Hola : D!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Hola : D!

EntradaAutor: Mrs_L » 18 ago. 2012 14:45

Bones!
Em dic Lourdes, tinc 18 anys i, com que aquest any començo les meves andades per l'UDG, he decidit presentar-me per aquí ^^!

M'encanta tot tipus d'anime i manga, però la majoria de series que segueixo són shonens. Alguns dels meus animes preferits són Evangelion, Cowboy Bebop, Soul Eater, BECK, Ao No Exorcist, etc.

Respecte als videojocs m'agraden els de lluita (Tekken, Soul Calibur, Super Smash Bros Brawl), plataformes i els RPG. Destacar que m'encanta la saga Kingdom Hearts xD

I per últim la música. M'encanta la música :vicios: ! Toco la guitarra i l'estil que més m'agrada és el rock. Alguns dels meus grups preferits són Paramore, Foo Fighters, MUSE i Florence + The Machine. I de J-music destacaria Maximum The Hormone, Asian Kung Fu Generation i L'Arc En Ciel.

Espero poder passar moltes estones per aquí i poder participar en les vostres quedades i activitats :grin:
Vagi bé!
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Hola : D!

EntradaAutor: koroki » 18 ago. 2012 16:07

Carn nova pel nou curs!

Benvinguda.

Ara al estiu estem una mica away, pero en setembre tornarem bastant ><

Veig bastanta serie antiga per les preferides, excepte Ao no. Esta bé
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Sanse » 19 ago. 2012 02:50

Oh, gent nova ABANS de que comenci el curs, genial! Benvinguda!!!!

Ens coneixies d'abans o ens has conegut recentment? Si és la segona, com ens has conegut? És una barreja de curiositat i per saber com ens coneix la gent, és interessant de saber xD

Tema gustos, Super Smash Bros Brawl, plataformes i RPGs, i menció especial al KH, cauràs bé a bastanta gent de per aquí amb això xD (a mi entre d'altres). Ets gaire bona jugant a l'Smash (es que a mi m'encanta l'Smash xD)

De la resta no donaré opinió pk tampoc hi entenc gaire, però vaja, altra gent si xD

Doncs esperem que et converteixis en una habitual del fòrum. No et decebis si ara a l'estiu la cosa està molt relaxada, ja que la gent està de vacances, i no es passa tant pel fòrum, però després durant el curs s'anima, t'ho prometo ;)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Yui-chan » 19 ago. 2012 10:08

Benvinguda :D

no se que preguntarte o.o en Sanse si ha lluit u.u pero cosa que hi ha curio :P Quina carrera faras? :O

jo tambe espero que et pasis pel forum :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Darko » 19 ago. 2012 13:28

Benvinguda!!

Sí que és extrany que es registri gent nova a aquesta època, fa bastant temps de l'ultima activitat..xD Axií que jo també tinc curiositat per:
Sanse ha escrit:Ens coneixies d'abans o ens has conegut recentment? Si és la segona, com ens has conegut?


koroki ha escrit:Veig bastanta serie antiga per les preferides, excepte Ao no.

I Soul Eater, que nova nova no és, però antiga tampoc..xD

Tema música, no és el que més escolto, pero not bad xD

Espero que vinguis a les activitats i et passis sovint pel forum, bueno, encara que ara l'activitat sigui la que hi ha...xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Mrs_L » 19 ago. 2012 21:55

Merci a tots per la benvinguda : D!

koroki ha escrit:Veig bastanta serie antiga per les preferides, excepte Ao no.


Si, es veritat xD... Pero també m'agraden series més actuals com Toradora o Sword Art Online (que és d'aquesta temporada d'estiu)

Sanse ha escrit:Ens coneixies d'abans o ens has conegut recentment? Si és la segona, com ens has conegut? És una barreja de curiositat i per saber com ens coneix la gent, és interessant de saber xD

Tema gustos, Super Smash Bros Brawl, plataformes i RPGs, i menció especial al KH, cauràs bé a bastanta gent de per aquí amb això xD (a mi entre d'altres). Ets gaire bona jugant a l'Smash (es que a mi m'encanta l'Smash xD)

De la resta no donaré opinió pk tampoc hi entenc gaire, però vaja, altra gent si xD

Doncs, va venir una dona a fer-nos una xerrada a l'insitut i al power point que ens va passar (diria que a l'apartat d'activitats) sortia l'"aula manga", pero el fòrum diria que el vaig trobar a partir de facebook ^^

A l'Smash he de dir que no hi destaco gaire... pero m'encanta! xDD

Yui-chan ha escrit:no se que preguntarte o.o en Sanse si ha lluit u.u pero cosa que hi ha curio :P Quina carrera faras? :O


Doncs faré infermeria!

Darko ha escrit:Tema música, no és el que més escolto, pero not bad xD

Què t'agrada a tú : D? Aquestes són les bandes que més m'agraden però també escolto metal, alguna coseta més pop,...

I tranquils, ja entenc que ara no hi hagi gaire activitat, pero intentaré pasarme sempre que pugui! xD
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Hola : D!

EntradaAutor: koroki » 20 ago. 2012 01:46

Xerrades de institut amb e logo de Aula Manga???? WTF? Molem tant ja?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Taishi » 20 ago. 2012 03:52

Welcome.

Segurament aquest cop s'ha fet menció de les associacions per promocionar més la universitat. Va ser al abril quan es va saber que es pujarien els preus de matriculació, no seria estrany que la universitat hagi intentat posar tot el que pugui servir per captar nous alumnes.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Sanse » 20 ago. 2012 11:05

Taishi ha escrit:Welcome.

Segurament aquest cop s'ha fet menció de les associacions per promocionar més la universitat. Va ser al abril quan es va saber que es pujarien els preus de matriculació, no seria estrany que la universitat hagi intentat posar tot el que pugui servir per captar nous alumnes.


Ens utilitzen per captar gent! :vicios:
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Kimy » 20 ago. 2012 13:36

Benvinguda!

M'agraden tots els animes que has dit, crec que ets la primera que conec que li agrada/ha vist Beck, és molt bona serie ·w·
Per cert, aquí som uns quants que mirem Sword Art Online i estem força enganxats xD

Sobre els videojocs... No t'agraden els mmorpg? o:

I la musica, jo també toco la guitarra elèctrica :emocio:
Proba a escoltar "Story of the year", "Faith No More", "The smashing pumpkins" i "Rage Against The Machine", pot ser t'agraden ;)
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Darko » 20 ago. 2012 17:18

Mrs_L ha escrit:Què t'agrada a tú : D? Aquestes són les bandes que més m'agraden però també escolto metal, alguna coseta més pop,...

Jo solc escoltar més death metal melodic, power metal i visual kei, si haig d'anomenar grups potser s'allarga una mica la llista xD no obstant, diré: Versailles
I ara que hi penso, ja que has anomenat l'Arc en Ciel, passa per aquí, per si de cas no ho sabies..xD

La mateixa universitat va a fer xerrades a instituts sobre la universitat per publicitar-se? D: això abans no ho feien D:
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Hachi » 21 ago. 2012 11:41

Benviguda!!!

Perdona per tardar en donar-te la rebuda, però estic de viatge i casi mai em passo pel fòrum, gomenasai >///<

No tinc més que dir, que ja t'ho han preguntat tot.

Ara al setembre començarem a fer tots els events del curs, a veure si t'hi veiem :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Mrs_L » 21 ago. 2012 19:13

Kimy ha escrit:Benvinguda!

Sobre els videojocs... No t'agraden els mmorpg? o:

I la musica, jo també toco la guitarra elèctrica :emocio:
Proba a escoltar "Story of the year", "Faith No More", "The smashing pumpkins" i "Rage Against The Machine", pot ser t'agraden ;)

Si que m'agraden jaja! Però no els jugo gaire perquè al final sempre hi acabo viciada i no es plan xD...

Les quatre bandes les conec i m'agraden força :smile:

Darko ha escrit:Jo solc escoltar més death metal melodic, power metal i visual kei, si haig d'anomenar grups potser s'allarga una mica la llista xD no obstant, diré: Versailles
I ara que hi penso, ja que has anomenat l'Arc en Ciel, passa per aquí, per si de cas no ho sabies..xD

Tinc una amiga boja per Versailles xD, tenen cançons molt bones algun dia em posaré a fons hi havera si m'hi aficiono.
Ostres no sabia això de L'Arc En Ciel ara m'hi pasaré a votar :vicios:

Hachi ha escrit:Benviguda!!!

Perdona per tardar en donar-te la rebuda, però estic de viatge i casi mai em passo pel fòrum, gomenasai >///<

No tinc més que dir, que ja t'ho han preguntat tot.

Ara al setembre començarem a fer tots els events del curs, a veure si t'hi veiem :kawai_oi:

jaja tranquila! Que vagin bé les vacances ^^!
Sempre que pugui intentaré assistir als events :lol: !
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Charlie » 22 ago. 2012 11:29

Benvinguda!! :D

Pel que veig tens bon gust a l'hor de sèries i videojocs :perverface: m'agrada!

Espero que t'ho passis molt bé i no tinguis por de participar en els forums. I si vols postejar algu, tu mateixa!
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Hola : D!

EntradaAutor: koroki » 22 ago. 2012 12:56

Al setembre farem la primera reunio general per triar les activitats del any que ve, ho dic ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron