Fotografies dels membres

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Fotografies dels membres

EntradaAutor: koroki » 04 juny 2007 20:29

Vaja, aquí posarem fotografies de membres i els comentaris i tal ù.u

I no vull cap fotu de cap "membre", sinó de persones, que us conec ù.u

Podem posar fotografies de qualsevol event o dia, no cal que siguin fotus de carnet, qualsevol cosa me val ^0^

El deixo marcat com permanent perquè tothom el vegi sempre ^^
koroki l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 nov. 2007 18:39, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: koroki » 04 juny 2007 20:42

Imatge

Bueno aquí teniu una fotu meva del salo del manga del 2006 ( no fa gaire) amb Taki_l de aquest mateix fòrum ^^

Com podeu veure soc més lleig que un pecat -.-, però es el que hi ha ù.úU

A veure si més gent te ganes de pujar fotus >0<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dj_Aleix » 04 juny 2007 22:42

Imatge

No se si es veurà aquesta fotografia perquè és del meu fotolog.
Aquí estic a l'entrada del Pont Aeri el dia que van vindre, per falles de Valencia en el 2006, Chimo Bayo & Nando Dixkontrol a posar una mica de bona música electronica i a ensenyar als quatre pallassos d'allà que és música (sobretot als Djs residents que han deixat de posar màquina). Per mi van ser els màxims representats del nostre país de la música de ball a principis dels noranta i els que en certa manera ho van impulsar, sent en aquella època la enveja de molts països europeus. Una nit inoblidable a la segona sala que tenen allà, lluny de la “xusma” que sol està per allà, amb un Nando Dixkontrol impressionant en quan a mescles i a showman.


Imatge

Foto feta al garatge d'un col·lega a una festa que vam muntar (de les varies que hem anat muntant).

Doncs res, no se si es veuran, esperem que si.

P.D. Soc molt friki també en quan a música, però MOLT! :roll: :roll: :)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 05 juny 2007 12:28

Orochi....akesta foto em sembla k us la vai tirar jo pel Saló.....¬¬

Aleix....ara sé perk et dius Dj_...XD


nah....escric perk no tink cap foto per posar....almenys k hi surti bé i sense gent tirant-me pedres i amb antorches al derrera...XDDDDDD

PD: per cert...bona idea Orochi amb lo d eles fotos.....^o^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Fotografies dels mebres

EntradaAutor: Kerla » 05 juny 2007 13:17

koroki ha escrit:I no vull cap fotu de cap "membre", sinó de persones, que us conec ù.u
>___< caca, tenia unes imatges de "chinko no tsubiyaki" que serien perfectes >0<.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 05 juny 2007 17:23

Jako kerla. menys comentar i més posar fotus ¬¬

I jo tambe entenc lo de dj ara xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dj_Aleix » 05 juny 2007 20:26

Que us pensàveu que era per fer bonic? :P
La veritat es que punxo molt però que molt de tant en tant. Actualment ni tinc temps i la veritat tampoc estic molt motivat per fer-ho. Tinc uns plats vells i s'haurien de canviar i ara per ara que no treballo passo de fer més gastos... A part que no només és l'equip sinó també els discos. A casa (sense contar CD) dec tenir uns 500 vinils (discos per punxar, i la majoria són d'importació...). Però tot i que no punxo encara men vaig comprant algun així vell que estigui bé de preu (es veuen cada barbaritat pel ebay que és massa), és el que fa el col·leccionisme i frikisme absurd xD

Aquestes dos fotos meves demostra un altre cop com sóc de Friki en quan a música. És del segon cop que vaig anar a Holanda per assistir a una festa Hardcore, la Pandemonium (el primer cop també vaig anar a una altre edició d'aquesta mateixa festa). Per mi una de les millors festes Hardcore que fan pel país holandès juntament amb les Mindcontroller. Les dos festes són remembers. Aquest any tocarà anar (això espero). Segurament aquest cop aniré a la Thunderdome si l'economia o permet. No és que me faci molta gràcia la música que posen actualment allà, però sé que almenys hi haig d'anar algun cop a la vida. Una festa llegendària i clàssica del Hardcore com aquesta haig de assistir-hi... espero que aquest any tingui un cartell prou raonable i que valgui almenys una mica la pena anar-hi, sinó s'haurà d'anar a una altre festa.

Doncs res, fora rotllos i vet aquí les fotos!


Imatge

Imatge

EDIT: Com ha dit la koroki volem fotos dels "membres"! (si són frikis millÓ! xD)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 05 juny 2007 21:18

A mi tambe m'agrada la música pero el k se fer es cantar XDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2007 11:58

canatr es macuuuuuuu (**)

Jo no se cantar gens (hh), soc com en conan ù.u

I posa fotusss aikooooo (L), i kerla i jakoooooooooo



fotus fotusss <-<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 07 juny 2007 12:45

Jo numés sé cantar fent falset....com si m'hagessin cardat una patada als ous...... :x




.......la k si k sap cantar bé és la Airún....ella fa cant..... :P ....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 07 juny 2007 14:48

A mi en principi em van dir de cantar en un grup pero x culpa de sele no hi ha manera k tiri u,u. XD De seguida k en tingui posare fotus XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Aiko Minamino » 07 juny 2007 15:42

Vinga va..fotu..I això k no soporto les fotus..sempre surto fatal..

Jo soc la dels cabells vermells XD La dels cabells negres es l'Okiko una amiga meva.

Es de fa 2 setmanetes k vam nar a Barna u_u

Imatge

Imatge
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2007 18:13

Woooooooo ets bastant mona ò.óU

Més gent mona per l'associació 8) Si es que es lo millor ù.u, la kerla em pot entendre, i en jako tambe (hh), qukina panda de pervertits que estem fets :oops: Vaja que ets molt maka ^^

crec que surt bastant bé en les fotus ò.o, millor que jo ù.ú
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 07 juny 2007 20:52

Ja ha arribat en Taishi el comentarista:

A en Koroki ja l'he vist uns cuants cops per Girona i per la uni, un +1 per ser el primer a posar la fotu.

DJ_Aleix ara veig que t'agrada punxar i que el DJ no es per fer maco, de pm +1, es q abans estaba de moda posarse 'dj' davant del nick. (seeh ja se que en foros de punxar quasi tothom es fica DJ a davant x aixo, em refereixo en general).

M'encanta el teu pentinat Aiko i vermells et queden molt bé +1, en serio els trobo molt bonics, amb les cuetes sembles la Misa pero en vermell hahaha. Per fi una noia bonica! >_<

Seeeeh, quan tingui temps ja penjaré alguna foto mevaaa... s q no m'agrada ferme fotos pq roben l'ànima o això diuen els indis!!!!!! ¬¬!!!!!!!!

8)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Aiko Minamino » 07 juny 2007 22:03

:oops: juuu >///< em fareu posar mes vermella k el meu cap ^//^ moltissimes gràcies ^//^ Doncs ara be quan us confessu que...Les dos cuetes anaven expressament amb intencio de dur les cuetes de Misa idem les arracades en forma de creu i la roba que ja de per si es la estetica que m'agrada, XDD Molt friki soc ^_^ Arigatou minna ^^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron