Psicopata belga es fa passar per Kira.

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: Darko » 18 oct. 2007 18:25

Taishi ha escrit: el "watashi wa" (enlloc del "boku wa") podría ser una pifiada... ( o no ). Per això penso que hi ha més possibilitats que hagi estat una dona que un home.

xDDDDDDDDD

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:seps......el predicador ja ha passat a ser el nostre home del sac particular......

....realemnt Taishi m'has fet por amb la planificació de com transportar els trossos de cadaver.....xo no et preocupis jo tamb premedito assassinats, és molt divetit kuan no tens res mes a fer....jo tamb crec k la cosa es kedarà aki, si ho tornés a fer el pillarien si no es k ja ho han fet.....ù.u
Moltes vegades es mol util planificar asesinats per si decas algun cop has de fer-ne un, no ?

seps es lo millor.... 8) ......el k mes odio son els assassinats mal fets.....amb probes per tot arreu...aixxxxxx.......si assassines algu currato una mica!!!!!....com molt b has dit es millor planificar per si de cas.....ù.u

Els fallos venen donats perquè l'assassí no mira detectiu conan, on normalment l'únic que delata l'assassí és petit casi insignificant, si ho miressin podrien ser algo mes cuidadosos....
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: rina » 20 oct. 2007 21:30

Dj_Aleix ha escrit:KIRA mata per atacs de cor.

nooooooo!
és que no us llegiu la serie completaaaaaaaaa¿?
l'Lho sap, els polis tmb,

en Light-kira mata x atacs de cor...és didferent ^^

L t'estimooooo!
nuniiiiii ##
rina
New_member

Entrades: 20
Membre des de: 19 ago. 2007 18:09
Ubicació: Sant Daniel ^^

EntradaAutor: Jako-kun » 21 oct. 2007 14:36

rina ha escrit:

nooooooo!

L t'estimooooo!

O.o....no trobo la diferencia entre la teva afirmació i la d'en Dj_Aleix
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: rina » 21 oct. 2007 15:53

Jako-kun ha escrit:
rina ha escrit:

nooooooo!

L t'estimooooo!

O.o....no trobo la diferencia entre la teva afirmació i la d'en Dj_Aleix

no en tota la serie kira és light u.u'
nuniiiiii ##
rina
New_member

Entrades: 20
Membre des de: 19 ago. 2007 18:09
Ubicació: Sant Daniel ^^

EntradaAutor: Sachiko » 09 nov. 2007 20:14

Com com?¿ o...O que fort em sembla! .....Si creuen que es culpa de death note xDDD que els polis la llegeixin aixi potser tenen la sort de trobarlo~ *T______T* aixo em recorda la epoca que es portaba parlar sobre canivalisme xD que hi habien foros on gent s'oferia per que se la mengessin ~ >_< kin iuiu que em fa ... *.*

Com ve heu dit xD aixo es un cas com el de la katana que segons deien era culpa d'un Final Fantasy " T_____T amb lo que m'agraden "
Sachiko
Friki

Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: Jako-kun » 09 nov. 2007 23:49

Sachiko ha escrit:aixo es un cas com el de la katana que segons deien era culpa d'un Final Fantasy " T_____T amb lo que m'agraden "

el Final Fantasy 8 concretament^^.....si mal no recordo....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 10:21

Cert cert ù.u A les notícies fins i tot explicaven malament l'argument del joc. Crec que deien algo així com que l'Squall havia de matar la seva novia amb una katana perquè era una bruixa (vale, el més fort és que això és una teoria que hi ha... Però no l'argument... I no sé què li troben de katana a l'arma de l'Squall... XD)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 10 nov. 2007 12:26

cert...a mes es va dir k el tio d la katana es va oerar el nas per tenir-lo com l'Squall....ù.u....lo guai hauria estat fer-se un tajo a la cara per assemblar-se mes a ell....pero aket fet ens va macar molt a tots els roleros i frikis en general.....i ames els k teniem katanes....ù.u.....la gent es així d'estupida....
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 14:12

Tens katana, Jako? o.o No ho sabia... (un cop em van fer mal per culpa d'una katana, que no amb una katana, atenció. En tinc un mal record per això)

Lo del nas no ho sabia XDDDDDDDDDDD Que lol...

I sí, jo abans que operar-me el nas m'hauria fet el tajo a la cara ù.u (ara, que al manga/videojocs sempre queden wais les cicatrius, i en realitat... xD No són desitjables)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Sachiko » 10 nov. 2007 17:46

u////ù si esque... cada cop hi ha mes gent malalta al mon u......u no em vull imaginar si a algun psicopata li dona per dirse Kei Kurono de Gantz! XDDDDDDD
Sachiko
Friki

Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: koroki » 10 nov. 2007 18:07

Sachiko ha escrit:u////ù si esque... cada cop hi ha mes gent malalta al mon u......u no em vull imaginar si a algun psicopata li dona per dirse Kei Kurono de Gantz! XDDDDDDD
Perque gantz no esta tant generalitzat, sinó ja hagués surtit. Sino mira, boom de death note i ja surt un que si vol assemblar.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 10 nov. 2007 20:33

koroki ha escrit:
Sachiko ha escrit:u////ù si esque... cada cop hi ha mes gent malalta al mon u......u no em vull imaginar si a algun psicopata li dona per dirse Kei Kurono de Gantz! XDDDDDDD
Perque gantz no esta tant generalitzat, sinó ja hagués surtit. Sino mira, boom de death note i ja surt un que si vol assemblar.

si hi hages un k es fes passar per enKei Kurono primer violaria ties i despres mataria gent k semblessin robots, corbs o amb cap de ceba...xD

Taki ha escrit:I sí, jo abans que operar-me el nas m'hauria fet el tajo a la cara ù.u (ara, que al manga/videojocs sempre queden wais les cicatrius, i en realitat... xD No són desitjables)

çç.......pos ara k dius de cicatrius per la uni de psicologia a les escales vaig veure un tio amb una cicatriu igual a la den Leonides.....clavada clavada.....primer penses....LOL es genial...xo despres penses.....no son desitjables...ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 20:52

Nah... Jo només en tinc a les mans... I de tant en quant em fan mal u.u (ala ala!! Com a en Harry Potter!!!)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 11 nov. 2007 17:42

Taki ha escrit:Nah... Jo només en tinc a les mans... I de tant en quant em fan mal u.u (ala ala!! Com a en Harry Potter!!!)
Et perseguira algú per matarteeee O_O
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 11 nov. 2007 18:13

koroki ha escrit:
Taki ha escrit:Nah... Jo només en tinc a les mans... I de tant en quant em fan mal u.u (ala ala!! Com a en Harry Potter!!!)
Et perseguira algú per matarteeee O_O

son dels multiples contra-encanteris k has fet al llarg de la teva vida i ara et segueixen molts de Voldemorts... :twisted:
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

AnteriorSegüent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants