Manga pròpi

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: Elfangor » 16 juny 2008 15:42

si, es que jo en vaig començar un, per aixó estic tan informat xDDDD pero entre la mandra i que no tinc ni punyetera idea de dibuixar(i que els acudits tampoc tenien massa gracia, pk negar-ho xDDD) m'ho vaig acabar deixant xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 15:53

Elfangor ha escrit:si, es que jo en vaig començar un, per aixó estic tan informat xDDDD pero entre la mandra i que no tinc ni punyetera idea de dibuixar(i que els acudits tampoc tenien massa gracia, pk negar-ho xDDD) m'ho vaig acabar deixant xDDDD

Jo també he abandonat molts projectes, sobretot moltes noveles amb més de dues centes pàgines sense acavar, i algunes amb un final fix però que un cop desarrollada trobes que el guió és poc o massa fluït...la questió és passar-t'ho bé, i tots els projectes abandonats sempre es poden continuar.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 15:55

MiraiMaki ha escrit:Moltes gràcies pels ànims i les idees, i tranquila Taki que no em desanimes pas XD
Sobre la web de lulu ja la conexia, pero crec que el webcòmic és més bona idea, ja que el que volem és pasar-nos-ho bé i no fer diners venent.

Mireu, aquest són alguns dels personatges de l'historia:

http://i187.photobucket.com/albums/x160 ... lluita.jpg

http://i187.photobucket.com/albums/x160 ... iMeril.jpg

Hòstia, en serio que moltes gràcies.

Home ja m'imagino que no és per forrar-vos, però de tota manera segur que us agradaria tenir-ne una còpia física quan l'hagueu acabat ^^

Vinga ànims, a veure si aconsegueixes el que jo no, que em va passar com a l'Elfangor XD Bàsicament va ser la mandra. Vaig tenir més "èxit" com a escriptora de fanfics, i fins i tot així he acabat abandonant els que estava fent... De tant en quant rebo algun review i em sento culpable XD

Estan guapos els dibuixos, us pot quedar un manga wai.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 16 juny 2008 16:03

Akest concurs de manga us pot interessar:

http://www.infotaku.com/Article4147.html
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 19 juny 2008 16:45

Akest també us podria interessaria tot i k ja s'ha acabat:

http://www.infotaku.com/Article4156.html
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 19 juny 2008 20:53

Gràcies Jako. Al Juliol crearem la Webcòmic, i les pujades seràn per capítuls, no com algúns que pujen una pàgina al dia 1 de cada mes XD
MiraiMaki

EntradaAutor: Elfangor » 19 juny 2008 21:50

amb "per capítols" vols dir que pujareu arxius comprimits, pdfs o simplement moltes pàgines de cop?
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 20 juny 2008 12:49

Elfangor ha escrit:amb "per capítols" vols dir que pujareu arxius comprimits, pdfs o simplement moltes pàgines de cop?

Capítuls d'unes 20 pàgines en que es puguin llegir de forma còmode en les entrades de blog i també un archiu .rar en DD on hi vindria el capítul del còmic.

Per a tu que et sembla millor? :P
MiraiMaki

EntradaAutor: Yami » 20 juny 2008 13:05

Estan molt bé els dibuixos, el que més m'agrada es que es nota un estil personal. Ja ens aniràs informant de com es desenvolupa la idea, i quan hi hagi una versio final no dubtis en penjar-ho aquí.
Yami
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: MiraiMaki » 20 juny 2008 13:08

Yami ha escrit:Estan molt bé els dibuixos, el que més m'agrada es que es nota un estil personal. Ja ens aniràs informant de com es desenvolupa la idea, i quan hi hagi una versio final no dubtis en penjar-ho aquí.

Doncs moltes gràcies a tu i a tots els que ens apoyeu en aquest projecte :D

No dubteu que sereu els primers en saber-ne totes les novetats :wink:
MiraiMaki

EntradaAutor: Hachi » 20 juny 2008 14:25

O.o
molt ben fets els personatges de la historia, us ho deveu passar genial fent el comicc, quina ilusio^^

a mi m agradaria ferne un... xo es molt somiar!

molaaa sortttt=)
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Ingunn » 20 juny 2008 20:33

uooo!! quina bona idea!!! un webcomic... yo he intentat milers de cops fer un comic..pero porta molta feina...prefereixo fer dibuixos sueltos.... taria bé veure el resultat final :)
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Elfangor » 20 juny 2008 21:41

MiraiMaki ha escrit:
Elfangor ha escrit:amb "per capítols" vols dir que pujareu arxius comprimits, pdfs o simplement moltes pàgines de cop?

Capítuls d'unes 20 pàgines en que es puguin llegir de forma còmode en les entrades de blog i també un archiu .rar en DD on hi vindria el capítul del còmic.

Per a tu que et sembla millor? :P

Blog? un blog de blogger? buf... els webcómics de blog son molt dificils de llegir, has d'anar a buscar el primer, están les entrades al revés...

l'arxiu recopilatori està be com una opció afegida, pero a la gent li sol fer mandra baixar arxius, i només ho farán si saben que el cómic els agradarà.

ja ho vaig dir l'altre dia, hi ha consens de que el millor es una página d'aquestes amb botons de "primera - anterior - siguiente - última", perque es molt més fàcil navegar pel cómic.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 juny 2008 06:42

Aquest webcòmic trobo que està força bé: http://blog.livedoor.jp/toyble/?blog_id=1561384 :)
MiraiMaki

EntradaAutor: MiraiMaki » 30 juny 2008 22:40

S'em fa complicat dir això.

El Manga queda provisionalment aparcat.

La meva nòvia m'ha deixa't, però continuem sent molt bons amics, així que només és cuestió de temps que em refaci i torni a escriure.

Quan torni a rutllar el projecte ja us avisaré.
MiraiMaki

AnteriorSegüent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants