Hachi ha escrit:Imagina que tu fossis una d'aquelles persones, com el penúltim
Als homes d'aqui els hi agradaria estar en aquella situació segur

Kimy ha escrit:El hombre bicentenario, és una de les meves pelis preferides. No sé si a vosaltres us agradara, però per a mi és una molt bona peli que val la pena veure gracies al seu fort contingut filosòfic, ha estat una de les pelis que més m'han fet pensar després de veure-la.
Hario ha escrit:He visto MIB III. Es tan friki y palomitera como siempre, con los elementos básicos de la trilogía; extraterrestres, armas ultramodernas y el desneuralizador. Es lo que buscaba y es lo que obtuve, eso y un poquito de Danny Elfman <3
Patri_Asuka ha escrit:Jo recomano Kokuhaku (Confession), es la única película japonesa que he vist (que recordi ara mateix clar xD) i em va impressionar molt, me la van recomenar i no anava amb gaires esperances, al final em va resultar una molt bona película.
La sinopsis (by filmaffinity): En un instituto, el último día de clase, una profesora se despide de sus alumnos y, además de anunciarles que deja la escuela, les confiesa que su hija de cuatro años que, aparentemente, murió ahogada en la piscina de la escuela, fue en realidad asesinada por dos estudiantes de esa misma clase. También les hace saber que ya ha puesto en marcha su venganza contra ellos.
koroki ha escrit:Lhauem de passar de projecció llavors.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant