Una més per aquí :)

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Una més per aquí :)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 21:07

Bones!!

Doncs arriba una nova per aquí, la meva amiga Mrs_L m'ha recomenat que em passés i he decidit quedar-me :) tinc 18 anys i ara començarè a estudiar a l'UDG.

Anime i manga preferit, indubtablement, Full Metal Alchemist (fans de FMA cap a mi *_*). No li faig "ascos" a cap gènere en concret, pot ser el seinen es el que menys he tocat (a part de l'hentai). Dels animes actuals estic mirant Swort Art Online, la storia della arcana famiglia (encara que m'està decepcionant vv) y Kuroko no Basket, per que us feu una idea dels meus gustos. De tant en tant em vicio també a shojos monyas encara que últimament no tinc la butxaca com per comprar mangues repetitius xD

Sobre música més del mateix, estic oberta a nous estils. No paro mai quieta en aquest sentit ja que tant aviat puc estar escoltant un estil com un altre, així que si algú vol recomendar-me qualsevol cançó aquí estic :perverface:

El tema dels jocs el tinc una mica abandonat. Sóc molt fidel a Pokémon i qualsevol tower defense per matar el rato. Encara que últimament ja només jugo a jocs de lluita (Tekken y Soul Calibour concretament) i a jocs de cotxes (gràcies al seient+volant que ha comprat el meu pare i que em té viciada XD)

Bueno, crec que això es tot (es nota gairé que m'he basat en el que han escrit els altres? juas juas juas). Espero coneixer molta gent per aquí i també altres mangues/animes :D
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Yui-chan » 10 set. 2012 21:12

Holaaa :emocio:
Benvinguda al club :vicios: :vicios:
Espero que t'ho passis molt be passant pel forum ^^

Haviam m'avanço a la Konata.. Tema llibres(noveles), t'agrada llegir? Quins llibres has llegit :emocio: ?

Totes les series que has anomenat les segueixo ^^ aixi que tens molt bon ull :perverface:
Et recomano Phi Brain Kami no puzzle.. a mi m'ha agradat molt la primera temporada i la segona em te tambe molt enganxada :lolface:
Per cert, simple curiositat... quina carrera estudiaras?

Doncs no se que més preguntar-te a part que no vull deixar els altres sense tema :P

Novament BENVINGUDA!
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 21:33

Moltes gràcies per la benviguda Yui-chan :D anem per parts...

Llibres que he llegit últimament i m'han agradat han estat els Harry Potter, que em queden els 2 últims (vaig jurar que quan acabès de mirar les pel·lícules em llegiria tots els llibres xD) i Aguas Oscuras (Claudia Grey). Ahir mateix vaig començar Cincuenta sombras de Grey i m'està agradant bastant. Després m'estic llegint Amanecer (la saga Crepúsculo) amb tota la meva calma, esperant l'estrena de la pel·lícula (m'agrada comparar llibre amb pel·lícula, encara que acaba sempre en decepció XD). No sé que més dir-te en aquest aspecte ara mateix :/

L'anime que em recomanes li donaré un ull després i si té bona pinta acabara descarregat muajaja

I sobre la carrera, estudiaré infermeria =)
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Darko » 10 set. 2012 21:36

Benvinguda!

Sembla que no tens massa mals gustos, almenys pel que fa a la majoria de les poques series que has dit...xD peeerò
Patri_Asuka ha escrit:No li faig "ascos" a cap gènere en concret, pot ser el seinen es el que menys he tocat (a part de l'hentai)

Jo no consideraria que el hentai és seinen :volsdir:

Patri_Asuka ha escrit:així que si algú vol recomendar-me qualsevol cançó aquí estic

Si insisteixes... :mhocrec:
Això

I tema videojocs, hi ha molts pokemon per aquí, de fet, potser que la majoria ho siguem ô.o

Per acabar, no se m'acut cap pregunta u.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Charlie » 10 set. 2012 22:02

Benvinguda!! ^^ Espero que t'ho passis molt bé per aquí, ja veuras que tohom es molt simpatic
sobre tot jo :D


Sobre els gustos d'anime, si no has tractat gaire el genere seinen et puc recomanar series molt bones com monster *ejem* obra d'art *ejem*. Per cert, m'agrada que t'agradi FMA xD a mi tb ^^. Quin es el teu personatge preferit?? :O

I bueno sobre pokemon, haurem de fer algun combat algun dia, aixi que ja saps xD

No se que mes dir o sigui que, benvinguda!! :D
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: koroki » 10 set. 2012 22:45

La gent interessada de bon inici! mola!

Ens veiem a la reunio pel que veig ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 22:50

Darko: Sobre el que has citat primerament volia dir que dels grans gèneres (shojo, shonen, josei, seinen...) del que menys he vist ha estat el seinen (ara mateix que recordi només Saikano Oo), però tenint en compte que d'hentai no n'he vist pas. No hem referia a que l'hentai fos una variant del seinen, perdó si se m'ha entés malament xD

Acabo d'escoltar un parell de cançons de Versailles via YouTube i sona bastant bé, investigaré una miqueta :P

Charlie: Sobre Monster he escoltat parlar alguna vegada i les opinions són bones... Has vist l'anime? Està decentment bé? Ja em dirás i si es que si li faré una ullada :)

Sobre personatges preferits de FMA... Edward (of course), Hughes (molt fan, quina manera de plorar...), Ling, Armstrong (els dos germans), Izumi i Riza. Encara que tots en general em semblen uns grans personatges, sense dubte no hi queda ningú desapercebut :kawai_oi:

Koroki: Com ha de ser! Fins la reunió :)

Moltes gràcies per la benvinguda :D
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Sanse » 10 set. 2012 22:56

A veure, primer de tot i més important
Patri_Asuka ha escrit:El tema dels jocs el tinc una mica abandonat. Sóc molt fidel a Pokémon i qualsevol tower defense per matar el rato.

http://www.newgrounds.com/portal/view/566150

Vale, fet.

Seguidament, benvinguda a bord! Mola això de que els nostres nous membres avisin a altres nous membres potencials. Gracies, Mrs_L per la recomanació i a tu, Patri_Asuka, per a fer-li cas^^

Sobre Harry Potter, abans de que arribi la fangirl de HP del fòrum, jo en el seu moment em vaig llegir els llibres però les pelis em vaig quedar a la 5a (m'avorrien).

Tema animes, jo també estic seguint els mateixos que tu ara mateix. SAO m'encanta, a part de que em calma en part el mono que tinc de no poder jugar al GW2 per culpa del chustaPC que tinc :noemfotis: . La storia della arcana famiglia no m'està pas desagradant, i espero que el pròxim capitol millori
amb l'inici del duel d'arcans i tal
, però també m'ha decebut una mica. Però vaja, l'esperança és l'últim que es perd, no?^^

I crec que no em deixo pas res per dir... A part de que vinguis a les nostres activitats i t'ho passis molt bé!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 23:05

Sanse: A aquest joc jugaba abans!!! Però hi va haver un moment (crec que entre la segona i tercera medalla) que per molt que em pasés la pantalla, no em deixava entrar a la següent (quin ofuscament, i això que seguia al dia el joc xD).

Sobre el que comentes de les pel·lícules ara després de llegir els 5 primers llibres puc dir que són una !@#$%... Volen suprimir tantes coses al fer la pel·lícula que al final, com que es van complicant les coses, se salten escenes senceres (a mi això que en Dobby aparegués a la segona peli i ja no se'l veiés fins la última...). Per això mateix vaig decidir primer veure les pel·lícules i després llegir, perque al llegir et trobes una historia molt millor, i el que volia no era llegir un llibre i veure una merda de pel·lícula, volia veure una bona pel·lícula i trobar-me amb un llibre de put* mare xD.

La storia della Arcana famiglia va començar MOLT BÉ, però el segon capítol va ser un caxondeo total: on es l'arcana duelo? que pinta estar un capítol senser buscant un gat? Per sort ara torna a pujar el nivell, esperem una segona temporada molt forta amb molta acció xD
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Darko » 10 set. 2012 23:15

Patri_Asuka ha escrit:Darko: Sobre el que has citat primerament volia dir que dels grans gèneres (shojo, shonen, josei, seinen...) del que menys he vist ha estat el seinen (ara mateix que recordi només Saikano Oo), però tenint en compte que d'hentai no n'he vist pas. No hem referia a que l'hentai fos una variant del seinen, perdó si se m'ha entés malament xD

Sí, ho havia entés malament xD

Patri_Asuka ha escrit:Acabo d'escoltar un parell de cançons de Versailles via YouTube i sona bastant bé, investigaré una miqueta :P

Faré veure que en comptes de 'bastant' he llegit 'extremadament'... u.u

Patri_Asuka ha escrit:Charlie: Sobre Monster he escoltat parlar alguna vegada i les opinions són bones... Has vist l'anime? Està decentment bé? Ja em dirás i si es que si li faré una ullada :)

Secundo la recomanació d'en Charlie. Les obres de l'Urasawa solen està molt bé. L'anime de Monster és absolutament fidel al manga, són iguals.

Ah, i si t'agrada Slam Dunk i Kuroko, llegeix-te el manga d'Eyeshield 21, és tant o més bo que Slam Dunk
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 23:37

Darko: Entre tots m'esteu carregant d'animes per veure! Però ja està bé home que per això estem xD m'apunto Monster, si dius que és fidel ha d'estar bé (com m'acabi agradant i després vulgui el manga us denunciaré per incitació a la compra XD). A Eyeshield 21 també li haurè de donar una ullada ;3
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Darko » 10 set. 2012 23:52

Patri_Asuka ha escrit:Darko: Entre tots m'esteu carregant d'animes per veure! Però ja està bé home que per això estem xD m'apunto Monster, si dius que és fidel ha d'estar bé (com m'acabi agradant i després vulgui el manga us denunciaré per incitació a la compra XD). A Eyeshield 21 també li haurè de donar una ullada ;3

Nonono, no tot són animes D: d'Eyeshield llegeix-te el manga, l'anime és horrible i inacabat D:, i com a cosa positiva, no te'l pots comprar en castellà..xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 11 set. 2012 11:45

Darko ha escrit:Nonono, no tot són animes D: d'Eyeshield llegeix-te el manga, l'anime és horrible i inacabat D:, i com a cosa positiva, no te'l pots comprar en castellà..xD


Doncs Eyeshield 21 en manga, missatge captat :os_si:
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 11 set. 2012 11:46

Darko ha escrit:Nonono, no tot són animes D: d'Eyeshield llegeix-te el manga, l'anime és horrible i inacabat D:, i com a cosa positiva, no te'l pots comprar en castellà..xD


Doncs Eyeshield 21 en manga, missatge captat :os_si:
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Una més per aquí :)

EntradaAutor: Hachi » 11 set. 2012 15:05

Benvingudaa!!

Veig que tens bon gustos d'anime i manga. Jo també estic seguint Kuroko no Basuke, m'encanta. Quin és el personatge que t'agrada més?
Has vist Madoka (Mahou Shoujo Madoka Magika? Perquè sinó te la recomano és una bona sèrie ^^

Cada cop hi ha més gent d'infermeria per aquí.

Ens veiem a la reunió :D :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron