Qui s'apunta a un viatge a NARUTO CITY?

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: Taki » 08 juny 2008 21:48

MiraiMaki ha escrit:Collons tu, hauré de mirar aquesta sèrie, que pel que m'esteu dient pinta força entretinguda :D

Jeje, Air Gear està bé, almenys el manga, l'anime ni idea. Potser no és la gran serie però és entretinguda, surten tetes i culs de tant en quant, i aquestes coses que us agraden als nois. Però vaja, és de l'autor de Tenjo Tenge, així que és normal XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 juny 2008 00:07

Taki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Collons tu, hauré de mirar aquesta sèrie, que pel que m'esteu dient pinta força entretinguda :D

Jeje, Air Gear està bé, almenys el manga, l'anime ni idea. Potser no és la gran serie però és entretinguda, surten tetes i culs de tant en quant, i aquestes coses que us agraden als nois. Però vaja, és de l'autor de Tenjo Tenge, així que és normal XD

jajajaja

Sí, som molt així els nois, però no per això deixem de ser bones persones XD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 08:27

MiraiMaki ha escrit:
Taki ha escrit:

jajajaja

Sí, som molt així els nois, però no per això deixem de ser bones persones XD

No, si a mi m'és igual, ja veus que la llegeixo igualment XD De tota manera també hi va haver el moment fanservice per mi així que no em queixo. Ja ho veuràs si la llegeixes, vaja.

Jo no tinc res en contra de que surtin tetes, només tinc prejudicis en contra dels harems ù.u Però és simplement perquè la majoria estan tots tallats pel mateix patró, el prota sol ser estúpid, i la historia no hi sol haver per on agafar-la...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 09 juny 2008 10:23

Manga + Bona Historia + Tetes i culs = Bon Manga

Manga + Bona Historia + Tetes i culs + Fanservice = Manga Molt Bo
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 09 juny 2008 13:11

Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Dobok San ha escrit:
Taki ha escrit:
koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Condemnats, em mataré i la meva ànima us perseguirà allà on aneu, aixecant les faldilles de les pobres colegiales desenparades.
Pobres colegiales, i pobres calces les que es mostrin al public.. . Qui en porti, clar xD

Sí, no fos que so'blidessin de posar-se-les com cert personatge d'Air Gear...

Ua ara em fas dubtar...no recordo qui era la que no es posava les calçes xDD hauré de remirar la sèrie

k n'hi ha més d'una¿?!!!...O.o

Home, si vols ho dic, no crec que es consideri un spoiler, però vaja:

La Ringo, qui vols que sigui? XD És la més guarra de totes, o com a mínim de les que he vist fins ara

Vaaaaale. el problema no és que n'hi haguès mes d'una, sino que no recordava els persontatges en si, sabia que eren 3 germanes i el prota, pero no recordava mes, merci per refresar-me la memoria ^_^
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 14:20

Dobok San ha escrit:
Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Dobok San ha escrit:
Taki ha escrit:
koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Condemnats, em mataré i la meva ànima us perseguirà allà on aneu, aixecant les faldilles de les pobres colegiales desenparades.
Pobres colegiales, i pobres calces les que es mostrin al public.. . Qui en porti, clar xD

Sí, no fos que so'blidessin de posar-se-les com cert personatge d'Air Gear...

Ua ara em fas dubtar...no recordo qui era la que no es posava les calçes xDD hauré de remirar la sèrie

k n'hi ha més d'una¿?!!!...O.o

Home, si vols ho dic, no crec que es consideri un spoiler, però vaja:

La Ringo, qui vols que sigui? XD És la més guarra de totes, o com a mínim de les que he vist fins ara

Vaaaaale. el problema no és que n'hi haguès mes d'una, sino que no recordava els persontatges en si, sabia que eren 3 germanes i el prota, pero no recordava mes, merci per refresar-me la memoria ^_^

De res, ja m'havia espantat XD No volia tornar a patir una escena de pura "vergüenza ajena"...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Anterior

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants