Divendres a les 18:00 a l'Espai Jove

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

Divendres a les 18:00 a l'Espai Jove

EntradaAutor: Jako-kun » 08 abr. 2008 23:42

Faig una crida a tota la gent que aporta alguna consola per les Retrojornades per a que el divendres a les 18:00 quedem davant de l'Estació Espai Jove per muntar les televisions i les consoles per deixar-ho preparat per l'endemà i així no tenim tanta pressa en muntar el dissabte pel matí.....en el cas de no poder venir podeu poratar-les el dissabte pel matí entre les 9:00 i 9:30 abans de que començin les Retrojonrades....o tambe ens podeu donar les consoles a en Koroki o a mi entre setmana i ja ens n'encarregariem de portar-les el divendres......espero respostes per confirmar l'assistència^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 09 abr. 2008 12:00

Que quedi clar, es MOLT important la assistència de la gent que porti consoles, sobretot. També es imprescindible algú amb cotxe i i qui porti alguna que altre televisió.

Tenim 4 hores per preparar i arreglar errors, i planejar les consoles com les col·loquem, amb que i quines coses.

Peró sense consoles anirem malament û.u, poques coses podrem fer xD.

Per aixo dic, les consoles son imprescindibles. Sino podeu venir a portar-les, us agrairia que ens la deixesiu a en jako o a mi.

DIVENDRES 11, a les 18H
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: x3ron » 09 abr. 2008 12:00

Jo tinc classe fins a les 7, llavors puc agafar el cotxe i portar les teles, anire al pis d'en sergi que em sembla que ja se on es, i carregare les teles, per portarles a l'espai jove.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Xose » 09 abr. 2008 13:33

M'és impossible anar, tinc classe fins a les 7 i després un munt de coses a fer...

Però tampoc és que importi gaire la meva presència... com que porto adaptadors i mandos i algun joc... XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 09 abr. 2008 15:24

Xose ha escrit:M'és impossible anar, tinc classe fins a les 7 i després un munt de coses a fer...

Però tampoc és que importi gaire la meva presència... com que porto adaptadors i mandos i algun joc... XD
Si vols pasarte un moment i deixarlos alla. Nosaltres estarem fins les 9~10, per tant ens aniria be tenir-lo tot alla.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 09 abr. 2008 17:25

Per quan necessiteu el cotxe? dissabte al matí us podria venir a fer de transportista si voleu. Divendres a la tarda crec que també.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 09 abr. 2008 19:18

Doncs si tenim el cotxe a les 6, podem portar la tele de'n jako abans. Sino, ja utilitzarem el cotxe d'en gumma.

Ho dic per no causarte molesties ><

En principi nomes tenim les nostres teles(taki), les d'en jako, hector i cris.

Tot i aixi portarles totes estaria millor entre 2 cotxes xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 09 abr. 2008 22:36

koroki ha escrit:Doncs si tenim el cotxe a les 6, podem portar la tele de'n jako abans. Sino, ja utilitzarem el cotxe d'en gumma.

Ho dic per no causarte molesties ><

En principi nomes tenim les nostres teles(taki), les d'en jako, hector i cris.

Tot i aixi portarles totes estaria millor entre 2 cotxes xD


No problemo, em quedo a ninar i fer feina a la uni fins a les 6 i jattà, això si, segurament hauré de tornar a banyoles poc desprès de la feina de transport.

On quedem?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Dobok San » 09 abr. 2008 23:02

Mmmm jo haig de fer una pagina web per aquesta setmana aixi que no sé si podria venir a montar-ho tot, pero tenin en compte que el divendres no tinc classe el que si que puc fer seria apropar-me un moment per portar les teles i tornar a la uni.

Mmm koroki podries fer-me un remember del que haig de portar al final?? xDD

Que jo recordi 2 teles, l'adaptador dels mandos de la play al pc, els mandos de la play que tingui suposo i miraré de portar els mandos de la N64 i l'smash bros i el mario kart per si de cas.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Sanse » 10 abr. 2008 09:00

jo vindre el divendres a portar la 64 amb els jocs (& transfer pack). Tenia que portar alguna cosa més jo?

P.D.: No te res a veure amb les retrojornades, pero tmb portare els manga k em va deixar en Jako, que ja mels he llegit.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Godai » 10 abr. 2008 10:54

Ei! si us interessa divendres abans de les 8 porto a l'Estació el material per passar a les projeccions que no em puc quedar el dissabte. Hi ha: Conan el nen del futur (en japonès subt cast); Touch /Bateadores, Slayers, KOR, Ranma OVAs, Musculman1 i alguna coseta més... ho tinc tot al disc dur extern, millor si teniu un portàtil i ho copiem tot allà. Va bé?

Ens veiem!
www.Japanzone.cat - Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Godai
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 51
Membre des de: 09 oct. 2006 16:18

EntradaAutor: koroki » 10 abr. 2008 11:43

Perfecte, ti esperem.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 10 abr. 2008 22:01

Jako porta el teu mazo de Magic que farem uns quants duels que fa molt que no hi jugo i segur que em petes el cul MUA HA HA HA
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: aeris24 » 10 abr. 2008 22:35

Ok, nosaltres també hi serem. Jo també tinc el meu cotxe disponible (així que Raquel, no cal que et quedis expressament pel transport; si ens vols donar un cop de mà fantàstic, però pel tema cotxes entre el d'en Gummà, el de l'Héctor i el meu suposo que n'hi haurà prou... espero!!). Nosaltres portem dues teles, la Megadrive i la Super Nintendo, amb jocs respectius. Ens veiem demà a les 18.00! Sigueu puntuals, please, perquè és un lloc de mal aparcar...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 11 abr. 2008 11:10

Dobok San ha escrit:Mmmm jo haig de fer una pagina web per aquesta setmana aixi que no sé si podria venir a montar-ho tot, pero tenin en compte que el divendres no tinc classe el que si que puc fer seria apropar-me un moment per portar les teles i tornar a la uni.

Mmm koroki podries fer-me un remember del que haig de portar al final?? xDD

Que jo recordi 2 teles, l'adaptador dels mandos de la play al pc, els mandos de la play que tingui suposo i miraré de portar els mandos de la N64 i l'smash bros i el mario kart per si de cas.
Diria que el que has posat esta correcte, pero es en jako qui te la llista.

Perdona, no havia vist el teu misatge ^^U

Tema cotxes, crec que amb un parell de viatges de tots els cotxes tenim prou ô.o

Son bastants cotxes.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron