Dobok San ha escrit:Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD....Dobock +1...XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Dobok San ha escrit:Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD
+3MDobok San ha escrit:koroki ha escrit:Jo vaig veure un reportatge de un tiu que estava intentan-ho fer, gracies a la llum. No es podria enviar a ningu, pero es podri enviar informació en el temps.Dobok San ha escrit:Sober els vaitjes en el temps....en el blog d'un amic meu hi ha un post ben maco sobre aquest tema....del cual es de moment impossible de realitzar.
Y el altres invents.... aquestes coses porten temps, pero el tema de una porta que l'obres i surts a on et va bé...ejem....que ruli que ruli (el porro, s'enten)
Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD
Dobok San ha escrit:koroki ha escrit:Jo vaig veure un reportatge de un tiu que estava intentan-ho fer, gracies a la llum. No es podria enviar a ningu, pero es podri enviar informació en el temps.Dobok San ha escrit:Sober els vaitjes en el temps....en el blog d'un amic meu hi ha un post ben maco sobre aquest tema....del cual es de moment impossible de realitzar.
Y el altres invents.... aquestes coses porten temps, pero el tema de una porta que l'obres i surts a on et va bé...ejem....que ruli que ruli (el porro, s'enten)
Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants