A veure, s'ha pensat en que es `podria posar una frase enginyosa. Qualsevol cosa val, nomes es per tenir per triar . Despres es triara.
Jo he proposar Watashi wa Ero Desu.
Moderador: Comissió de Disseny
koroki ha escrit:A veure, s'ha pensat en que es `podria posar una frase enginyosa. Qualsevol cosa val, nomes es per tenir per triar . Despres es triara.
Jo he proposar Watashi wa Ero Desu.
Kerla ha escrit:I a més hauria de tenir relació amb la imatge no? .... nuze jo aniré pensant, a veure si se m'acudeix alguna cosa, hauria de ser tipo: "friki inside this t-shirt?"? vull dir amb la paraula, otaku, friki... yaoi/yuri lover... no?
Taki ha escrit:Estic amb en Marc i li ha sortit de posar "Vine, acompanya'ns al món que tant desitges!" XDDDDDD I m'he partit XD Seria boníssim... Però vaja, per una camiseta per vendre a la gent, suposo que no u.u
Utena fan 4everTaki ha escrit:Kerla ha escrit:I a més hauria de tenir relació amb la imatge no? .... nuze jo aniré pensant, a veure si se m'acudeix alguna cosa, hauria de ser tipo: "friki inside this t-shirt?"? vull dir amb la paraula, otaku, friki... yaoi/yuri lover... no?
Ostres, aquesta m'ha agradat XD Mola...
Estic amb en Marc i li ha sortit de posar "Vine, acompanya'ns al món que tant desitges!" XDDDDDD I m'he partit XD Seria boníssim... Però vaja, per una camiseta per vendre a la gent, suposo que no u.u
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants