Josué Yrión

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: Jako-kun » 05 oct. 2008 21:03

Taki ha escrit:Home, és que quan tens epilèpsia del dimoni saltes fins el sostre i caus "de vuelta", vull dir que no m'estranyaria que fos això XD

mentres treus baba blancaaaaaaaaa....XD

Taki ha escrit:A mi m'agrada mossegar gel. Nyam nyam. No serà tan dolent l'infern. I com aguanta el gel com a gel enmig del foc? Si que és poderós el diable.

nya com molt be dius es una manera de dir k el diable es molt poderos.....i pot fer k hi hagi gel i foc a l'infern.....xo jo crec k es mes en plan tortura.....seria algo com: "ara et congelem.....com? k tens fred?.......doncs ara et cremem......com? k tens calor?.....doncs tornem a congelar" i així durant tota l'eternitat..........ja es poden anar preparant tan pantalons curts com abrics de pell els de "la innombrable".....mujajajajajajaja
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 05 oct. 2008 23:37

Pobre nen em fa certa pena. Aquest de gran segur que serà pitjor que l'Yrion tot i que jo voto per dir que aquest nen és el seu fill, d'ell i del diable XD. En fi no sé si actua o no però el que sí que està clar és que aquest nen no ha jugat a gaires nintendos ni ha vist gaires pelis de disney o whatever... Més que res pk tant si el nen actua com si és un autèntic geni de les prèdiques cutres, està clar és que a aquí només s'hi arriva si no es té tele XD.

P.D: I recordeu, que a nosaltres no ens ha portat cap cigonya però el nostre zigot es va formar espontàniament per obra i gràcia única i exclusiva de Déu i que això és el que ens diferencia dels monos, que ells sí que entre "monos y monas producen monitos" i nosaltres no XD.

+2 punts pel "miniYrion"
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Jako-kun » 05 oct. 2008 23:54

El nen es diu Nezareth Castillo......xo aqui teniu algo millor que el seu nom.....el video del nen una mica més grandet......no crida tant i es dedica a plorar........tot i k es nota que te més coneixament de la Bibilia, ha perdut aquella chispa que tenia quan era un petit anti-crist fill d'Yrion....XD

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fS0X9N0Af_k[/youtube]
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 06 oct. 2008 00:25

Lu més divertit de tot és que hi ha gent que basa la seva vida en "això" XD...

Sento moltíssim portar-li la contrària a la vaca sagrada "S. Hawkins" però em moro de ganes de que l'LHC demostri empíricament el bosó de Higgs aquest que busquen per poder determinar que aquestes coses (per si encara en tenim dubtes) no són més que paparruxades, ja que ni a interpretar el que està escrit es dignen i prediquen a lo literal XD

Ben pensat ja em va bé que vagin predicant aquests, fa molt de temps que ni amb els millors programes d'humor reia de la maera que ho faig últimament quan veig aquests vídeos XD.
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

Anterior

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants