Sailor Moon Crystal

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Sailor Moon Crystal

EntradaAutor: blastilonic » 16 maig 2016 11:25

Sailor moon Crystal
Imatge

Com veure l'ànime de forma legal?

Per veure els episodis de forma legal primer cal instal·lar Crunchyroll Unblocker a Google Crhome

Després entrant a Crunchyroll podreu anar veient els episodis que van sortint en qualitat 480p i subtitulats de forma gratuita.

*És important veure els episodis per Crunchyroll  per tal de donar suport al projecte, cal instal·lar l'Unblocker perquè Crunchyroll denega l'accés d'usuaris espanyols alguns dels seus productes per raons desconegudes*


IMPORTANT! FIRMA PER DEMANAR AL SUPER3 QUE DOBLIN SAILOR MOON CRYSTAL EN CATALÀ AQUÍ
blastilonic l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 maig 2016 11:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
Avatar de l’usuari
blastilonic
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 27 feb. 2016 17:20
Ubicació: Girona i Barri de Gràcia

Re: Sailor Moon Crystal

EntradaAutor: blastilonic » 16 maig 2016 11:38

No sé si havieu sentit a parlar d'aquest nou anime de Sailor Moon, es tracta de la història de sempre però més fidel al manga i adaptat poder a un públic més adult. Això de que segueixin al 100% el manga treu molta palla innecessària que teniem a l'anterior anime i canvia completament la trama -ja que el manga era molt diferent a l'anime dels 90-.

A nivell personal aquest nou anime m'ha agradat i no m'ha agradat, durant les dos primeres temporades les marinedes estaven dibuixades exactament igual que al manga i això poder feia que no s'adaptessin al moviment de l'anime i que quedessin molt estàtiques
Imatge
A més hi van haver uns errors greus, com per exemple aquest en l'opening XD
Imatge
Les dues primeres temporades no em van desagradar però sens dubte la tercera temporada que emeten cada dilluns li dona mil voltes en tot, en la trama, en el dibuix, en la banda sonora... és impresionant!

Link

En fi, ja em direu que us sembla aquest nou anime de Sailor Moon. Per mi ha estat un regal que feia molt de temps que esperava, ara només em falta tenir-la en català :os_t-t:
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
Avatar de l’usuari
blastilonic
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 27 feb. 2016 17:20
Ubicació: Girona i Barri de Gràcia

Re: Sailor Moon Crystal

EntradaAutor: koroki » 31 maig 2016 14:17

Doncs m'els vaig baixar, pero al final no le vist. A més, com sorten cada dos setmanes, vaig perdre tot el ritme XD

Aixi la tercera ha millorat ? Perque vaig llegir critiques molt dolentes de la 1 ...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Sailor Moon Crystal

EntradaAutor: blastilonic » 14 juny 2016 18:03

koroki ha escrit:Doncs m'els vaig baixar, pero al final no le vist. A més, com sorten cada dos setmanes, vaig perdre tot el ritme XD

Aixi la tercera ha millorat ? Perque vaig llegir critiques molt dolentes de la 1 ...

Jaaa, és que la 1 va ser dolenta XD
A veure tampoc això, a mi em va agradar perquè tinc un estomac que ho aguanta tot i per mi Sailor Moon juntament amb Inuyasha son dos animes que adoro. Però clar... No es podia comparar amb l'anime anterior. EN canvi la tercera temporada li dona mil voltes
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
Avatar de l’usuari
blastilonic
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 27 feb. 2016 17:20
Ubicació: Girona i Barri de Gràcia

Re: Sailor Moon Crystal

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2017 23:28

Si algun dia tinc temps i ganes, li donaré una oportunitat, pero tinc varies coses a veure que tenen prioritat xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron