Cartells de les nostres Projeccions [2006-2009]

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Cartells de les nostres Projeccions [2006-2009]

EntradaAutor: SiKiaTriK » 08 abr. 2007 14:09

Obro aquest post on aniré penjant els cartells que es vagin fent aquest curs així com una recopil·lació dels del curs passat per que us els pogueu descarregar. Penjaré en principi el cartell en color, tot i que si els voleu en blanc i negre per la raó que sigui també els puc posar.

Any 2006

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge


Any 2007

ImatgeImatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge


Any 2008

Imatge


Events especials


Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge
SiKiaTriK l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 oct. 2008 23:41, en total s’ha editat 21 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: PeterPunkZ » 09 abr. 2007 17:35

Ieja jefe!

Bona tarda tingui vostè, primer de tot siguem educats xD

A veure, a mi em sembla més que estupendo, perquè, a més, els necessito tots per a la web. Per això, et volia dir un parell de coses. Els podries penjar tots, inclús els de l'any passat? I sobretot, tots els d'aquest any (no se si tu hi tens acces...).

Segona cosa: Si eso ja posem una carpeta ''cartells'' al servidor, els pengem allà, i pots fer link directe desde aquí, si a vostè li sembla bé, esclar, però a més així ja els tenim ben guardats i organitzadets ;).

Ale, vagi bonic!
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: koroki » 09 abr. 2007 17:45

PeterPunkZ, els de l'any passat els tens a la web antiga, en resolució bastant bona, la majoria ò.o

https://www.aulamanga.org/PaginaVella/

Pero tenir, sigui on sigui un lloc on tenir tot això guardat es una cosa que estaria be ^^U

Per cert jo tambe estic interesant, ja que estic emplenant el mysql amb aquesta informació.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: SiKiaTriK » 09 abr. 2007 23:59

Aviam, que no cundeixi el panic petits devoradors de jpg. Tinc previst agafar tots els cartells, vells i nous, i passar-los tots a les resolucions standard que porto fent ja últimament (827x1170) o sigui, un din-A4 assequible. Així que no patiu per que en breu faré un zip i us l'enviaré a cadascú. En podeu fer el que volgueu després.
Una cosa Pere, seguiré penjant els cartells a imageshack per que així em surt la imatge en petit i tothom se'l pot baixar i és mes macu en general. Com sempre te l'enviaré en quasi primicia (la primicia la té el primer que em parla pel MSN un cop l'he acabat xD) sol ser la Cris però va com va *^_^*. En fi! que lo dicho, ens veiem.
No us impacienteu gaire ;*
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: neodark » 10 abr. 2007 11:49

Moltes gracies!

Per cert al final que fareu amb la repartició de cartells...per que si m'en doneu alguns en penjare per montilivi i la llibreria 22.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 10 abr. 2007 16:16

Doncs seria un bon post per obrir, la reparticio de cartells, com , qui i on xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Lilliehook » 16 oct. 2007 19:10

He trobat a faltar cartells de l'Especial de Golden Boy penjats per la uni, perquè hi ha gent que no entra a la web i que potser li interessaria venir-ho a veure.
Avatar de l’usuari
Lilliehook
New_member
 
Entrades: 5
Membre des de: 15 oct. 2007 12:18
Ubicació: Manlleu

EntradaAutor: Darko » 16 oct. 2007 19:22

Lilliehook ha escrit:He trobat a faltar cartells de l'Especial de Golden Boy penjats per la uni, perquè hi ha gent que no entra a la web i que potser li interessaria venir-ho a veure.


"secundo"

no sé com està el tema cartells, però s'haurien de penjar aviat (demà) si és possible ù.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Taki » 16 oct. 2007 21:22

El tema cartells... Doncs ningú se n'ha preocupat fins ara, tampoc és bo confiar que els farà sempre en Lluís sense demanar-li ni res ^^U Tan de bo algú més es proposés per ajudar-lo...

Doncs el cas és que no hi ha cartells penjats perquè no hi ha cartells, per desgràcia u.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: aeris24 » 16 oct. 2007 21:50

En Lluís està acabant el cartell, espero que demà estigui imprès i penjat. Demà comença la cadena d'impressions! Jo o l'Airin ens ocupem de lletres, i el sergi que s'encarregui de la resta, ok?

I ara que ja estan les activitats previstes amb temps esperem poder distribuir millor els cartells a partir d'ara!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 16 oct. 2007 22:00

Ostres, així perfecte! Pensava que amb tan poc temps seria difícil ^^U

Si voleu en penjo jo a psicologia, només m'hauríeu de dir on els haig d'anar a buscar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 17 oct. 2007 15:11

Sempre podeu comptar amb mi per lletres ^^
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: aeris24 » 17 oct. 2007 15:46

Ja tinc els de lletres. Airin, m'agradaria conèixer-te, així també ens podriem organitzar millor per repartir els cartells entre les de lletres, (tu, la Kerla i jo).
Als migdies/tardes és quan jo tic per la facultat, així q si algun dia et quedes avisa'm i ens coneixem ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Kerla » 17 oct. 2007 22:35

aeris24 ha escrit:Ja tinc els de lletres. Airin, m'agradaria conèixer-te, així també ens podriem organitzar millor per repartir els cartells entre les de lletres, (tu, la Kerla i jo).
Als migdies/tardes és quan jo tic per la facultat, així q si algun dia et quedes avisa'm i ens coneixem ;)


ei ei eiiii, >x< jo depen de quin dia també puc voltar per la facultat aquelles hores, jo tambéee vuiiiiii quedaaaaaaaaaar.

(Airin, no estaries per casualitat un dia a la part de filosofia/linguistica als ordinadors, dibuixant una imatge de zettai Kareshi?)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Airin_Reika » 22 nov. 2007 22:45

Nop, jo si vaig als ordinadors estic a la part d'historia. S'em veu d elluny per el gorrito de mokona xD

X cert nenes de lletres, el dijous de la setmana que ve tinc classe de 3 a 4:30 suposo aixi que estare por ahi ^^
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

Següent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron