Presentació de Rina_Zarmalansk xD

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 05 març 2012 14:02

Bon dia a tothom!!

Bé, algunes persones d'aquí ja em coneixaran; vaig anar de Rin Okumura pel Carnaval Otaku (i també hi aniré pel Japan Weekend xDD). Què puc dir de mi??, bé, des dels 12 o 11 (més o menys) que m'agrada el manga i l'anime, ara en tinc 21 just fets d'ahir xDD. Com tothom vaig començar amb Card Captor Sakura i Sailormoon (o com la majoria) i vaig anar veient animes fins que em vaig tirar més cap el shonen i el seinen :vicios: ; puc dir, firmament, que tot i ser noia sóc més d'aquests dos gèneres, el shojo si la noia lo vale o té una historia interessant :va: que n'hi ha alguns...

Els meus animes i mangues preferits són; Slam Dunk, Vagabond, Bleach, Ao no Exorcist, Axis Powers Hetalia, GTO i Maison Ikkoku. Principalment.

Personatge preferit de tots... Abarai Renji de Bleach xDDDD (sin duda alguna!!)

Cert... Autora de manga que més odio; Mayu Shinjo. Per molt que ara hagi fet mangues on la noia no és un objecte del noi no es salva de les seves anteriors obres... xd... Personalment no m'agraden els mangues així

I bé, de musica escolto una mica de tot; però em solc tirar força cap a l'anglesa/japonesa (tot i que ultimament japo no tant)

No se que més posar, això és tot jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Darko » 05 març 2012 14:33

Benvinguda!!

Que raro que sigui el primer u.u encara que no puc explaiar-me fent masses preguntes en aquest cas.. ú.ù xD

I bons gustos generalment, GTO és molt genial....bé, Slam Dunk també, Vagabond l'haig de continuar algun dia, ja no recordo ni on vaig quedar-me -.-

Rina_Zarmalansk ha escrit:Cert... Autora de manga que més odio; Mayu Shinjo. Per molt que ara hagi fet mangues on la noia no és un objecte del noi no es salva de les seves anteriors obres... xd... Personalment no m'agraden els mangues així

Really? ara la Mayu Shinjo ja no fa histories iguals que les altres? Segur que perd molts fans pobre... :trist:

Rina_Zarmalansk ha escrit:I bé, de musica escolto una mica de tot; però em solc tirar força cap a l'anglesa/japonesa (tot i que ultimament japo no tant)

Pots dir quins grups escoltes, a part de Versailles :mhocrec:

Espero que vinguis a activitats (com ara la projecció d'avui U.u) i passis força per aquí i aquestes coses xD

PD: Podries haver-te presentat ahir i t'haguessim pogut felicitar quan tocava :volsdir: . BTW, Felicitaaaaats!!
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Hachi » 05 març 2012 15:13

Rinaaaaa :kawai_oi: :kawai_oi:

Doncs jo també vaig començar amb Sakura i Sailormoon, però crec que cap els 9 anys o així.

Com ja saps, a mi també m'agrada molt Ao no Exorcist, també Slam Dunk. Bleach en canvi no ho segueixo.
Ja posaràs fotos del cosplay de en Rin amb l'espasa del Japan Weekend :perverface: :kawai_oi:

A mi també m'agraden els shonen i els seinen, tot i que, també m'encanten els shojos i similars. Tot i que he de dir, que no em solen agradar les lluites perquè si sense sentit, si lluiten perquè sigui per un motiu. I els mechas tampoc em solen agradar, a excepció de (Gurren Lagan i Code Geas :perverface:)

Tens algun grup de j-music que t'agradi?


A mi la Mayu Shinjo m'agrada, però bueno, per gustos colors ^^


Espero que puguis venir a les nostres activitats, avui fem la projecció de Death Note :perverface:


PD: Darko ets el primer, perquè jo tot i veure el post estava a classe agafant apunts a saco de dret mercantil ( :os_u-u: ) i no tenia temps per poder respondre :emocio:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Kimy » 05 març 2012 16:15

Welcomeeee :kawai_oi:

Anaves moolt sexyy de Riin :perverface:

M'agraden els manga que llegeixes. Has de mirar-te Fairy tail, pot ser t'agrada! I de Hetalia qui t'agrada? ( Anglaterra, Espanya i Romano són molt monoos *3*).
I si, en Renji es exageradament sexy, sobretot ara, però sempre he estat més d'Ichigo ú__ù

La Mayu Shinjo no és l'autora de shojo subidet de to que la noia sempre es "mig" esclava del prota però es termina enamorant igualment, tot hi que l'altre li fasi mil putades?
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Hachi » 05 març 2012 16:18

Kimy ha escrit:
La Mayu Shinjo no és l'autora de shojo subidet de to que la noia sempre es "mig" esclava del prota però es termina enamorant igualment, tot hi que l'altre li fasi mil putades?


Sips, jo he llegit 4 manges o així d'ella i m'agraden. De fet Kimy, et volia deixar uns manges d'ella que molen molt d'un dimoni :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Kimy » 05 març 2012 16:21

Depen quin e spossible que el tingui, per que a la meva germana li agradaven i va comprar uns quants d'aquesta, després miro a veure xD

Edit@ Després per que la Kona m'ha passat cançons de pokemon i ara estic motivada cantant xDD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: koroki » 05 març 2012 16:25

Una bona fan de manga anime !

Bona animes i desde els 12 anys, way. Jo potser des de els 4, que nomes mirava Bola de drac, pero desde els 13/14 tinc conciencia.

M'agrada els teus gustos d'autors xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Darko » 05 març 2012 16:26

hachi ha escrit:PD: Darko ets el primer, perquè jo tot i veure el post estava a classe agafant apunts a saco de dret mercantil ( :os_u-u: ) i no tenia temps per poder respondre :emocio:

Excuses, sóc el primer perquè ningú ha postejat abans.

Segons em va explicar una Mayu Shinjo fan, totes les seves histories són exactament iguals, i sí, i la prota.... pse.. xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Hachi » 05 març 2012 16:52

Darko ha escrit:
hachi ha escrit:PD: Darko ets el primer, perquè jo tot i veure el post estava a classe agafant apunts a saco de dret mercantil ( :os_u-u: ) i no tenia temps per poder respondre :emocio:

Excuses, sóc el primer perquè ningú ha postejat abans.

Segons em va explicar una Mayu Shinjo fan, totes les seves histories són exactament iguals, i sí, i la prota.... pse.. xD

Jo sóc una Mayu Shinjo fan :iquemes:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 05 març 2012 18:04

Darko ha escrit:I bons gustos generalment, GTO és molt genial....bé, Slam Dunk també, Vagabond l'haig de continuar algun dia, ja no recordo ni on vaig quedar-me -.-


Sep, jeje. I en general em solen agradar els mangues dels 90 sobre gamberros... Són simplement genials :emocio: tot i fotre's en problemes, penso que els personatges tenen un sentit de lleialtat i sinceritat increíbles, a més d'un transfons emocional que tela en alguns ( i em pixo amb les personalitats que tenen xDD).

De fet, el meu autor preferit de tots és en Takehiko Inoue sjfidfjidf... M'han marcat molt les histories d'aquest home (fins i tot em vaig llegir Buzzer Beater, que era per internet. Em falta Real mm i Vagabond també la haig de rependre... Em vaig quedar al tomo 29 :trist: és una obra mestra allo...)

Darko ha escrit:
Rina_Zarmalansk ha escrit:Cert... Autora de manga que més odio; Mayu Shinjo. Per molt que ara hagi fet mangues on la noia no és un objecte del noi no es salva de les seves anteriors obres... xd... Personalment no m'agraden els mangues així

Really? ara la Mayu Shinjo ja no fa histories iguals que les altres? Segur que perd molts fans pobre... :trist:


Ara ha mirat de fer alguna cosa diferent... Com; "el gigoló perfecto" i bueno... Almenys a allá els homes semblen tenir més sentiments xd. Però el que ha fet en les altres no té nom xd...

Darko ha escrit:
Rina_Zarmalansk ha escrit:I bé, de musica escolto una mica de tot; però em solc tirar força cap a l'anglesa/japonesa (tot i que ultimament japo no tant)

Pots dir quins grups escoltes, a part de Versailles :mhocrec:


No escolto Versailles xDD... Però sí que de més joveneta vaig tenir una petita epoca amb en Gackt, lo tonto, se'm va passar en seguida (i tampoc vaig ser fan d'ell, simplement m'agradaven les cançons) una mica com amb en Miyavi, l'unic que aquest tot i no ser fan encara trobo que està prou bé.

Grups que em continuen agradant són els UVERworld per exemple... Com no recordar D-Tecnolife xDD gracies a aquesta cançó els vaig coneixer (i avui encara m'encanta) els Home Made Kazoku, en la seva epoca també Dir en Grey, vaig tenir una petita epoca de visual... Però ara, com he dit, estic força fora del panorama musical japonès (per no dir que els coreans estant mirant de pendre el lloc xD). Els estils de musica que em van més son el Jazz/Blues, Rock, Dance, Tecno i Metal en general (de fet m'estic ficant dins del món metal xDD x una amiga i tal) amb grups com Iron Maiden, Lordi i així, en continuaré buscant jeje.

Darko ha escrit:Espero que vinguis a activitats (com ara la projecció d'avui U.u) i passis força per aquí i aquestes coses xD


Avui no podia... Coses de la uni. I bueno, ja vindré a alguna altra^^.

Sep... Es que mira xdd m'he decidit avui merci jaja

Per cert... m'he deixat una altra serie... Detroit Metal City!! xD em vaig veure l'anime i va ser enganxada total; ara aniré pel manga xDD... Que no és tant llarg va i m'han dit que tela xDD...

hachi ha escrit:A mi també m'agraden els shonen i els seinen, tot i que, també m'encanten els shojos i similars. Tot i que he de dir, que no em solen agradar les lluites perquè si sense sentit, si lluiten perquè sigui per un motiu. I els mechas tampoc em solen agradar, a excepció de (Gurren Lagan i Code Geas )


A mi tampoc sense sentit xdd... Si no hi ha motiu quin sentit té una lluita? (encara que sigui perquè li agradi fotre osties xDD és a dir, que tingui l'aspiració de fer-ho de debó) depèn de l'enfoc també. Però sep... Jo igual, alguns shojos els hi haig de dir ole, per exemple Hana Yori Dango, la protagonista lo vale!! és un dels meus personatges femenins prefes de tot el manga/anime; Tsukushi Makino xD (la Utena també i algunes altres que m'han caigut bé jeje)

Mangues sobre mechas... :volsdir: em passa igual, Gurren Laggan i ja... Code Geas no l'he vist, però m'ha l'han recomenada i fins i tot vaig veure el primer capi gracies a una amiga jaja

hachi ha escrit:Ja posaràs fotos del cosplay de en Rin amb l'espasa del Japan Weekend


Jaja!!, ho faré... On ho puc posar pro??, hi ha apartat de fanarts/cosplay etc??

Kimy ha escrit:Anaves moolt sexyy de Riin


Jo al Japan Weekend tindré por... xD

Kimy ha escrit:M'agraden els manga que llegeixes. Has de mirar-te Fairy tail, pot ser t'agrada! I de Hetalia qui t'agrada? ( Anglaterra, Espanya i Romano són molt monoos *3*).
I si, en Renji es exageradament sexy, sobretot ara, però sempre he estat més d'Ichigo ú__ù


Sep, m'ha l'han recomenat... I vaig començar-la, he vist algunes cosetes també; la Erza m'encanta xD en serio.

D'Hetalia Anglaterra és el meu preferit; i també em vaig fer cosplay d'ell. De casual, de punk i de versió halloween. L'any passat vaig estar en un grup d'Hetalia i és lo que tiene U_u... Són els teus prefes els que has dit pel que veig jeje

Jo sóc pro Renji total xDD... Però gustos els colors jeje

koroki ha escrit:Bona animes i desde els 12 anys, way. Jo potser des de els 4, que nomes mirava Bola de drac, pero desde els 13/14 tinc conciencia.

M'agrada els teus gustos d'autors xD


Jo no sé si tant aviat, però si, abans també vaig veure Bola de Drac, Lamu, Ranma 1/2... Quan tenia entre 8/9/10 o abans i tot. Ja que ho feien pel K3 i a sobre mon germà era molt fan de Bola de Drac xDD (però jo he estat la friki xD ell només ha seguit aquesta serie i ara li suda ja xD)

Guay que t'agradin els gustos jeje!!

Darko ha escrit:Segons em va explicar una Mayu Shinjo fan, totes les seves histories són exactament iguals, i sí, i la prota.... pse.. xD


Cofcof... Ho sento per la hachi però a aquí hi estic d'acord...

He mort contestant xDD... Això és tot pel moment. Però s'agraeix que contesteu; en altres forums passen de tu (per sort jo he anat a forçes que no són així; qualsevol forum actiu et contesta xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Hachi » 05 març 2012 18:18

Rina_Zarmalansk ha escrit:
hachi ha escrit:A mi també m'agraden els shonen i els seinen, tot i que, també m'encanten els shojos i similars. Tot i que he de dir, que no em solen agradar les lluites perquè si sense sentit, si lluiten perquè sigui per un motiu. I els mechas tampoc em solen agradar, a excepció de (Gurren Lagan i Code Geas )



Mangues sobre mechas... :volsdir: em passa igual, Gurren Laggan i ja... Code Geas no l'he vist, però m'ha l'han recomenada i fins i tot vaig veure el primer capi gracies a una amiga jaja


Doncs et recomano Code Geas, a mi em va costar molt de veure, però realment està molt bé.

Rina_Zarmalansk ha escrit:
hachi ha escrit:Ja posaràs fotos del cosplay de en Rin amb l'espasa del Japan Weekend


Jaja!!, ho faré... On ho puc posar pro??, hi ha apartat de fanarts/cosplay etc??

Tenim un apartat de fotografies generals on pots posar les fotos que vulguis, la gent és una sosa i li costa posar fotos xD, viewtopic.php?f=7&t=288&p=32285#p32285

També tenim un tema on pots posar les creacions de manga o dibuixos que facis, així que et convido a què pengis les teves creacions al fòrum aquí viewtopic.php?f=12&t=908&start=135

Pots posar el dibuix que vas fer d'en Yukio i del Rin fins i tot, a molts dels d'aqui els hi agradarà veure-ho :perverface:

Rina_Zarmalansk ha escrit:
Darko ha escrit:Segons em va explicar una Mayu Shinjo fan, totes les seves histories són exactament iguals, i sí, i la prota.... pse.. xD


Cofcof... Ho sento per la hachi però a aquí hi estic d'acord...


Tranquila no tothom pot tenir els mateixos gustos. No estic d'acord que totes les històries siguin exactament iguals, el que sí és igual que sempre hi ha el seu estil d'història d'afegir noies dèbils, romanticisme, escenes una mica pujades de to i que el noi és guapo. Però n'hi ha alguna que no.
De fet m'agrada la Mayu Shinjo perquè fa escenes pujades de to sense ser explícites.

Rina_Zarmalansk ha escrit:He mort contestant xDD... Això és tot pel moment. Però s'agraeix que contesteu; en altres forums passen de tu (per sort jo he anat a forçes que no són així; qualsevol forum actiu et contesta xD)

Nosaltres solem contestar sempre. Sempre ens agrada que la gent es registri, així que sempre donem la benvinguda.
I felicitats per respondre a tots, realment tu has currat :kawai_oi: :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Sanse » 05 març 2012 18:57

Doncs benvingudaaaa! Quin dia hi aniràs al japan weekend? Jo hi aniré el dissabte amb l'AnimeGirl i uns altres amics.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Konata » 05 març 2012 19:43

Arf, arf, m'acabo de llegir tot el post :os_u-u: M'he quedat sense força ni per preguntar, nomès diré que benvinguda i que quan anaves de Rin et volia violar :os_u-u:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: Xose » 05 març 2012 21:32

Benvinguda i no sé que més comentar-te, perquè amb a biblia que ens has deixat t'hi has lluït XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació de Rina_Zarmalansk xD

EntradaAutor: koroki » 05 març 2012 23:43

Noia de post llargs, mola!
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 13 visitants

cron