s'ha de decidir, tema menjar/begudes si en sobren les podem portar al següent event i pel que fa els jocs encra s'ha de parlar i només m'han dit el cs i un altre que ara mateix no ho recordo es poden fer propostes
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: Yui-chan » 30 gen. 2017 17:06

Jo trobo que pot ser molt interessant i com han dit molt a favor nostre, també és cert que l'horari estaria bé saber-lo així podrem saber la gent i així comptar amb organitzadors i tal...

(Ho poso com a proposta, no se si heu parlat res, però podriem fer-ho durant les festes de la UdG agafant tots els dies :omfg: :omfg: )
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: Sanse » 30 gen. 2017 23:28

patofet ha escrit:
Sakura-san ha escrit:A mi em semblaria molt bé. A Geeks sempre hem tingut una mica aquesta fantasia de passar un cable per les finestres i muntar una LAN entre els dos barracons. Es podrien fer dos equips repartits en els mòduls, té molt potencial de diversió.

Les condicions que s'ofereixen crec que són també molt favorables a AulaManga, això sí, hauriem de saber algunes coses:

- Quins horaris duraria aquesta LAN? Què es té projectat? Si és un cap de setmana, no veig malament que es pugui extendre fins i tot a la nit i estic disposada a treballar-hi.

- Hi ha experiència previa sobre quanta gent podria venir? Si hem d'usar els dos barracons tenim un límit de places, caldria decidir quin és i tenir una idea de si els emplenarem o no. Veig potencial d'emplenar-nos no obstant si l'activitat es publicita bé.

- Els productes que el bar vendrà s'hauràn de comprar tenint en compte la previsió de gent. Si es fa bé podem obtenir una bona caixa per a dedicar a futures activitats. Però si ens passem treballarem molt i no guanyarem pas, i si ens quedem massa curts la gent s'emportarà una mala impressió.

- Quins jocs es volen portar?

Hem de tenir molt present que si es fa, el dia següent tindrem muntanyes per netejar C:

Crec que això és tot.

Tema horaris encar s'ha de decidir, tema menjar/begudes si en sobren les podem portar al següent event i pel que fa els jocs encra s'ha de parlar i només m'han dit el cs i un altre que ara mateix no ho recordo es poden fer propostes


Lo del menjar opino com en Pato, que si sobra es porta al següent event i ja, serà per oportunitats de donar sortida al menjar! xDD

El que no acabo d'entendre es la part dels jocs. Si és una LAN party no es porta cadascú el seu PC i juga a el que tingui o fa el que tingui?

D'altra banda, també seria adecuat parlar-ho amb la universitat, per veure si ens donen per la LAN accés sense QoS a la xarxa
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: patofet » 01 feb. 2017 09:25

Sanse ha escrit:El que no acabo d'entendre es la part dels jocs. Si és una LAN party no es porta cadascú el seu PC i juga a el que tingui o fa el que tingui?


Si, cadescú es porta el seu propi pc i suposo que hi hauria algún servidor amb una carpeta compartida per tal de poder descarregar els jocs, el que passa es que em preocupa perque els de Geeks són molt de cs, LoL i jocs per l'estil i en canvi a amu som mes d'un altre tipus de jocs en plan rust i starbound.

Sanse ha escrit:D'altra banda, també seria adecuat parlar-ho amb la universitat, per veure si ens donen per la LAN accés sense QoS a la xarxa


Dons no havia pensat amb el QoS, ara els hi comento a veure que em diuen
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: Sanse » 01 feb. 2017 20:51

patofet ha escrit:
Sanse ha escrit:El que no acabo d'entendre es la part dels jocs. Si és una LAN party no es porta cadascú el seu PC i juga a el que tingui o fa el que tingui?


Si, cadescú es porta el seu propi pc i suposo que hi hauria algún servidor amb una carpeta compartida per tal de poder descarregar els jocs, el que passa es que em preocupa perque els de Geeks són molt de cs, LoL i jocs per l'estil i en canvi a amu som mes d'un altre tipus de jocs en plan rust i starbound.

Sanse ha escrit:D'altra banda, també seria adecuat parlar-ho amb la universitat, per veure si ens donen per la LAN accés sense QoS a la xarxa


Dons no havia pensat amb el QoS, ara els hi comento a veure que em diuen


És important, perquè estarem tots connectats a la mateixa xarxa, i si no hi ha una bona connexió a internet... pues hi haurà un lag brutal xDD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Lan party Aulamanga + udGeeks

EntradaAutor: Yui-chan » 05 feb. 2017 12:11

Sanse ha escrit:
patofet ha escrit:
Sanse ha escrit:El que no acabo d'entendre es la part dels jocs. Si és una LAN party no es porta cadascú el seu PC i juga a el que tingui o fa el que tingui?


Si, cadescú es porta el seu propi pc i suposo que hi hauria algún servidor amb una carpeta compartida per tal de poder descarregar els jocs, el que passa es que em preocupa perque els de Geeks són molt de cs, LoL i jocs per l'estil i en canvi a amu som mes d'un altre tipus de jocs en plan rust i starbound.

Sanse ha escrit:D'altra banda, també seria adecuat parlar-ho amb la universitat, per veure si ens donen per la LAN accés sense QoS a la xarxa


Dons no havia pensat amb el QoS, ara els hi comento a veure que em diuen


És important, perquè estarem tots connectats a la mateixa xarxa, i si no hi ha una bona connexió a internet... pues hi haurà un lag brutal xDD


I és horroros jugar amb lag :omfg: :omfg:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron