Viatge a Japó!

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: koroki » 17 gen. 2008 10:35

Taishi ha escrit:Així que esteu reclutant gent per anar al japó eh? Bé, doncs expliqueu més o menys lo que hi ha allà i lo que fareu almenys apart de comprar doujinshis hentais yaois i yuris a les dos Akihabares. He vist molt de anime, però realment del Japó en sé poc, algú m'ho explica? Sauce Any1? Pls?
Japo es brutal, la tecnologia, la perfeccio de certes coses es un espectacle diari. Realment a mi com a pais me va agradar molt. A akiba hi ha de tot, no nomes hentai, també trobes yaoi i yuri ù.u i Windows game's xD

Jo ho aconsello 100%

Fakto ha escrit:¿ Y cuando deciis que os vais ? ¿ Teneis comprados ya los billetes ? ¿ Precio ?
Els viatjes ja els tenim, estarem a Japo 40 dies. Els viatjes de avio ens han costat 920 €. A japo ens allotjarem en un apartament en tokyo, però duran una setmana recorrerem tot japo. Més info via privat ù.ú.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 17 gen. 2008 13:04

Envia'm el M. privat a mi també doncs.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Jako-kun » 17 gen. 2008 21:05

bé tot i k encara no tenim els bitllets (els anirem a comprar el divendres)......en Kim i jo confirmats com a personatges jugables del Brawl.....aixxxxx......com a integrants del grup k va a Japó!!!....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 18 gen. 2008 16:14

jo!! quina sort!!
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: koroki » 18 gen. 2008 21:37

Ja som 5 ^^

Aquest viatje sembla interessant 8)

Ens ho passarem be :roll:

Qui vulgui res, un més abans el viatge obrirem un tema per que ens demaneu que voleu comprar û.u, serem bones persones 8) ( amb pago previ xD )

Tambe potser obrirem un blog. . . pero en l'ultim viatge la idea no va surtir molt bé û.uU
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 18 gen. 2008 22:45

Jo sóc més constant que tu i en Gummà... Aquest cop pot sortir millor... Crec jo XD A més, si no, posarem en Marc a escriure vulgui o no.

Ai sí es cert >.< Si voleu algo... Us ho portarem mentre sigui possible...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 19 gen. 2008 00:33

koroki ha escrit:Qui vulgui res, un més abans el viatge obrirem un tema per que ens demaneu que voleu comprar û.u, serem bones persones 8) ( amb pago previ xD )

si si...k jo te vaig dir k em portessis alguna cosa....i me vas donar un yen merdós dels molt s k tenies k et va sobrar....¬¬
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 gen. 2008 02:49, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 19 gen. 2008 01:45

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:Tambe potser obrirem un blog. . . pero en l'ultim viatge la idea no va surtir molt bé û.uU

si si...k jo te vaig dir k em portessis alguna cosa....i me vas donar un yen merdós dels molt s k tenies k et va sobrar....¬¬

No se de què et queixes ù.u jo no tinc ni això (encara)

Blog=cosa per actualitzar cada dia desde el Japò?
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Taishi » 19 gen. 2008 02:22

Qui vulgui res, un més abans el viatge obrirem un tema per que ens demaneu que voleu comprar û.u, serem bones persones 8) ( amb pago previ xD )

TAIYAKI

Imatge

Vull Taiyaki :P
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 19 gen. 2008 10:15

Eh, no suporto la gent que diu "porta'm algo" sense concretar XD Que després s'ha de pensar... Jo hauria fet com en Sergi (o ni això) probablement...

Taiyaki, apuntat ò.o
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 19 gen. 2008 14:40

Pensa que a més has de posars els diners û.u

No pots fer un regals a tots per anar de viatje, més quant te gastes 3000 € û.u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Ryuuzaki » 22 gen. 2008 23:29

*_* Japó.. Japó... kina enveja... no hi ha prou calerons per a anar-hi aquest any... ostres, estaria molt béanar-hi així amb grup, tal com fareu d'aquí uns mesos..

Ostres, doncs si us oferiu a portar cosetes d'allà... m'apunto al carro ^^.. quan ho sàpiga molt més concret us ho faré saber (i posaré els diners, x descomptat ;D).

Que genial!
Justice always will prevail..
Imatge
Ryuuzaki
Japan Fan

Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Dobok San » 01 feb. 2008 22:55

Mmmmm jo estava a l'aire pero casi que em descarto ni tant sols per anar-hi dues setamanes, perque 40 dies de festa no me'ls donen a la feina xDDD
Aiiiiis cotxe cotxe...perque volia un cotxe.... >_< ah!! Sip, per no passar mes fred a l'hivern amb la moto, per poder fer viatjes llargs, poder portar gent o objectes (algunes persones son considerades objectes), la contra... 360 lerus al mes i 700 del seguro al maig xDDD si li sumem la matricula de la uni fa un total de: "Héctor, com no et prostitueixis no vas a Japó aquest any" U_U soc una pobre ovella que segueix el ramat de estar lligat a un prèstec....ah diox al final si hauré d'anar a posar el cul xDD FUCK!!
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Kerla » 02 feb. 2008 01:42

A quant va el yen ara? es per calcular els calerons que us hauré de passar.... (bàsicament voldré l'últim número de haru wo daiteita que hagi sortit, si es possible... yaoi, yuka nitta *_____*)

Dobok! No se si et consola, però no estàs sol en el club dels de "el meu cotxe és del banc" o "a quant puc vendre el meu cos per arribar a pagar-ho tot i comprar un manga al mes?" i el "macagumtotsinomel'haguescomprataraaniriaaljapó", si vols et puc recomenar on anar a buscar clients per les nits XD
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Dobok San » 04 feb. 2008 14:24

Mmmmmm se que em vaig autodescartar tot hi que fa mesos ho havia parlat amb en Koroki i en Jako... i aquest cap de setmana hi he estat rumiant i parlant-ho amb els meus pares m'han animat a que m'en vagi de viatge també, que no em preocupes pel seguro del cotxe de moment xDDD (el banc dels pares és el millor sense dubte xD) aixi doncs és molt possible que acabi vingüent amb vosaltres muahahaha això si, la meva idea era venir la meitat de dies que vosaltres perque 40 dies no puc estar-hi, però 20 dies sip.
Així doncs, agraïria ha algu dels que teniu el bitllet que em passes per privat les dades del vol i tot el rotllo per veure com ho faig i per anar buscant el bitllet. :D
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

AnteriorSegüent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants