miyu ha escrit:Gràcies Koroki. I me'n alegro que la publicitat ja estigui organitzada Cris. He fet un prototip d'horari per les jornades, falten hores per determinar pero si hi veieu cap error digueu-m'ho si us plau. (El penjo en format imatge.)
Rina_Zarmalansk ha escrit:De nom posaria xerrada Nacho o així, doncs més que de Dragon fall, es centra en el seu recorregut com a artista.
Rina_Zarmalansk ha escrit:Per ara en Nacho Fernandez s'ha oferit a fer un dibuix que serveixi com a cartell, m'ha dit que li portarà una setmana. La seva idea és fer un dibuixet com a promoció per a ell de que vindrà a aquest event, però va accedir a utilitzar-ho també com a cartell.
Rina_Zarmalansk ha escrit:El tema del concurs de dibuix d'il·lustracions imagino que haurem de fer promoció pel facebook d'amu per a que la gent ho sàpiga i hi participi. Ja ho decidirem!.
Rina_Zarmalansk ha escrit:Pulpofrito al final hem decidit que no vindrà ja que ja tenim prous conferenciants.
Salutacions,
Sara.
Nakerin ha escrit:Tinc novetats: Enkaru pot venir a qualsevol hora i estarà tot el dia. Demana si pot tenir una hora després de les onze a ser posible. La conferència seria sobre el mercat del còmic, el webcomic, presentació de les seves obres. Si no és possible moure ja les hores, diu que li sembla bé.
I són molt bones notícies les d'en Nacho.
Yui-chan ha escrit:miyu ha escrit:Gràcies Koroki. I me'n alegro que la publicitat ja estigui organitzada Cris. He fet un prototip d'horari per les jornades, falten hores per determinar pero si hi veieu cap error digueu-m'ho si us plau. (El penjo en format imatge.)
Hey!
Només dir una petita cosa, no se que en penseu, però és pel tema de corre a l'hora de sortir; el DDR, Pokémon i Just Dance (no se si es fa concurs d'un dels tres), no es pot posar que acaben sobre les 18.30? així podem començar a recollir per a baix amb temps, les consoles que no estan subjectades a cap concurs.
PD: Em reitero no se que penseu, és una proposta per evitar la recollida a correcuita
Sanse ha escrit:Rina_Zarmalansk ha escrit:De nom posaria xerrada Nacho o així, doncs més que de Dragon fall, es centra en el seu recorregut com a artista.
Com a nom definitiu, així en un moment d'iluminació se m'ha ocorregut "Nacho Fernandez: de Dragon Fall a (el que sigui que estigui fent ara)". Així es dona èmfasi a que la xerrada és sobre ell i sobre la seva carrera, però es dona la dada al públic de que és l'autor de Dragon Fall (que suposo que és una de les coses per la que més se'l deu coneixer)
Xerrada Nacho com a nom és una mica trist xDDDD (suposo que ho deies com a nom provisional)
Sanse ha escrit:Rina_Zarmalansk ha escrit:Per ara en Nacho Fernandez s'ha oferit a fer un dibuix que serveixi com a cartell, m'ha dit que li portarà una setmana. La seva idea és fer un dibuixet com a promoció per a ell de que vindrà a aquest event, però va accedir a utilitzar-ho també com a cartell.
Segons el que llegeixo aquí, entenc que ell farà un dibuix per a promocionar que ve a l'event i ens permetrà fer-lo servir com a cartell. Si és així, no ho veig del tot adient, ja que seria com si diguessim que l'event és sobre ell, i la seva xerrada, si ve és un dels punts forts, no és el centre. Personalment segueixo opinant que hauríem de fer un cartell neutre, que no es centri en una sola de les activitats del carnaval, i la imatge que vol fer per a promocionar que ve al carnaval fer-la servir exactament per això. D'altra banda, personalment el cartell m'agradaria que es penges ja el dia 14, si no ens passarà com sempre, que sens tira el temps a sobre.
miyu ha escrit:I lo del cartell va semblar be lo de la il·lustracio el dissabte, si be es cert que se li donaria mes importacia, ja li hem demanat i quedaria molt lleig dir-li que no ara , no?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants