Club Super 3

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Yui-chan » 30 maig 2012 00:21

Hachi ha escrit:
koroki ha escrit:Petri Noti i nets -.-

+10

No la caca de programa que han posat ara de la casa de hippis raros :noemfotis:

home rius força xD tot i que la unica que val la pena es la nena bruixeta :P
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Club Super 3

EntradaAutor: koroki » 30 maig 2012 00:30

Lo nou dels hippis em sembla bastant estrany i una imatge molt rara a donar als nens. Uns nois que es queden de "ocupes" a una casa i un propietari dolent que els vol fora.

No se, no crec que sigui el millor exemple a donar. Prefereixo molt més donar-lis un mon d'ilusions i coses xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Konata » 30 maig 2012 11:15

koroki ha escrit:Prefereixo molt més donar-lis un mon d'ilusions i coses xD


Drogues.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Club Super 3

EntradaAutor: koroki » 30 maig 2012 12:26

Konata ha escrit:
koroki ha escrit:Prefereixo molt més donar-lis un mon d'ilusions i coses xD


Drogues.
Basicament.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Sanse » 30 maig 2012 14:42

koroki ha escrit:
Konata ha escrit:
koroki ha escrit:Prefereixo molt més donar-lis un mon d'ilusions i coses xD


Drogues.
Basicament.

Si una cosa ens ensenya el pokèmon, és que les drogues donen la felicitat.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Yui-chan » 30 maig 2012 18:00

Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Aniool » 30 maig 2012 18:28

AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD

diuen que paguen.. però jo mai els he vist pagar i sempre els hi té que venir a reclamar el lloguer (cosa que nose com el guanyen si es pasen el dia a casa)
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Yui-chan » 30 maig 2012 18:37

Aniool ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD

diuen que paguen.. però jo mai els he vist pagar i sempre els hi té que venir a reclamar el lloguer (cosa que nose com el guanyen si es pasen el dia a casa)

Jo els he vist pagar... i si va a reclamalsi es pqe cada cop que entra a la casa intenta trobar un motiu per fotre'ls fora T_T però.. te un petit dilema :S està enamorat de l'Alex xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Hachi » 30 maig 2012 22:32

AnimeGirl ha escrit:
Aniool ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD

diuen que paguen.. però jo mai els he vist pagar i sempre els hi té que venir a reclamar el lloguer (cosa que nose com el guanyen si es pasen el dia a casa)

Jo els he vist pagar... i si va a reclamalsi es pqe cada cop que entra a la casa intenta trobar un motiu per fotre'ls fora T_T però.. te un petit dilema :S està enamorat de l'Alex xD

Nose, és una mica trist que s'inculqui de ben petits als nens la idea de que els poden fer fora de casa. Tant si paguen el lloguer com no... I si no el paguen, encara pitjor.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Yui-chan » 30 maig 2012 22:34

Hachi ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:
Aniool ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD

diuen que paguen.. però jo mai els he vist pagar i sempre els hi té que venir a reclamar el lloguer (cosa que nose com el guanyen si es pasen el dia a casa)

Jo els he vist pagar... i si va a reclamalsi es pqe cada cop que entra a la casa intenta trobar un motiu per fotre'ls fora T_T però.. te un petit dilema :S està enamorat de l'Alex xD

Nose, és una mica trist que s'inculqui de ben petits als nens la idea de que els poden fer fora de casa. Tant si paguen el lloguer com no... I si no el paguen, encara pitjor.


Tens rao u//////u
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Sanse » 31 maig 2012 17:30

No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Hachi » 31 maig 2012 18:24

Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.

Normalment si el l'arrendatari no paga, el propietari anirà al jutjat i qui el farà fora és el jutjat no ell xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Yui-chan » 31 maig 2012 18:25

Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.


Jajajajaja,,, pot ser :P

Abans
Imatge
Imatge
Imatge

Ara
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Sanse » 31 maig 2012 20:06

Hachi ha escrit:
Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.

Normalment si el l'arrendatari no paga, el propietari anirà al jutjat i qui el farà fora és el jutjat no ell xD

Pos eso, però al club super 3 el propietari és un esser malvat, que vol provocar desastres naturals i coses així...

AnimeGirl ha escrit:
Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.


Jajajajaja,,, pot ser :P

Abans
Imatge
Imatge
Imatge

Ara
Imatge
Imatge


La primera foto mola molt! A partir d'aquí va degenerant
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Club Super 3

EntradaAutor: Hachi » 31 maig 2012 20:09

Fins i tot el logotip era molt millor l'antic :os_u-u:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron