Moderador: Comissió Web



hachi ha escrit:Koroki, anem regularment cada dia a tots els altres fòrums
PD: sóc capaç de buscar la manera per crear-lo
Darko ha escrit:hachi ha escrit:Koroki, anem regularment cada dia a tots els altres fòrums
PD: sóc capaç de buscar la manera per crear-lo
I ell és capaç de treure't permisos imagino...xD


Darko ha escrit:A mi no em sembla massa necessari un apartat on totes les entrades siguin de 'Felicitats', però bé...xD


Hachi ha escrit:Ok, doncs el que vosaltres digueu


)
Hachi ha escrit:Oh podriem obrir-ne dos per ocupar més pots![]()
(igualment aquells dies, en koroki no tindrà tant de temps per veure-ho, ja que estarà a Japó, ni no es podrà queixar)




Hachi ha escrit:Igualment, com que serà el nostre aniversari ho farem igualment tsk, oi Kona![]()


Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant