Preparació Jump Festa 2012

Bunkasai: A imatge dels festivals culturals de les escoles japoneses, Aula Manga realitzarà el seu propi.
Antigament : El Nadal Otaku, Jump Festa

Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Hachi » 18 oct. 2012 21:01

Obro aquest tema per parlar sobre la preparació de la Jump Festa.

Els temes a tractar són:
→ Les persones que podrien ajudar o col·laborar en algun moment, el dia de les jornades, o el dia anterior per muntar.
→ La gent que pot venir a decidir com organitzar les jornades, a la reunió de preparació.
→ La gent que vol o pot fer lyrics nous.
→ Altres temes relacionats que puguin sorgir.

El tema principal d'ara és decidir un dia per fer la reunió per planificar quins concursos es faran de videojocs, com ens organitzem, fer horaris, etc.
Estaria bé poder-la fer abans del saló, perquè després del saló ja seria tot massa just. Aneu proposant dies.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Hachi » 18 oct. 2012 21:02

Per ara proposo el divendres de la setmana que ve. En Jona, l'amic d'en Fran, pot venir a la reunió si es fa després del dijous que ve.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Xose » 18 oct. 2012 21:35

Els divendres els tinc plens (com tots els dies de la setmana, vaja), així que no podré venir ni a la reunió ni a ajudar el dia anterior. Però si que puc dir un parell de coses que m'ha comentat la gent que vol que es fes:

- Torneig de Dragon Ball Tenkaichi 3 a la sala de dalt amb el projector, ja que és Jump Festa, és lo mínim. Molta gent m'ho va comentar la última vegada.

- Torneig de Smash Bros Melee/Brawl, bueno, aquest és un clàssic i moltíssima gent només vé per aquest torneig (o diuen les estadístiques, amb més de 30 participants a l'últim :vicios: )

- Sembla ser que el torneig de Pokémon s'organitzarà si o si, ja sigui per part nostre o per part pròpia de la gent, així que es podria controlar (si es pot)

I ja està
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Sanse » 18 oct. 2012 23:16

Xose ha escrit:Els divendres els tinc plens (com tots els dies de la setmana, vaja), així que no podré venir ni a la reunió ni a ajudar el dia anterior. Però si que puc dir un parell de coses que m'ha comentat la gent que vol que es fes:

- Torneig de Dragon Ball Tenkaichi 3 a la sala de dalt amb el projector, ja que és Jump Festa, és lo mínim. Molta gent m'ho va comentar la última vegada.

- Torneig de Smash Bros Melee/Brawl, bueno, aquest és un clàssic i moltíssima gent només vé per aquest torneig (o diuen les estadístiques, amb més de 30 participants a l'últim :vicios: )

- Sembla ser que el torneig de Pokémon s'organitzarà si o si, ja sigui per part nostre o per part pròpia de la gent, així que es podria controlar (si es pot)

I ja està


Estic d'acord amb els 3 punts. Lu de Tenkaichi a mi també m'ho ha dit força gent que vol un torneig. El d'Smash, a les jornades de pokemon força gent em va preguntar si hi havia torneig d'Smash, i al facebook ja he vist gent preguntant per l'Smash xD, i és sempre dels tornejos que més participants té, tants que normalment se'ns desborda xD. I el torneig pokémon ja que ja està dit i la gent en té ganes no està de més fer-lo. No és massa difícil de control·lar com es va comprovar a les jornades de pokémon i lu bo es que es poden fer varis combats a l'hora i és més flexible i es pot encavalcar amb un altre torneig.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Midgar Wolf » 19 oct. 2012 02:28

¿Normalment sempre soleu portar una wii piratejada, no? Estaría bé per exemple, un torneig al tatsunoko VS Capcom o bé poder fer-la servir per free play de jocs japonesos sobre animes. Més que res per aportar una mica més de varietat.

Una altre idea que puc aportar es poder fer una especie de centre d'intercanvi de series. La idea es sencilla, jo tinc un disc dur extern amb uns quants animes sencers, facilito la llista d'animes que tinc disponibles, es fa un llistat comú amb les series de tots els participants i si algú en vol alguna, doncs que em busqui per l'event per passar la serie d'un disc dur a l'altre. La veritat es que no sé si la cosa seria viable tinguent en compte els ordinadors que hi ha al espai jove (pel tema de la velocitat i tal), pero després de la caiguda de megaupload, l'arribada de crunchyroll, etc.. algunes series ja son molt difícils de visionar, a part de que seria un bon punt de trobada per conéixer i descobrir animes nous.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Sanse » 19 oct. 2012 08:52

Midgar Wolf ha escrit:¿Normalment sempre soleu portar una wii piratejada, no? Estaría bé per exemple, un torneig al tatsunoko VS Capcom o bé poder fer-la servir per free play de jocs japonesos sobre animes. Més que res per aportar una mica més de varietat.

Una altre idea que puc aportar es poder fer una especie de centre d'intercanvi de series. La idea es sencilla, jo tinc un disc dur extern amb uns quants animes sencers, facilito la llista d'animes que tinc disponibles, es fa un llistat comú amb les series de tots els participants i si algú en vol alguna, doncs que em busqui per l'event per passar la serie d'un disc dur a l'altre. La veritat es que no sé si la cosa seria viable tinguent en compte els ordinadors que hi ha al espai jove (pel tema de la velocitat i tal), pero després de la caiguda de megaupload, l'arribada de crunchyroll, etc.. algunes series ja son molt difícils de visionar, a part de que seria un bon punt de trobada per conéixer i descobrir animes nous.


El Tatsunoko Vs Capcom el tinc original jo, però no se si acabaria de quadrar en unes jornades de la Jump. Que consti que la idea no em sembla malament, a mi m'agrada el joc, però no estic segur de si hi ha molta gent que hi jugui, no és massa conegut (en comparació a altres videojocs del mateix genere em refereixo).

Sobre el centre d'intercanvi a mi em sembla una idea genial, però hi veig unes quantes pegues a tenir en compte. Primer de tot el que has dit tu dels ordinadors, que depèn de com us hi fareu vells per a passar-vos coses els uns als altres. Després està el fet de si això ens pot portar problemes legals. No se si això últim algú ho sap, si no és qüestió d'informar-se. De totes maneres, és la meva opinió, a veure que en penseu els altres.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Hachi » 19 oct. 2012 09:18

Sanse ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:¿Normalment sempre soleu portar una wii piratejada, no? Estaría bé per exemple, un torneig al tatsunoko VS Capcom o bé poder fer-la servir per free play de jocs japonesos sobre animes. Més que res per aportar una mica més de varietat.

Una altre idea que puc aportar es poder fer una especie de centre d'intercanvi de series. La idea es sencilla, jo tinc un disc dur extern amb uns quants animes sencers, facilito la llista d'animes que tinc disponibles, es fa un llistat comú amb les series de tots els participants i si algú en vol alguna, doncs que em busqui per l'event per passar la serie d'un disc dur a l'altre. La veritat es que no sé si la cosa seria viable tinguent en compte els ordinadors que hi ha al espai jove (pel tema de la velocitat i tal), pero després de la caiguda de megaupload, l'arribada de crunchyroll, etc.. algunes series ja son molt difícils de visionar, a part de que seria un bon punt de trobada per conéixer i descobrir animes nous.


El Tatsunoko Vs Capcom el tinc original jo, però no se si acabaria de quadrar en unes jornades de la Jump. Que consti que la idea no em sembla malament, a mi m'agrada el joc, però no estic segur de si hi ha molta gent que hi jugui, no és massa conegut (en comparació a altres videojocs del mateix genere em refereixo).

Sobre el centre d'intercanvi a mi em sembla una idea genial, però hi veig unes quantes pegues a tenir en compte. Primer de tot el que has dit tu dels ordinadors, que depèn de com us hi fareu vells per a passar-vos coses els uns als altres. Després està el fet de si això ens pot portar problemes legals. No se si això últim algú ho sap, si no és qüestió d'informar-se. De totes maneres, és la meva opinió, a veure que en penseu els altres.

No em sembla mala idea la última proposta. Però en temes legals és pirateria, passar una sèrie descarregada d'internet a altres persones, i fer un intercanvi. Així, que encara que la proposta sigui bona, no li podem donar suport.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Midgar Wolf » 19 oct. 2012 11:22

Sempre que sigui sense buscar un benefici econòmic és legal, totes les sentencies judicials ho confirmen. De fet, és el mateix cas que les projeccions en públic que organitzeu. En tot cas si teniu dubtes , es fa un paper on es digui que l'organització no es fa responsable ni del material físic, ni del contingut que es pogui intercanviar i llestos.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Darko » 19 oct. 2012 22:27

Midgar Wolf ha escrit:Sempre que sigui sense buscar un benefici econòmic és legal, totes les sentencies judicials ho confirmen. De fet, és el mateix cas que les projeccions en públic que organitzeu. En tot cas si teniu dubtes , es fa un paper on es digui que l'organització no es fa responsable ni del material físic, ni del contingut que es pogui intercanviar i llestos.

+1000
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Hachi » 20 oct. 2012 10:27

La qüestió és, quin dia us va bé per fer la reunió (he proposat divendres que ve) i qui pot venir?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Sanse » 20 oct. 2012 14:19

Jo puc.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Konata » 20 oct. 2012 15:34

Jo no crec, tinc classe per la tarda U_U
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Kimy » 20 oct. 2012 17:55

Konata ha escrit:Jo no crec, tinc classe per la tarda U_U

Idem, però bueno, jo en general cap tarda puc :va:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: koroki » 20 oct. 2012 18:54

Jo si puc.

Midgar Wolf ha escrit:Sempre que sigui sense buscar un benefici econòmic és legal, totes les sentencies judicials ho confirmen. De fet, és el mateix cas que les projeccions en públic que organitzeu. En tot cas si teniu dubtes , es fa un paper on es digui que l'organització no es fa responsable ni del material físic, ni del contingut que es pogui intercanviar i llestos.
Si i no. No es ben bé així. Amb la llei a la mà, només pots tenir copies de seguretat de coses que tinguis. Tot i així, el tema anime és encara més terbol, ja que ningú té la llicencia (de la majoria de coses) i per tant ningú pot reclamar els drets d'allò. En termes generals, en l'anime fansubejat, està en un territori alegal.
Traient els termes legals, que són més tediosos, com s'han tingut més d'un problema amb això, preferim que aquestes coses no es facin. No estem d'acord amb aquest tipus de lleis en general, pero si algú dels de dalt vol fotre'ns, hauriem de tancar tot el que fem i enmerdarnos en judicis. Espero que entenguis això ultim.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Preparació Jump Festa 2012

EntradaAutor: Charlie » 21 oct. 2012 17:17

No haremos nada que pueda meternos en problemas legales (aunque la idea me parece fantástica, en serio)... otra cosa seria que una vez allí, quedaras con alguien en concreto para ir a su casa o a la tuya a compartir una genial tarde de anime... if you know what i mean...

Después, tema reunión, en principio voy, pero ese día estaré más pa'llá que pa'cá, i en todo caso no me estaría mucho rato por asuntos personales
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Següent

Torna a: Jornades d'hivern

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron