Un japonès descobreix que una dona vivia al seu armari

Per comentar frikades diverses ;)

Un japonès descobreix que una dona vivia al seu armari

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 14:18

Un japonés encuentra a una mujer viviendo en su armario

Intrigado por la misteriosa desaparición de alimentos de su refrigerador, un japonés se llevó la sorpresa de descubrir a una mujer que vivía en un armario de su casa desde hacía meses.

El hombre, un soltero de 57 años, había decidido instalar una cámara de seguridad en su casa, en la localidad de Fukuoka (oeste), para descubrir el motivo de la desaparición de comida de su cocina.

Y llamó a la policía cuando vio en las imágenes a una mujer que se paseaba por su domicilio en su ausencia. "Registramos la vivienda y descubrimos a la mujer instalada en un armario", explicó un portavoz de la policía de Fukuoka.

La mujer, Tatsuko Horikawa de 58 años, vivía escondida en la parte superior de un armario, apenas suficientemente grande para albergar a una persona acostada, donde había instalado un colchón y varias botellas de agua. La mujer "explicó a los investigadores que no tenía donde vivir. Parece que vivió aquí durante un año, aunque no todo el tiempo", declaró el portavoz.

La mujer fue detenida y la policía sospecha que pudo haber instalado escondrijos en los armarios de otras viviendas del barrio.

Realment no sé què dir, m'ha semblat tan lol que ho he hagut de posar per aquí XD

Gent, els ninjes existeixen!

Uf, si la dona en qüestió estigués bona, seria un plantejament típic per un manga...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 09 juny 2008 14:32

O.o encara no mho puc creure, cada dia pasen coses molt rares xD

pobre dona per aixo...

jaja sii seria un bon plantejament dun manga ^^ avera si algu s'il·lumina
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Un japonès descobreix que una dona vivia al seu armari

EntradaAutor: Elfangor » 09 juny 2008 14:48

Taki ha escrit:Uf, si la dona en qüestió estigués bona, seria un plantejament típic per un manga...

58 anys... maduretes t'han d'agradar xDDDD

els armaris japonesos son tot curiosos, a més d'un manga/anime hem vist a algú dormint-hi xDDDD (en doraemon mateix, per mencionar una serie que ha vist tothom)
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

Re: Un japonès descobreix que una dona vivia al seu armari

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 15:35

Elfangor ha escrit:
Taki ha escrit:Uf, si la dona en qüestió estigués bona, seria un plantejament típic per un manga...

58 anys... maduretes t'han d'agradar xDDDD

Potser no m'he expressat amb claredat XDDD Volia dir "Segur que no ho està (perquè de ser així potser ni l'hagués denunciat :roll: ) però, si ho estigués..."

Mmmmh 58 són molts fins i tot per un japonès. Encara que passats els 40 n'hi ha que es conserven la mar de bé.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 09 juny 2008 15:44

LOL.....és una notícia molt bèstia.....xo wenu el tio una mica tonto de no obrir mai els armaris...durant un any.....no se jo...perk algo de fressa debia fer quan estaba a acasa seva.....referint-se a mangas on la gent viu als armaris....un cas és la Rukia que dius vale k és petita, xo en Doraemon k és com un toixó xo més gordo doncs no se com hi cabia...xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 15:59

Jako-kun ha escrit:LOL.....és una notícia molt bèstia.....xo wenu el tio una mica tonto de no obrir mai els armaris...durant un any.....no se jo...perk algo de fressa debia fer quan estaba a acasa seva.....referint-se a mangas on la gent viu als armaris....un cas és la Rukia que dius vale k és petita, xo en Doraemon k és com un toixó xo més gordo doncs no se com hi cabia...xD

Representa que no hi estava tot el dia, suposo, i que sabent com son els japonesos l'home devia passar força hores fora de casa. La dona ja s'ho devia tenir estudiat. Però i si volia pixar mentre l'home era a casa, què feia? Bé, hi ha coses que és millor no saber.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 09 juny 2008 21:19

Es MEGALOL.

Vull dir, nomes un a japo pot pasar aixo. Portes obertes, armaris grnas que no obriras.

Peor continua siguent LOL
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 09 juny 2008 21:40

No serà que era l'armari secret de'n Doraemon hi i tenia de tot a dintre? XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: MiraiMaki » 18 juny 2008 12:26

jajajajajjajajajajajja

Mare meva, quin tip de riure sol m'he fet; i collons, d'això si que s'en diu LOL NEWS XD

I com ha dit la Taki, millor no pensar-se gaire com feia les necesitats, que em vénen arcades. (tinc massa imaginació ><)
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants