Els invents de Doraemon podrien existir

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: Jako-kun » 03 oct. 2007 22:42

Dobok San ha escrit:Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD....Dobock +1...XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 03 oct. 2007 22:55

Ara la tecnologia jo la veig bastant saturada... no creix el mateix ritme que fa unes decades (opinió bastant personal, però sense deixar de veure i mirar la realitat actual)
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: koroki » 04 oct. 2007 12:21

Dobok San ha escrit:
koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:Sober els vaitjes en el temps....en el blog d'un amic meu hi ha un post ben maco sobre aquest tema....del cual es de moment impossible de realitzar.
Y el altres invents.... aquestes coses porten temps, pero el tema de una porta que l'obres i surts a on et va bé...ejem....que ruli que ruli (el porro, s'enten)
Jo vaig veure un reportatge de un tiu que estava intentan-ho fer, gracies a la llum. No es podria enviar a ningu, pero es podri enviar informació en el temps.

Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD
+3M
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 18 oct. 2007 20:03

Dobok San ha escrit:
koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:Sober els vaitjes en el temps....en el blog d'un amic meu hi ha un post ben maco sobre aquest tema....del cual es de moment impossible de realitzar.
Y el altres invents.... aquestes coses porten temps, pero el tema de una porta que l'obres i surts a on et va bé...ejem....que ruli que ruli (el porro, s'enten)
Jo vaig veure un reportatge de un tiu que estava intentan-ho fer, gracies a la llum. No es podria enviar a ningu, pero es podri enviar informació en el temps.

Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD

Home, si, pero jo crec que més aviat es referia a ENRERE en el temps. L'ADSL español ho fa al reves.

A part, ara mateix es possible veure coses que van succeir en el passat (i no em refereixo a grabacions, eh)
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: trust17 » 08 nov. 2007 13:13

jajaj mol bo, la veritat que despres no caldrien gaires coses per viatjar, tan simple com una porta dimensional que obrinla vagis on vulguis, aixo esta anys llum(1 segle o aixi xDDDDDDDD que ja anem prou retrasats España i nomes ens faltava aixo xD)i l'Adsl es lu mes retrasat, osigui que primer comensin am aixo i despres vagin pujant :lol:
Imatge
trust17
Japan Fan

Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

Anterior

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants