Savage 2

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Savage 2

EntradaAutor: Shiki Misaki » 14 maig 2010 10:06

Fa poc vaig parlar d'aquest videojoc en un altre tema d'aquest forum i vaig dir que hi jugaria. Doncs ja hi he jugat i vinc a donar-vos la meva impressió sobre el joc.

Per a compendre aquest joc us heu d'imaginar un Real Time Strategy (Estrategia en temps real, com l'Age of Empires, RTS a partir d'ara) convencional, controles una economia, construeixes edificis que donen millores a les unitats,...
La economia es basa en un sol tipus de recurs: l'or. Per a recolectar or necessites construir mines als jaciments d'or i per poder construir edificis necessites tenir unitats aliades al lloc on vols construir. I aquí arriva la part divertida d'aquest joc: no tens cap tipus de control sobre les teves unitats. Bé, això no és del tot veritat, pots ordenar a les teves unitats que vagin a un cert lloc o que facin diverses accions, però aquestes poden fer-te cas o no.

I com és que les unitats tenen aquesta capacitat de decisió? Doncs perque són jugadors humans. I aquí és on entra la part de First Person Shooter (FPS a partir d'ara). Cal dir que, tot i que es controla com un FPS, és més efectiu el combat cos a cos que no pas les armes a distancia.
Els jugadors controlen a una unitat sobre el camp de batalla. Depenent dels edificis que hagi construit el comandant, els altres jugadors podran escollir unes unitats o unes altres, com per exemple, a partir de que el comandant hagi construit un Monastir, podran els jugadors ser monjos. A part, també hi ha altres edificis que donen millores a les unitats (com desbloquejar armes).

Però no havia dit jo que també hi havia una part de MMORPG? Doncs no. M'ho havien explicat malament, no és un MMORPG. Però si que hi ha una part de RPG: els jugadors, a mesura que maten unitats enemigues o ajuden a l'equip d'alguna manera es veuen recompensats amb or i experiencia. L'experiencia serveix per a pujar de nivell i millorar les estadistiques (Força, resistencia, agilitat i inteligencia) i l'or serveix per a poder accedir a alguns tipus d'unitats més poderoses. A part, els jugadors també poden donar part del seu or al comandant per a que pugui construir edificis.

Bé, això és tot, si voleu jugar-hi, us el podeu descarregar de forma gratuita des de www.savage2.com , on també us haureu de crear una conta per a poder jugar. Podeu optar entre crearvos una conta estandart (gratis) o una conta "Prime" (9,99$ crec que era), amb la que tindreu acces a millores dins del joc. A part d'això afegiu-me a amics, el meu nick és Shiki_Misaki.
Avatar de l’usuari
Shiki Misaki
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 32
Membre des de: 06 maig 2010 17:01
Ubicació: Shibuya

EntradaAutor: Jako-kun » 14 maig 2010 15:54

Jo hi estic jugant per recomanació d'un company de pis que també hi juga, quan m'hi torni a posar ja t'agregaré a amics XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Shiki Misaki » 14 maig 2010 22:36

Oh, mola. Digueu-me els vostres nicks per a que us pugui agregar jo també a la meva llista d'amics.
Avatar de l’usuari
Shiki Misaki
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 32
Membre des de: 06 maig 2010 17:01
Ubicació: Shibuya


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron