Taishi ha escrit: el "watashi wa" (enlloc del "boku wa") podría ser una pifiada... ( o no ). Per això penso que hi ha més possibilitats que hagi estat una dona que un home.
xDDDDDDDDD
Jako-kun ha escrit:koroki ha escrit:Moltes vegades es mol util planificar asesinats per si decas algun cop has de fer-ne un, no ?Jako-kun ha escrit:seps......el predicador ja ha passat a ser el nostre home del sac particular......
....realemnt Taishi m'has fet por amb la planificació de com transportar els trossos de cadaver.....xo no et preocupis jo tamb premedito assassinats, és molt divetit kuan no tens res mes a fer....jo tamb crec k la cosa es kedarà aki, si ho tornés a fer el pillarien si no es k ja ho han fet.....ù.u
seps es lo millor..........el k mes odio son els assassinats mal fets.....amb probes per tot arreu...aixxxxxx.......si assassines algu currato una mica!!!!!....com molt b has dit es millor planificar per si de cas.....ù.u
Els fallos venen donats perquè l'assassí no mira detectiu conan, on normalment l'únic que delata l'assassí és petit casi insignificant, si ho miressin podrien ser algo mes cuidadosos....