Sobre Nerv Org.

Per comentar frikades diverses ;)

Formar part o no formar part

1
50%
No vull
1
50%

Vots totals : 2

Sobre Nerv Org.

EntradaAutor: MiraiMaki » 10 jul. 2008 18:35

He vist aquesta pàgina i he pensat en preguntar-vos l'opinió sobre formar-ne part. Bàsicament tracta sobre reunir diferents associacions Frikis dintre de l'Àmbit Nacional per dominar el món. Si esteu d'acord em registro i saludo de part vostre també XDDDD

PD: Jako tros de friki, tu ja t'has registra't i ni t'has presentat, jo et veig que tinc el Byukugan!
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Re: Sobre Nerv Org.

EntradaAutor: Jako-kun » 10 jul. 2008 21:15

MiraiMaki ha escrit:PD: Jako tros de friki, tu ja t'has registra't i ni t'has presentat, jo et veig que tinc el Byukugan!

per fi! m'hgas dit tros de friki...XDDDD

......mmm...referent a lo de Nerv, doncs si k m'hi vaig registrar quan en Criszero men va parlar.....xo és k ben be no li trobo la lógica a l'organització en si......jo no m'hi oposo, xo estaria be saber-ne mes coses......ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 11 jul. 2008 09:49

Ni mi oposo ni estic d'acord. . .

Trobo una tonteria, a més del fet de. . . perque existeix la FOC xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 11 jul. 2008 12:50

MiraiMaki ha escrit:PD: Jako tros de friki, tu ja t'has registra't i ni t'has presentat, jo et veig que tinc el Byukugan!

ale, ja m'hi he presntat.....xo suposo k lo de si ens hi fikem o no, ho decidirem despres de l'estiu quan ens poguem reunir tota l'associació....millor no?ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 11 jul. 2008 15:17

Jako-kun ha escrit:

ale, ja m'hi he presntat.....xo suposo k lo de si ens hi fikem o no, ho decidirem despres de l'estiu quan ens poguem reunir tota l'associació....millor no?ù.u

Sí. Jo per això he pensat en demanar-vos l'opinió, ja que de moment si no ens unim passo de registrar-me i postejar un cop per presentar-me XDD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taishi » 11 jul. 2008 16:02

Realment no veig la necessitat real de unirse per fer dominació.

El món no es dominable. Molt bé, ara com que penseu que no podreu dominar mai el món doncs penseu en destruir-lo. Malament també. Tot i que es factible degut a una hipotètica guerra nuclear formes de vida especialment del fons del mar sobreviurien i tornarien a evolucionar en éssers intel·ligents amb sofriment i ganes de dominar i destruir el món. Llançar la Terra al Sol es una altra opció i en aquest cas si no s'ha enviat materia organica a l'espai doncs si, les formes de vida de la Terra s'extingirien però podria ser que haguessim vingut d'una sonda amb materia organica d'uns extraterrestres i realment hi hagi extraterrestres inteligents amb ganes de dominar la galaxia i seguirien vius.

- Aquest anunci es d'un extraterrestre.
- Llegiu detingudament les instruccions per matar-lo.
- En cas de dubte agafa una pistola i dispara.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 11 jul. 2008 19:38

Taishi ha escrit:Realment no veig la necessitat real de unirse per fer dominació.

El món no es dominable. Molt bé, ara com que penseu que no podreu dominar mai el món doncs penseu en destruir-lo. Malament també. Tot i que es factible degut a una hipotètica guerra nuclear formes de vida especialment del fons del mar sobreviurien i tornarien a evolucionar en éssers intel·ligents amb sofriment i ganes de dominar i destruir el món. Llançar la Terra al Sol es una altra opció i en aquest cas si no s'ha enviat materia organica a l'espai doncs si, les formes de vida de la Terra s'extingirien però podria ser que haguessim vingut d'una sonda amb materia organica d'uns extraterrestres i realment hi hagi extraterrestres inteligents amb ganes de dominar la galaxia i seguirien vius.

- Aquest anunci es d'un extraterrestre.
- Llegiu detingudament les instruccions per matar-lo.
- En cas de dubte agafa una pistola i dispara.
+1 en la base xD

Realment lo que no va gracia es que es una simple unio, pero mai cap tipus de ajuda o res. Simplement es per tenir nom. . . I aixó es estupid.

Es com dir, tot ens diguem otakus, ai no, ara en diguem tots nerv pollas penetrant culs. . .

La unio, com en el seu dia vaig apollar amb la FOC, era recomenable ja que ens podia ajuda a la vegada que podiem ajudar als altres.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants