Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

Aquesta secció uneix dues comissions, la de Redacció i la de Continguts. Ambdues s'ocupen de la redacció i correcció dels textos que difon l'associació, sigui a través de la web o bé d'altres publicacions.

Moderador: Comissió de Redacció i Continguts

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Hachi » 09 març 2012 14:50

Les agafem de ramen para dos, sankaku complex, mision tokyo, good smile...

Les recomanacions d'algun manga i anime les posaria al Racó Friki, que de fet, ja hi ha algunes recomenacions a allà.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: koroki » 09 març 2012 15:16

Com diu la hachi, la idea del raco friki es per possar coses aixi més "personals". Aquest anime m'ha agradat, aquest es una basura, o coses aixi.

Mentre que les noticies serien algu més objectiu, ha surtit aixo, han tancat allo, la figura aquesta surtirà, videjocs, etc.

Les noticies jo les tret de sankaku i ramen parados, pero hi ha milers de webs de manga, anime i videojocs. Tot val mentre tingui un minim de relació amb el manga.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Fesolet » 10 març 2012 18:08

s'ha fet la de Bleach? si és que no demà crec que tindré un xic de temps. El que faria és parlar de les últimes notícies en un sol text (sobre manga, anime i Live action), per tenir-ho més compacte
Fesolet
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 26 feb. 2012 03:45

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: koroki » 11 març 2012 00:15

Hi ha un link a noticies, pero si volguessis fer una noticia decent, tu mateix ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Yui-chan » 16 març 2012 14:01

No sabia on posar-ho pero.. en lultima entrada del racó friki no es pot comentar :os_t-t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Hachi » 16 març 2012 14:02

Hi ha un problema amb el comentari últim donat que conté diversos spoilers, i fa un bug amb les respostes que es pugin fer ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Yui-chan » 16 març 2012 14:04

Hachi ha escrit:Hi ha un problema amb el comentari últim donat que conté diversos spoilers, i fa un bug amb les respostes que es pugin fer ><


Juuuuurs... >.<
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: koroki » 16 març 2012 15:27

Algun dia ho arreglaré xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 15:59

No se pas on posar-lo així que ho fico aquí:

2012-05-19
Ken Akamatsu suggereix una possible continuació de Negima!

Negima!, obra del mangaka Ken Akamatsu, va finalitzar al març després de nou anys de serialització amb un total de 355 capítols( 38 toms recopilatoris).

No obstant això, a causa del seu final massa obert i la decepció general per part dels fans de l'obra, l'autor va escriure a l'últim tom de l'obra un comentari esperançador per a gran part dels fans de la sèrie: "la sèrie Negima! S'ha acabat per ara". Aquest comentari suggereix una possible tornada de la serie en qüestió en un futur.

Al nostre país l'obra es publica de la mà de EDT, la qual ja ha publicat 36 toms de la sèrie. També va publicar en el passat Love Hina, una altra famosa obra del mateix autor.

Imatge


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No sóc l'ostia redactant en català, ho sento, i la noticies és escueta per que tampoc hi ha gaire més a dir, però així treiem lo de "no hi ha activitats programades d'aulamanga".
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2012 16:01

De fet les notícies de la web no surten a portada d'Aula Manga. A la portada només surten les activitats a fer..

Koroki posa la notícia, o inclou a la Kimy perquè pugui posar notícies.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: koroki » 22 maig 2012 16:10

La possaré dema al meu matei i li enviaré un correu.

Kimy, les noticies que posem son aixi normalment xD o pitjors. No et preocupis.

De fet jo les faig mes cutres molts cops xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Yui-chan » 23 maig 2012 19:57

He vist que la Kimy n'ha posat una per demanar opinió... Jo he fet aquesta no se si està bé hi ha massa info...

JA ES TÉ DATA PER EL NOU VIDEOJOC DE DEVIL MAY CRY

CAPCOM ha posat data al llançament a Europa del DmC Devil May Cry, el polèmic videojoc que reinicia l’univers d’una de les seves franquícies més populars. El joc estarà disponible per a PlayStation 3 i per a Xbox 360 el 15 de Gener de 2013.
La companyia japonesa decideix apostar fort per el títol, ja que el joc estarà totalment traduït al espanyol, tant les veus com els textos. A més també estarà totalment traduït també al francès, alemany i italià, té inclosos subtítols en polac, holandès, rus i portuguès de Brasil.
A més, CAPCOM confirma la versió del DmC Devil May Cry per a PC, que surtirà a la venta durant el 2013 sense una data de llançament concretada.
DmC està essent desenvolupat per l’estudi Ninja Theory, les escenes del qual estan essent realitzades de la manera més tradicional, és a dir, a mà, en comptes de recorre a la captura de moviments. A espanya, Koch Media s’encarrega de la distribució d’aquest títol.
La noia de la imatge es Kat, un personatge nou que aprofita el reinici de Devil May Cry per colar-se.
Kat és una ex fugitiva que s’uneix a L’Ordre amb una curta edat. És una medium amb poders psíquics, gràcies als quals pot veure el Limbo, el món dels dimonis, però a diferencia de Dante ella no pot interactuar amb ells.
Kat és la mà dreta del Líder de L’Ordre i dedica la seva vida a ell, arriscant moltes vegades sa vida per aconseguir informació sobre el Limbo.
La lógica i el punt de vista de Kat sobre el mont es pura dolçor i innocència, però quan es tracta del món demoníac, demostra que n’és tota una experta. Aquesta és la noia que s’encarregarà de guiar en Dante durant el llarg de la seva missió a través del Limbo.


Imatge

EDIT: si aquesta està bé en tinc una del grup de noies de K-pop preferit meu qe treuen nou disc >.< pero no si si fer-la...
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Konata » 23 maig 2012 21:00

A mi m'agrada :oniom_ilution: :oniom_ilution:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Yui-chan » 23 maig 2012 21:05

Konata ha escrit:A mi m'agrada :oniom_ilution: :oniom_ilution:


El problema es que no se penjar-la :noemfotis:
Li passaré a en Sanse :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Buffer de Noticies - Redactors i noticies rellevants

EntradaAutor: Kimy » 23 maig 2012 22:01

Jo també trobo bé la noticia, pensa que la meva és curta per que no hi ha gaire més que explicar, però no totes han de ser així de diminutes xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

AnteriorSegüent

Torna a: Redacció i Continguts

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron