Midgar Wolf ha escrit:¿Normalment sempre soleu portar una wii piratejada, no? Estaría bé per exemple, un torneig al tatsunoko VS Capcom o bé poder fer-la servir per free play de jocs japonesos sobre animes. Més que res per aportar una mica més de varietat.
Una altre idea que puc aportar es poder fer una especie de centre d'intercanvi de series. La idea es sencilla, jo tinc un disc dur extern amb uns quants animes sencers, facilito la llista d'animes que tinc disponibles, es fa un llistat comú amb les series de tots els participants i si algú en vol alguna, doncs que em busqui per l'event per passar la serie d'un disc dur a l'altre. La veritat es que no sé si la cosa seria viable tinguent en compte els ordinadors que hi ha al espai jove (pel tema de la velocitat i tal), pero després de la caiguda de megaupload, l'arribada de crunchyroll, etc.. algunes series ja son molt difícils de visionar, a part de que seria un bon punt de trobada per conéixer i descobrir animes nous.
El Tatsunoko Vs Capcom el tinc original jo, però no se si acabaria de quadrar en unes jornades de la Jump. Que consti que la idea no em sembla malament, a mi m'agrada el joc, però no estic segur de si hi ha molta gent que hi jugui, no és massa conegut (en comparació a altres videojocs del mateix genere em refereixo).
Sobre el centre d'intercanvi a mi em sembla una idea genial, però hi veig unes quantes pegues a tenir en compte. Primer de tot el que has dit tu dels ordinadors, que depèn de com us hi fareu vells per a passar-vos coses els uns als altres. Després està el fet de si això ens pot portar problemes legals. No se si això últim algú ho sap, si no és qüestió d'informar-se. De totes maneres, és la meva opinió, a veure que en penseu els altres.