La llegenda ha tornat... el nen Vedell ataca de nou...

Per comentar frikades diverses ;)

La llegenda ha tornat... el nen Vedell ataca de nou...

EntradaAutor: SiKiaTriK » 15 juny 2007 17:54

Tots l'hem vist alguna vegada, és un nen grassonet que es dedica a saltar i botar a sobre un sofà... bé, internet m'ha brindat un raig d'il·luminació divina i m'ha posat al davant el video original, la llegenda del nen vedell per fi a la llum...

Aqui en teniu una foto que tots sabreu reconèixer...

Imatge

I aqui teniu les imatges... (fan pena realment però el boti boti del sofà no té preu) El moment estelar -> 01:38 minuts <- (per cert... és una nena o_O')

http://www.metacafe.com/watch/576380/fattest_child_in_the_world
SiKiaTriK l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 juny 2007 23:53, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
SiKiaTriK
Japan Fan

Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Jako-kun » 15 juny 2007 18:14

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh........kina troballa Siki!!!!!

per fi sé d'on s'ha tret la mítica emoticona de messenger!!!!!

adorem-lo!!!! (a en Lluis o a la nena Vedell...As You Wish....¬¬)

PD: sem fa rar saber k era una nena...sempre he dit Nen Vedell....XDDDDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 15 juny 2007 19:32

Per començar és una nena pobreta, k es diu Jessica i fa molta pena.

Com han pogut els seus pares deixar que s'engreixes tant, sk no es gents saludable, ni res pobreta. I la seva mare tmb esta k fa pena

Ja se k la imatge k a posat en Lluis la te molta gent i fa la seva gracia pero kuan ho veus de veritat fa pena

weno k mestic aki posant seria i no magrada

estiguem :)
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 15 juny 2007 21:38

Doncs si van deixar fer el video per fer pena cal dir doncs k ho han aconseguit..... segurament el k volien esk l'estat ho veiés i els donés una paga per a poder alimentar enkra més la nena......si el k vol la mare es un crear un monstre de fira k li talli braços i cames, la llengua i les perpelles i la porti tot el dia amb cadira de rodes o que la tiri a terra i que la nena s'arrastri relliscant sobre els seus vomits/babes/excrements, mentre xupa tota la vida per una palla el menjar i al clatell una màkina li subministra coliris als ulls constantment........en el cas de k la nena s'hagi engreixat tant per culpa dels pares aket escrit esta totalment justificat per la falta de vergonya k tenen.....si en canvi es per un problema hormonal, tot i k no crec perke n el video no paren de parlar de k la nena numes menja fast-fuud o menjar basura.....en part el retiro......

.....per lo k he pogut entendre en el video, on surt un home dient en anglès (despres per sobre ho posen en rus xekoslovac o cambodjà) k la mare és totalemnt incapaç de portar correctament la vida de la nena o algo així.....em sembla k akest home surt fent exercicis per la nena per k es mogi una mica com es degut i no pas com demostra la mare....k per a ella k la nena es mogi deu ser kuan cau de sofà i s'arrastra cap a la mare perk l'ajudi a pujar.....(...és curiós...en el video no surt el pare).....i jo em pregunto: kin futur li veu la mare a la seva filla¿?: vivint en una piscina buida, amb gent amb mangeres tirant-li aigua com a les balenes?¿....devorada pels animals del bosc perk ella l'haurà abandonada perk la nena es menjava tot el k trobaba i a la mare ja li faltaven les dos orelles i quatre dits....o morta per explosió del cor....perke el seu cos no pot soportar el colesterol k reté a diari....¬¬

si us penseu k soc un monstre per escriure aixó no us preocupeu que no aneu gaire ekivocats.......soc un monstre i un friki, una combinació mortal.....mauajajjaja....tot i k ara k hi penso....és curiós k la mare deixés k fessin un documental/noticia sobre la sobreobesitat de la seva filla......tan dificil es entrar al Llibre Guinness¿?.....per aixó rapa't el cap, talla't el nas i fes-te 6 cremades de cigarro al front i digues k ets en Krilin!!!....te'l donaràn per ser gilipolles!!...(o si mes no guanyaras algun concurs de cosplay)!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 22 des. 2008 23:14

Com mola ressucitar temes de fa més d'un any... Juas...

Aquí teniu la continuació de la història, com a curiositat:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=cNATWsVVwgo[/youtube]

Jo he flipat.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 23 des. 2008 10:57

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Deu meu, quin canvi, al principi me quedat, WAT ? pero si si, OMG.

No acabo de entendre al vídeo que fa, si nomes exercici i dieta o alguna operació en el estomac. Tot i així es brutal el canvi i més brutal són les seqüeles. . . Caminarà vedell durant tota la vida. . . i aquella carn de sobra que tenia ><U
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 23 des. 2008 16:08

wow......no m'ho esperava k fos posible aquest resultat sense cap tipus d'operació.....O.o
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taishi » 24 des. 2008 21:07

Això m'ha recordat quan en Gordo Cabrón va perdre pes.

Per pedre pes hi ha varios trucs:
- Deixar de menjar 24 hores al dia.
- No més Burger King.
- Napalm.

* En cas de fallar tot lo anterior sempre hi ha el recurs del canó de ions. Sembla que en aquest cas no farà falta.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Kerla » 25 des. 2008 02:40

O________________O em trec el barret amb els responsables d'aquest canvi (en només 2 anys). per un moment estava alló... no ens posaràn una altra nena x quedar bé? (sobretot sobta el canvi del cabell) però realment es nota com li va destrossar els ossos i lo malament que camina.

Koroki, no hi ha hagut cap operació, només li farà falta una per treure l'excès de pell que te tot arreu. Dieta extricte i mooolt d'exercici

Això si, la mare també s'hi podria afegir que no li vindria malament per millorar la salut i donar exemple a la seva filla ...
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 25 des. 2008 12:02

Kerla ha escrit:Això si, la mare també s'hi podria afegir que no li vindria malament per millorar la salut i donar exemple a la seva filla ...
+1

suposo que tothom ho ha pensat. . . de tal palo tal astilla. Es normal que la filla acabi com havia acabat. Crec que el que fa més pena són les seqüeles de per vida que li han quedat als ossos.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants