una bonica imatge ke em van passar del mugen...la sakura am problemes
és el moment en que apareixen en Quagmire i en Pedobear i es brallen per violar la Sakura.......XDD
Ho sento pero... heu activat la targeta vermella!

Ehem... x cert:
A mi personalment m'encanten els personatges de Type-Moon.
A més de Lunar Legend Tsukihime han fet una serie de videojocs (saga Melty Blood, fa poc ha sortit l'Act Cadenza per PC) i molta gent ha ripejat els personatges del joc al M U G E N.
Fins hi tot han fet versions personalitzades que són Déu >.<
No sé com aneu de Tsukihime, però es la primera serie que em vaig baixar fansubejada en castellà i es la nº1 per mi. Shiki Tohno es el protagonista i té la habilitat de veure les "Línies de la Mort Absoluta" en objectes i persones (bé, també veu punts, per més informació mireu la wikipedia en anglès) i si talla per aquestes línies l'objecte en qüestió queda destruït. En Shiki té una navalla de la seva família original, i amb ella pot tallar per les 'línies'.
Però veure-les comporta que et vas fent inestable mentalment, per això una maga li va donar unes ulleres quan era petit que li permetien no veure-les més -- sense una navalla i sense veure les línies en Shiki està indefens es podria dir. Hi ha molta més historia al darrere, haurieu de mirar la serie x saber-la xD
Vale, us he fotut el rotllo aquest perquè he fet un altre vídeo, però aquest cop amb personatges del Melty Blood. En Shiki amb ulleres i desarmat (XD) contra la Satsuki Yumiduka, companya de classe, amant, i vampira en la intimitat.
Ok, historia ràpida: La vampira li dona carbassa i després l'apallissa x xuclarli la sang. DA END.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zzDjgZ5CHLo[/youtube]
Nanaya rules!