Fem unes retro que siguin RETRO?

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: killrot_sama » 23 set. 2017 22:10

Fa temps que no passo pel fórum.... Però m'he de idit a passar-me perque cada cop més veig que Aula Manga deixa de ser el que era quan vaig arribar aquí, farà uns 2 o 3 anys. No només per el forum i el xat, que ja no s'hi veu ni un ànima, sinó també pels esdeveniments. Suposo que falta personal també, en aquest últim tema, els esdeveniments.
A mí m'agradaria ajudar... Pero visc a Plaça Catalunya de Salt, i per anar a les reunions, he d'anar a peu desde Salt... -.-"
No em faria res assistir igualment, sempre i quan serveixi d'alguna cosa.
Els pocs d'AulaManga que em coneixeu una mica, sabeu que a mí em tira més el tema retro, i crec que podria aportar alguna cosa amb les retrojornades. Tinc consoles i jocs retro que podria portar a les retrojornades per fer tornejos i tal. En quant al premi, segons que sigui, potser ho podria posar jo.
Més que res ho dic, perque les retro em semblen cada cop menys retro... Crec que la idea de les retrojornades està força desaprofitada en aquest sentit.
Suposo que el tema passarà desapercebut, veient com està el forum... Però per si de cas, jo ho deixo per aquí. Potser amb una mica de sort, algú fa cas i podem reviure les retro(i AulaManga, de pas xD).

En quant a consoles retro tinc:

Nintendo:
Super Famicom(jp), Nintendo 64(pal), Gamecube(pal)

Sega:
MegaDrive(pal), MegaDrive 2(jp), Saturn(pal)(amb action replay/freeloader), Dreamcast(pal)(amb free loaders)

De tant en tant vaig augmentant la colecció de jocs retro per aquests sistemes(i dreamcast es poden baixar els jocs i gravar-los en cd's, a excepció dels japonesos, que encara no he aconseguit gravar-los en cd i només els puc jugar originals). Per tant, si voleu fer algun torneig a les retro, podem mirar els jocs que tinc i, si de cas, mirar jocs que es puguin comprar(ja que acabarien formant part de la meva colecció, els pagaria jo xD més faltaria, que a sobre em pagueu els jocs xDDD).

Doncs apa, proposta feta.

P.D: De moment proposo un torneig gratuit de Sonic Adventure 2, i de premi un peluix de Sonic(el poso jo).

P.D.2: Si trobés merchandising barat de Soul Calibur, proposaría torneig de Soul Calibur de Dreamcast, o de Soul Calibur 2 de Gamecube :3

Espero que algú ho llegeixi.
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: patofet » 24 set. 2017 17:50

Hola @killrot_sama,
Certament el fòrum no esta gaire actiu ja que els membres organitzadors usem més altres mètodes de coordinació, cal dir que aulamanga esta buscant altres manera de transmetre la cultura japonesa d'altres maneres, per exemple anem a Tecnofan, girocomic...
També cal dir que aulamanga te les següents consoles:

Super Famicom(jp), Nintendo 64(pal), Gamecube(pal) i MegaDrive.

També disposem de diferents jocs dels quals hem anat fent tornejos en les diferents jornades incloent les retro. Si tens idees que puguin millorar els nostres esdeveniments t'animem a vindre a les nostres reunions i col·laborar amb la organització.

killrot_sama ha escrit:Espero que algú ho llegeixi.


Llegit i en veu alta :grin:

IMG_20170924_171607.jpg
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: Asuka Natsume » 24 set. 2017 23:10

Hi ha gent que ve des de Figueres cada setmana ;)
Avatar de l’usuari
Asuka Natsume
Només tinc 1 missatge
 
Entrades: 1
Membre des de: 09 gen. 2017 22:00

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: killrot_sama » 25 set. 2017 06:31

Doncs la idea és básicament, fer servir el material. Fins ara l'única MegaDrive que he vist en unes retro va ser la meva que em vaig portar de casa, poc després de registrar-me al fórum. Al públic li agraden els videojocs, i per unes retro, posar jocs retro(fins la generació ps2-gamecube-dreamcast-xbox), seria el més adient(he vist retros amb ps3 com a unica consola...). Si cal més personal per organitzar més tornejos jo podria ajudar en això.

En fi, quan és la próxima reunió? I on es? Em sembla que l'ultima que vaig anar es feia en un barracó diferent.

Les reunions son cada 1 setmana però a vegades no fem reunió, si em dius el teu numero de telefon et poso en el grup ja que el forum l'hem deixat apartat.
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: koroki » 13 oct. 2017 21:44

Estic bastant segur que hi ha al menys 2 o 3 persones que estimen els jocs retro com tu. Només cal que vagis a les reunions i ho proposis.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: patofet » 09 nov. 2017 10:04

killrot_sama ha escrit:Doncs la idea és básicament, fer servir el material. Fins ara l'única MegaDrive que he vist en unes retro va ser la meva que em vaig portar de casa, poc després de registrar-me al fórum. Al públic li agraden els videojocs, i per unes retro, posar jocs retro(fins la generació ps2-gamecube-dreamcast-xbox), seria el més adient(he vist retros amb ps3 com a unica consola...). Si cal més personal per organitzar més tornejos jo podria ajudar en això.

En fi, quan és la próxima reunió? I on es? Em sembla que l'ultima que vaig anar es feia en un barracó diferent.

Les reunions son cada 1 setmana però a vegades no fem reunió, si em dius el teu numero de telefon et poso en el grup ja que el forum l'hem deixat apartat.


Bones Killrot, disculpa per a haver tardat tant en respondre en dir-te cuan es la següent reunió. hem estat ocupats amb el Girocomic i després hi han hagut altres complicacions, la següent reunió la fem aquest proper diumenge dia 12 (12/11/2017) a les 17:00 , t'hi esperem perquè aportis les teves opinions!
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: killrot_sama » 12 des. 2017 03:32

He vist tard el missatge. De tota manera, falta també saber el lloc de les reunions, em sembla que es va canviar 1 o 2 vegades desde l'última que hi vaig anar. Suposo que la próxima reunió ja serà després de l'OtaXmas.
En podriem parlar allà.
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: Yui-chan » 12 des. 2017 16:07

Bones,
donat que fins després de l'OtaXmas, com bé has mencionat, no farem cap altre reunió, si vols assistir a l'event sols cal que t'acostis a la botiga per a demanar informació sobre el lloc de les reunions.
Val a dir que les reunions si no vaig mal encaminada fa més de 3 anys que son al mateix lloc.

Gracies ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Fem unes retro que siguin RETRO?

EntradaAutor: Sanse » 12 des. 2017 16:19

killrot_sama ha escrit:He vist tard el missatge. De tota manera, falta també saber el lloc de les reunions, em sembla que es va canviar 1 o 2 vegades desde l'última que hi vaig anar. Suposo que la próxima reunió ja serà després de l'OtaXmas.
En podriem parlar allà.


Durant l'event com a molt et podem donar indicacions rapides d'on tenim el local, anirem molt atabalats amb tot i parlar sobre com organitzar un possible futur event durant el propi event es un follon. Així que es millor esperar a la següent reunió que fem.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488


Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron