Com veieu, estem de sort, que fan rebaixes. Qui vulgui venir que m'ho digui i començo a fer les maletes

MiraiMaki ha escrit:Re-polles tio, doncs espero que us vagi molt bé, jo haig d'anar a Japó abans de que toquin les campanes del Dia del Judici Final, això està clar. I quan pireu?
Pobres colegiales, i pobres calces les que es mostrin al public.. . Qui en porti, clar xDMiraiMaki ha escrit:Condemnats, em mataré i la meva ànima us perseguirà allà on aneu, aixecant les faldilles de les pobres colegiales desenparades.
koroki ha escrit:Pobres colegiales, i pobres calces les que es mostrin al public.. . Qui en porti, clar xDMiraiMaki ha escrit:Condemnats, em mataré i la meva ànima us perseguirà allà on aneu, aixecant les faldilles de les pobres colegiales desenparades.
Taki ha escrit:koroki ha escrit:Pobres colegiales, i pobres calces les que es mostrin al public.. . Qui en porti, clar xDMiraiMaki ha escrit:Condemnats, em mataré i la meva ànima us perseguirà allà on aneu, aixecant les faldilles de les pobres colegiales desenparades.
Sí, no fos que so'blidessin de posar-se-les com cert personatge d'Air Gear...
Dobok San ha escrit:Taki ha escrit:koroki ha escrit:Pobres colegiales, i pobres calces les que es mostrin al public.. . Qui en porti, clar xDMiraiMaki ha escrit:Condemnats, em mataré i la meva ànima us perseguirà allà on aneu, aixecant les faldilles de les pobres colegiales desenparades.
Ua ara em fas dubtar...no recordo qui era la que no es posava les calçes xDD hauré de remirar la sèrie
Jako-kun ha escrit:Dobok San ha escrit:Taki ha escrit:koroki ha escrit:Pobres colegiales, i pobres calces les que es mostrin al public.. . Qui en porti, clar xDMiraiMaki ha escrit:Condemnats, em mataré i la meva ànima us perseguirà allà on aneu, aixecant les faldilles de les pobres colegiales desenparades.
Ua ara em fas dubtar...no recordo qui era la que no es posava les calçes xDD hauré de remirar la sèrie
k n'hi ha més d'una¿?!!!...O.o
La Ringo, qui vols que sigui? XD És la més guarra de totes, o com a mínim de les que he vist fins ara
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants