Hachi ha escrit:Yui-chan ha escrit:Hachi ha escrit:Al just dance 4
Uooooh! tens el gangnam ?
No he jugat suficient, però, he de continuar jugant-hi perquè se'm baixi
Jojojojojo... hem de quedar un dia i ens viciem
Hachi ha escrit:Yui-chan ha escrit:Hachi ha escrit:Al just dance 4
Yui-chan ha escrit:Hachi ha escrit:Yui-chan ha escrit:Hachi ha escrit:Al just dance 4
Jojojojojo... hem de quedar un dia i ens viciem
Vlaid ha escrit:FFXIII e.e encara vaig pel cap 3
Hario ha escrit:Le estoy dando mucho y muy fuerte a Fire Emblem Awakening. :D
killrot_sama ha escrit:Doncs tot just m'acabo d'acabar el The Legend of Zelda: Skyward Sword fa un parell de dies, i ara em vull tornar a posar al Street Fighter 4 :D Mentre espero que Sega decideixi treure el nou Sonic, o Shenmue 3, o remake de Shenmue 1 i 2 xD Quin pal no tenir la Dreamcast -.-"
koroki ha escrit:killrot_sama ha escrit:Doncs tot just m'acabo d'acabar el The Legend of Zelda: Skyward Sword fa un parell de dies, i ara em vull tornar a posar al Street Fighter 4 :D Mentre espero que Sega decideixi treure el nou Sonic, o Shenmue 3, o remake de Shenmue 1 i 2 xD Quin pal no tenir la Dreamcast -.-"
Home, trobar una Dreamcast de 2º mà no crec que est costes massa.
killrot_sama ha escrit:koroki ha escrit:killrot_sama ha escrit:Doncs tot just m'acabo d'acabar el The Legend of Zelda: Skyward Sword fa un parell de dies, i ara em vull tornar a posar al Street Fighter 4 :D Mentre espero que Sega decideixi treure el nou Sonic, o Shenmue 3, o remake de Shenmue 1 i 2 xD Quin pal no tenir la Dreamcast -.-"
Ho se, ho se, pero ara estic en numeros vermells xD
koroki ha escrit:killrot_sama ha escrit:koroki ha escrit:killrot_sama ha escrit:Doncs tot just m'acabo d'acabar el The Legend of Zelda: Skyward Sword fa un parell de dies, i ara em vull tornar a posar al Street Fighter 4 :D Mentre espero que Sega decideixi treure el nou Sonic, o Shenmue 3, o remake de Shenmue 1 i 2 xD Quin pal no tenir la Dreamcast -.-"
Ho se, ho se, pero ara estic en numeros vermells xD
Així malament. Pero quant tinguis calers, realment no crec que et pugi costar massa.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant