miyu ha escrit:Yvonne la idea es que la gent s'impliqui en enviar fotos dels seus cosplays i tingui ganes de venir per veure la seva foto i es vinculin mes a Amu.
Ja ho se, pero poder hi ha molta gent que no poder no enviar perque no se n'enteren
miyu ha escrit:Yvonne la idea es que la gent s'impliqui en enviar fotos dels seus cosplays i tingui ganes de venir per veure la seva foto i es vinculin mes a Amu.
Sanse ha escrit:Vaig parlar ahir amb la Miyu per skype i em va dir que ella no té cap problema amb que agafem les seves fotos. Això si, que li diguem quines agafem perquè ens digui qui va ser el fotògraf que les va fer i ho posem. De fet, no se com teniu pensat de fer lo de les fotos, però crec que estaria bé posar a totes les que pengem a sota el nom tant del model com del fotògraf.
miyu ha escrit:Si en aixo tens rao yvonne, i em sembla be sanse, pero igualment s'hauria de fer la crida per FB no?
Yui-chan ha escrit:Sanse ha escrit:Vaig parlar ahir amb la Miyu per skype i em va dir que ella no té cap problema amb que agafem les seves fotos. Això si, que li diguem quines agafem perquè ens digui qui va ser el fotògraf que les va fer i ho posem. De fet, no se com teniu pensat de fer lo de les fotos, però crec que estaria bé posar a totes les que pengem a sota el nom tant del model com del fotògraf.
Tenia pensat avisar també la Kasu pel tema que també ha estat una cosplayer activa en els nostres events.
miyu ha escrit:Bones la kamiko m'ha enviat aixo:
Maria! Se'm ha passat lo del carnaval otaku i ara acebo de veure que el màxim per solicitar era el 1 de febrer. Encara hi ha alguna plaça vacant? Es que aquest cop hem encarregat diversos peluixos de pokemon i coses noves
(En Sanse proposa parlar-ho el diumenge a la reunio)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants