Periodismo, claro!

Per comentar frikades diverses ;)

Periodismo, claro!

EntradaAutor: Dj_Aleix » 16 juny 2007 18:01

Imatge

:roll: :roll: :roll: :roll:

En fi...
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Kerla » 16 juny 2007 18:09

M'encantaria que em diguessis d'on ho has tret, perquè si trobo alguna adreça li envio un parell de consells.

Per la foto veig que hi han clars exemples del tòpic de rossa pija i amb neurones -50

Sort que el text es curt, perquè prou fàstic fa de llegir, a més sembla que l'hagi escrit algú d'Eso.....
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Airún » 16 juny 2007 18:44

Mare meva, mare meva...

Aquesta noia li donarem un premi, primer per no tenir ni puta idea d'escriure perque hi ha cada cosa k fot pena, segon perquè té una imaginació k fa gracia, weno imaginació ven bé no perquè descriu els tipics frikis k surten en pelis i dibuixos americants d'humor k estan exagerats expressament.

A més a més, lo del agne i la chepa jajajajajaj. L'agne el pateixen tots els adolescents, o la gran majoria (sobretot els nois) durant la pubertat, es un simptome de canvi hormonal, i o se ja que el semestre pasat vam fer adolescencia i vam estudiar-ho a part de la vida real...

A i lo dels ordinadors, nose com ha escrit ella aket article sino es amb ordinador, o kom ho fa ella per parlar amb les seves amigues curtetes pel msn ahhh misteri

weno mi podria estar tot el dia despotricant d'ella pero no val la pena

Me rigut molt llegint-lo va bé per desconectar dels estudis un rato jajajja
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Taishi » 16 juny 2007 20:54

Imatge
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Airún » 16 juny 2007 21:21

uaaaaaaaaauu Taishi kom molta jajaaj

M'ha fet molta gràcia, ara es el moment k diries si el manga i l'anime fosin reals....

jajaja

Omedetouuu!!!!!!!!!!
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Kerla » 16 juny 2007 21:27

Taishi!!! ets la ostiaaaaa! XDDDDD
el millor per fer baixar el cabreig que provoca l'article!!!

Per cert, jo he trobat el mail del director de la revista i li penso enviar un mai(o deu)l com a mínim per tocar-li els pebrots.
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 juny 2007 22:36, en total s’ha editat 2 vegades.
Kerla
Mangaddicte

EntradaAutor: x3ron » 16 juny 2007 21:29

Jo despres de llegir aixio, me donc conte de la incultura, i del que fa falta culturitzar al mon, mentre que famosos de 3 al 4 que fan mes pena que gloria, van per progames explicant les seves desgracies, son respectats i ningu els criticara, un friki epr ells es com tenir la peste, i si va a un programa es per riures d'ells(p.e el narutart el van portar a un programa d'aquest nomes per riures d'ells, o al casting de factor x, van sortir dues noietes vestides de ghotic lolitas, i sen van riure d'elles a la cara....) en fi, una vegadan mes queda cla que espanya es un pais tercermundista, que no es sap adaptar als canvis, i que per ells tot lo nou es friki.

completament d'acort amb el que ha dit en light xD.

PD:m'encata que digui que els geeks son els jefes dels frikis :D :D , per mi que aquesta te enveja de molts autoanomenats geeks que escriuren blogs, i son mil vegades mes llegits que els articles que publica aquesta dona, sense anar mes lluny kirai.net.
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Jako-kun » 17 juny 2007 00:20

no soporto l'idea de pensar que estic respirant el mateix oxigen que ella..... :x

PD: Taishi et la hostia tiu!!!....molt bo...com diu la Kerla saps fer baixar el cabreig...XDDD
PD: ara si k odiem a un colectiu......el seu colectiu!!!!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 00:22

No se si riure o matar...

....

......

.........

.................

..............................

Jo tinc la Death Note.... Encara no he provat si funciona.
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Jako-kun » 17 juny 2007 00:56

MATAR MATAR MATAR........ante la duda....MATA!!!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 01:04

a sus ordenes!
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Taishi » 17 juny 2007 02:24

Arigatou minna es que cuan he vist el nom i la foto es lo primer que se m'ha acudit... Aiko-Chan assegura't de escriure que es mor lenta i dolorosament i conscient.

8)
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Dobok San » 17 juny 2007 09:13

Jo ni estic batejat....aixi doncs no he tocat mai l'aigua segons ella.... que fuerte que fuerte

En fi no crec que pugui dir gaire mes del que ja heu dit tots, nomes que no em sorprent massa, en aquets pais que es diu Espanya hi ha una gran quantitat de persones que parlant de temes que no en tenen ni puta idea, no ens hauria de sorprendre tant que una tia com aquesta parli de ser "friki" sense tenir-ne ni papa del que estar dient, seria com si ara, a partir de les pelis yankis algun "periodista" comences a dir que tots els musmulmans van vestits amb el turban el cap, amb una túnica d'aquelles, amb barba y.....son terrorirstas clar!!! en fi, ja fa tants anys que suporto articles i noticies en contra dels videojocs sense cap sentit que aixo no em sorprent del tot ^_^

See'ya
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Kerla » 17 juny 2007 10:59

buscant el mail del director, al qual de manera educada en definitiva li he dit que es un inútil per deixar passar aquestes giripollades que no tenen sentit fora del món tancat i retrograd del buit que habita el cervell de la seva estimada col·laboradora que s'expressa pitjor que un crio de primària a la típica redacció "què vull ser de gran". I veient la seva pàgina web (de la revista)... desprès ens titllaran a nosaltres de raros http://www.escaparatedesevilla.es/staff.html, cutrada de músiqueta....

Per cert, els geeks també han fet la seva tira còmica de protesta http://geekinlove.com/especial-periodismo-incendiario/

Tot i això, per suposat prefereixo la d'en Taishi >_____< un +10 noi!(sobretot per incloure l'última frase jurjur)

Aiko, deixa fluir els instints assassins >x< que la fregeixin amb oli bullent i li treguin la pell a tires amb el pelapatates.
Kerla
Mangaddicte

EntradaAutor: Airún » 17 juny 2007 11:53

uaaaaaaaaaaaaa es veritat !!!!

Jo tampoc estic batejada, aixó vol dir k no me dutxat mai!!! sere porca jajajajaj

esk aket escrit dona per moltes hores de riure i creativitat jajaaj

Ohayou gozaimasuuuu!!!!!!!
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Següent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant