The Guild

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

The Guild

EntradaAutor: Alice » 15 jul. 2010 00:19

No sabria dir si aixo va aqui, ya que es una serie que només s'emet per internet pero bueno. Deixo l'agrument aqui XDD

The Guild es una serie de comedia independiente sobre un grupo de jugadores de un famoso MMORPG. La serie comenzó en verano del 2007. Actualmente tiene tres temporadas. La primera temporada fue financiada exclusivamente por sus seguidores con donaciones via paypal. Desde la segunda temporada The Guild ha sido ditribuido por Xbox live Y Microsoft y financiado por Sprint. Cada uno de los episodios tiene una duración enre 3-8 minutos, y se emiten en YouTube, effinfunny.com, iTunes, Zune marketplace y su web oficial. El programa sigue la vida de Codex (Felicia Day) la sanadora de la hermandad, que intenta llevar una vida normal después de que uno de sus compañeros de hermandad aparezca en su puerta. The Guild está escrito por Felicia Day(Codex en la serie) y dirigido por Greg Benson(Temporada 1) Sean Becker(Temporada 2 y 3) y producida por Jane Selle Morgan y Kim Evey.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

EntradaAutor: Elfangor » 23 jul. 2010 11:02

Punt afegit, la Felicia Day es la noia de Doctor Horrible, y un dels personatges de Dollhouse.
I, obviament, cualsevol persona que pugui fer més d'una cosa amb en Joss Whedon, ha de molar si o si.

A la serie també surt en Wil Wheaton, al cual coneixereu de sobres si esteu al dia de Big Bang Theory xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: agito » 25 jul. 2010 17:11

jo me la e estat mirant aixi per sobre quan baig llegir aquet post i es bastant interesant com idea pro trobo que la trama apart de que es molt interesant se a tornat orriblement seria sobr tot ara que be la 4a temporada i fora del adesavtatge de angles no molesta pero no se ara com definiro es una serie bastant bona

P.D: de gran buy ser com en vork la cosa mes garrepa qe ti pots trobar
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: Alice » 25 jul. 2010 20:00

Yay! Gent amb qui parlar-ne XDD Gracies Elf per agefir info, val a dir que jo em vaig quedar a la tercera temporada perque amb la feina i altres animes estic liada pero ya la continuare.
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron