Sopar 13/07/07

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: Kerla » 10 jul. 2007 23:12

Bé, com tots veureu, he enviat un mail a tots els membres i a veure si hi ha alguna cara nova.

Jo de moment encara no puc dir res de segur, perquè m'han demanat una substitució dissabte al matí.... això vol dir que toca aixecar-me a quarts de 6 l'endemà u_____u.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: x3ron » 10 jul. 2007 23:35

amb mi tambe podeu comptar, encara que ja tinc l'hector que parla per mi
:D :D :D

PD: robar es dolent
:D
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: LLuNa » 11 jul. 2007 02:00

Bé, després de taaaaant de temps sense passar per aquí :cry: ... no dono l'abast llegint coses xDD

Tinc moltes ganes de veure a tothom, però encara no sé si vaig d'acampada aquest cap de setmana (que per cert, ja es podria animar algú no? --> Acampada Jove St. Celoni ^^)

En el cas de que es suspenguessin els plans de l'acampada, ja faria saber alguna cosa més, però en principi no podré venir. Tampoc és que se'm trobi a faltar gaire, però tenia ganes de veure-us :cry:

En fi gent, perdoneu per aquests mesos d'absència quasi total (i dic quasi perquè no hi era en cos però si en ànima). Petons a tots tius bons i ties bones xD
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: Kerla » 13 jul. 2007 13:21

Bé, confirmo la meva no assistència ^^U he mirat a veure què podia fer, però dissabte m'he d'aixecar molt aviat i m'espera un dia que no s'acabarà fins a les 10 de currar i desprès un sopar familiar (que no se què és pitjor).

Espero que us ho passeu molt bé, i feu molt el friki.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

Anterior

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron