El Girona fitxa un japonès

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: Taishi » 05 gen. 2009 22:10

Ja que ha sortit el tema del yuri només dir que ja ha començat el anime de Maria+Holic.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Kerla » 05 gen. 2009 22:34

koroki ha escrit:
Kerla ha escrit: ...
La meva firma ò.ó

A no, sembla que tenen diferent cos... i cara ô.o xD

Pero vaja hi ha yuri MOLT picants a la vegada que molts macus. Per exemple ara estic llegint "Youkai Gakuenki" que te sexe (podria ser mes explicit ù.u) però a la vegada es mooooolt macu, molt yuri.

Per cert, he dit que m'agrada molt ô.o ?

u.u, jause quan vaig començar a buscar una manera de fer la firma incorporant-hi el yuri buscava alguna manera de fer-ho una mica diferent, però sempre ha acabat semblant a la teva. si toca la moral la trec u.u igualment li falta una cosa encara...
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taki » 05 gen. 2009 22:51

Taishi ha escrit:Ja que ha sortit el tema del yuri només dir que ja ha començat el anime de Maria+Holic.

Dic jo que si una de les noies és un noi transvestit, deixa de ser yuri. El problema és que clar, en les imatges promocionals pot semblar-ho.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 06 gen. 2009 14:14

Kerla ha escrit:u.u, jause quan vaig començar a buscar una manera de fer la firma incorporant-hi el yuri buscava alguna manera de fer-ho una mica diferent, però sempre ha acabat semblant a la teva. si toca la moral la trec u.u igualment li falta una cosa encara...
No m'importa gens ni mica dona ô.o, si en realitat era molt diferent ^^
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 gen. 2009 18:10

A mi el yaoi no em desagrada. Vaig veure Sukiskyo (crec que es deia així, en Koroki m'ho confirmarà) i la vaig trobar, pel que vaig veure, una serie força divertida. Però vaja, no és una cosa que m'apasioni, ni molt menys XDDDD
El Yuri en canvi és més maco. Ho deixo així XDDDD

Ah, i demano disculpes si he molestat a algú en el comentari anterior, només pretenia fer una mica de broma.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Anterior

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants