BONES! INFORMACIÓ QUE POT SER D'INTERÉS...

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

BONES! INFORMACIÓ QUE POT SER D'INTERÉS...

EntradaAutor: Meri Gil » 11 oct. 2009 22:56

Bones a tots i a totes! volia fer-vos arribar un enllàs que pot ser del vostre interés: http://trajectetoniabauca.blogspot.com/ ... t-mon.html

Es sobre la crisi de l'editorial Ponent Mon, editorial que edita alguns mangas que s'allunyen una mica de la línia més adolescent i que si no fos per ells no els trobariem en castellà.

No sóc de l'editorial, ni busco vendre res. Em dic Meri Gil, sóc l'autora de "Cómo llegué a odiar a mis compañeros de piso" i és la meva petita forma de col·laborar amb això ja que, tot i que no sóc massa seguidora del manga o anime, me'ncanta Ebichu, el hamster mastressa de casa que han deixat de publicar aquesta gent per falta de ventes.

També aprofito per convidar-vos als que us agradi el cómic en general (americà o europeu) a visitar el nostre col·lectiu Gironí: 4 rius de tinta. Ens reunim cada primer dissabte de més al Centre Cívic St. Narcís (cap a les 11:30h) per xerrar de comics. Hi esteu convidats! Podeu treuere el cap al nostre grup de google: http://groups.google.com/group/4-rius-de-tinta?hl=es

Fins aviat!!
Meri Gil
Només tinc 1 missatge
 
Entrades: 1
Membre des de: 11 oct. 2009 22:45

EntradaAutor: koroki » 11 oct. 2009 23:25

A vegades sembla que sigui el doletn del forum xD, pero he de dirte que el tema que tractes tenca una mica la tematica dle forum.

Seguint el tema, crec un dels grans porblemes que ha tingut la editorial ha estat la distribució, realent s'ha fet molt difícil trobar els seus mangas.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 12 oct. 2009 11:00

Jurss vaia putada, no sabia que existis aquest editorial, be ja em llegire algun comic vostre^^

I per cert, perque no et presentes, aixi et coneixem més i tal :)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

cron