MiraiMaki ha escrit:Jako-kun ha escrit:per cert jo ara estic mirant.....suposo k a ningu li deu importar xo vaja...
I perquè et penses que he fet el post si no ens importés tros de meló xDDDD
Oooooooh tu si k m'entens MiraiMaki.....mmmmm.....Maki....el teu nick sempre k hi penso em recorda a "vell" i no ès conya......per com en Sakuragi li deia al capità del Kainan k es deia Maki per k en Sakuragi li semblava k tenia més anys dels k ell dia....XD
series doncs.....ara k tink ganes les posaré: d'anime miro Kaiji que és curiosa, un dibuix k al principi tira una mica enrera xo un cop t'acostumes és entretinguda, va sobre jocs d'atzar i de cartes i etc......xo més del pal "en esta carta te juegas la vida".......després tamb miro les noves OVAs de Hellsing segons van sortint.......l'anime vell de Hokuto No Ken.....k de tant en tant vaig avançant.......Sayonara Zetsubou Sensei.....Higurashi....Kamen no Maid Guy......Soul Eater.....Kyouran Kazoku Nikki......i ja no recordo mes...ù.u
i de manga tot i k ja ho he dit en anterioritat doncs estic seguint: Naruto, Bleach, Gantz, 20th Century Boys, Vagabond, La espada del inmortal, BERSERK (la millor seria k s'ha escrit, s'esta escrivent i s'escriurà mai
), D. Gray-man, Katekyou Hitman Reborn, Bobobo-bobobo, Hellsing ----- Akestes son les k ja porto bastants de tomos lleguits // les que venen a continuació tan sols un o dos tomos o alguns capitols...ù.u ------ ...... Psyren, Doubt, Oretama (ecchi i molt LOL), Eyeshield 21, Devil & Devil (mola bastant, llastima k no estigui aki editada....an akest aspecte França sempre ens passarà al mà per la cara...ù.u).....Bastard!, Dogs.....i ja no recordo més....ù.u
fuaaa....ara k veig la llista...pos em pensav ak estava seguint pokes series xo veig k no.....XD
MiraiMaki ha escrit:Jako-kun ha escrit:per cert jo ara estic mirant.....suposo k a ningu li deu importar xo vaja...
I perquè et penses que he fet el post si no ens importés tros de meló xDDDD
no em diguis tros de meló.....¬¬.......diga'm tros d'otaku o tros de friki....