Fotu tatu de One Piece!

Per comentar frikades diverses ;)

Fotu tatu de One Piece!

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 gen. 2008 01:01

A la fotu es veu molt brillant (es que m'he comprat la camara avui i no la se fer nar XDD) pero us aseguro que es ben real (el seu mal va fer XDD) pero si ja esta tatuatje, fet de per vida XDD One Piece faaan

Imatge
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 17 gen. 2008 10:28

Com mola, pero evidentment jo no m'ho faria, deu fer un mal ><. . .
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 17 gen. 2008 13:01

Bona representació del futur...
A mi personalment m'agrada imprimir les coses en A4 i tb prefereixo el barret de l'Indiana Jones però en real.

En fi, ara que ja el tens com te sents? Te fa mal el canell dret?
Explica una mica si es nota diferent o quelcom que no sapiguem.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: x3ron » 17 gen. 2008 13:15

esta molt currat el tatoo, jo si tingues que fermen un de one piece, tambe mel faria de la bandera den luffy, o potser de la bandera d'en barbablanca, (pero aquesta potser portaria algun problema, amb algun cateto que no entengui).
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 gen. 2008 19:48

x3ron ha escrit:esta molt currat el tatoo, jo si tingues que fermen un de one piece, tambe mel faria de la bandera den luffy, o potser de la bandera d'en barbablanca, (pero aquesta potser portaria algun problema, amb algun cateto que no entengui).

Si et fas el de barbablanca sempre et podries fer la versio nova que nomes es una creu "normal"

Doncs mal no fa i ara ja no ho tinc inflat, de fet va curara mlt rapid ^^ I em sento...Molt orgullosa, la sensacio de veurem el braç i veure el tatu es fantastica^^ Sobretot x tot el k representa per mi ^^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: Kerla » 18 gen. 2008 19:00

Ets un ídol Aiko!!!!!!!!!!

A mi m'agradaria però al coll no es bona idea per si vull pillar feina, a part que sembla que la meva pell i la tinta no es porten gaire bé, ni tan sols tolera l'henna TT__TT
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 20 gen. 2008 01:28

Pero vols dir k passa res per portar un tatu al coll?Be a alguns llocs he vist gent k en duia, per exemple a l'estacio de girona hi ha una noia que porta una papallona molt maca, depen de k et tatuis tb..

Be, ben pensat al meu jefe no li va fer massa gracia..
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: Jako-kun » 20 gen. 2008 03:10

wow.......molt wai el tatu Aiko!!!....tot i k al principi de tot em pensava k t'hauries fet el de la Nami que porta de l'Arlon a l'espatlla....xDDDD...xo la calabera mola molt!!!

amb lo dels tatuajes i el treball....seps et pots trobar amb algun jefe cap cuadrat k no li faci gaire gracia.....kuan treballava a la gasolinera el jefe sempre em recordava k m'havia de tallar els cabells....i jo....k si k si...ù.u....imaginat si m'hages fet un tatuatge.... :x

nya.....xo d'akest any no passa k me fagi jo el meu al coll!!!!(T.T...sempre dic el mateix i mai ho faig....T.T)
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 20 gen. 2008 10:35

Està molt wapo, i quin valor! >.<

(Jako, saps que en realitat no hi ha ous :roll: )
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Aiko Minamino » 20 gen. 2008 20:00

JAKO ANIMSSSSSSSSSS!!!!!!!!Ò_Ó Si a on mes mal fa es a la butxaca!!!

Si a la feina pot ser un problema, la meva mare va murmurar alguna cosa com "Que estrany que queda en una noia una calavera amb barret" i el meu jefe si que va fer el comentari de "Ser noia i portar calavera..."

Pero per mi com k ho he fet molt combençuda no em fa res, a on no els hi agradi k no s'ho mirin amb lo orgullosa que estic jo de portar la calavera den luffy de x vida ^^

........

.....

Que friki k soc XDDDDDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: Dj_Aleix » 20 gen. 2008 21:03

Aiko Minamino ha escrit:
Que friki k soc XDDDDDDD

Una mica xDDDD
Lo important es ser feliç :D

A mi també m'agradaria fer-me un tato, però es una cosa que m'ho vull pensar bé.
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 00:20

Ummm jo no m'ho vaig pensar, un dia em vaig despertar i vaig decidir que les coses que signifiquen One Piece, directament de la serie i el que significa personalment per mi, m'havien d'acompanyar per sempre ù_ú O sigui que vaig decidir ferme el tatu, despres vaig decidir el lloc i per nadal amb els bitllets a la mà ho vaig complir ^^

Se k no m'enarrepentire perque el decidir ferme el tatu es el k he decidit valorant coses que son molt importants per mi (un simbol o aixi XD) ^^

Y si l'important es ser feliç XDDDDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: Taishi » 21 gen. 2008 07:52

ù.u gomen nasai, sempre ho he de veure tot des del punt de vista lògic i físic... però ara finalment ho he entés.

Exactament, per sobre de tot el significat és lo que més importa, no he vist gaires episodis de One Piece... potser els podria contar amb una mà, però una cosa que sempre veig es que no paren de lluitar i no es rendeixen mai. Ara ho portaràs sempre, lo que significa One Piece, sigui el que sigui.

Ganbatte ne Aiko! Ja ne.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants